Ik zit te keemenquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:40 schreef lezzer het volgende:
Ik dacht aanspraak te hebben.
Maar neeeeeee![]()
Ik ga het nog maar eens proberen....
* lezzer zal morgen wel een wrak zijn
Immer twaalfquote:Op dinsdag 7 september 2010 02:01 schreef skunkasaur het volgende:
Van harte, Wonderer!
Jong van geest, he?
Zullen we samen buitenspelen?quote:
Schommelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 07:36 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zullen we samen buitenspelen?![]()
Gefeliciteerddddd![]()
Ik was om 6 uur opgestaan, omdat ik 8:30 op school moest zijn. Krijg ik een SMSje dat het niet doorgaat. Ik stond al met mijn fiets in de hand etc. Volgende les is om 12:40.
Lenzen uit, bed weer in. Heb alles gewoon zo laten staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schommelen
En da's klote ja. Wat doe je dan? Terug naar bed? Bah, ik haat dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Heb ik idd iets over gelezen. Waar koop je dat?quote:Op maandag 6 september 2010 23:02 schreef Sitethief het volgende:
Melatonine, geloof me. Ik heb mijn hele leven al slaap problemen door mijn autisme, mijn hoofd loopt altijd over met van alles, melatonine helpt dan om te slapen. Is overigens geen slaapmiddel maar een natuurlijk slaaphormoon dat je lichaam zelf ook aanmaakt.
Drogist, kruidvat ed. Heb het hier ook staan, helpt bij mij helemaal niet......quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:12 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb ik idd iets over gelezen. Waar koop je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |