Vanavond dus, 20.30 uur, RTL 4.quote:John van den Heuvel met RTL Special: Joran Spreekt
Hèt media-evenement van vandaag is zonder twijfel de RTL-special Joran Spreekt, waarin John van den Heuvel een uitgebreid interview afneemt met Joran van der Sloot in de Castro Castro gevangenis in Peru, waar de verdachte moordenaar nu al enkele maanden vastzit. Van den Heuvel heeft door zijn contacten het interview weten te regelen, waarvan de beelden ongetwijfeld heel de wereld over gaan. Van den Heuvel heeft in diverse interviews de afgelopen dagen gezegd dat Joran uitspraken zal doen die met name in Amerika met belangstelling gevolgd zullen worden. Uitspraken waarmee Joran zich eigenlijk verder in de nesten werkt.
Het blijft natuurlijk wel Joran van der Sloot die geïnterviewd wordt, de man die in eerdere tv-interviews al verschillende leugens ophing om anderen te kwetsen of om in zijn eigen straatje te pleiten. Hoeveel waarde we moeten hechten aan zijn verhaal vanavond blijft dus even afwachten, maar spraakmakend wordt het sowieso. Van den Heuvel interviewde eerder moeder Anita van der Sloot, die beelden gingen ook heel de wereld over.
Van den Heuvel sprak 1,5 uur met Van der Sloot, RTL 4 heeft een groot deel van zijn maandagavond vrijgemaakt om dit exclusieve interview uit te zenden. Ongetwijfeld gaat dat voor heel mooie kijkcijfers zorgen. En nog wel enige dagen grote krantenkoppen en andere berichten in de media.
Update 11.00 uur: Het blijkt dat Joran in het tv-interview toegeeft de familie Holloway te hebben afgeperst. “Ik wilde de familie van Natalee een hak zetten. Haar ouders maken me al vijf jaar het leven zuur. (…) Toen ze aanboden te betalen voor de vindplaats van het meisje, dacht ik: waarom niet? Daar heb ik nu spijt van.” Meer vanavond in de RTL Special.
Joran Spreekt, 20.30 uur, RTL 4
Nu zit hij in de gevangenisquote:Op maandag 6 september 2010 12:47 schreef rubje het volgende:
moet je mij uitleggen wat het verschil is tussen dit interview en dat van die dikke van van dat Gouden Kooi programma
Mensen die doen alsof alleen SBS 6 pauperzooi uitzendtquote:
99% van Peru weet niet eens wie hij isquote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef Msyl het volgende:
Ik lig in een deuk hier![]()
"Het monster van Peru"
"De meest gehate man van Peru"
Heel hakkelig.quote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef Nouk het volgende:
Hij praat vreemd he. Beetje zwakzinnig lijkt het.
Hij komt toch heel wazig over, lijkt wel iemand met ontwenningsverschijnselenquote:Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Renesite het volgende:
Nou, hij ziet er niet slecht uit of zo.
Dat baardje doet me aan een amish denkenquote:Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij lijkt op zo'n aapje uit de jaren '80.
Inderdaad. Vraag me af wat daar niet mocht worden uitgezonden.quote:
Nee nee dat zijn de waanzinnige interview kwaliteiten van John. Zo stelt hij Joran op zijn gemak!quote:Op maandag 6 september 2010 20:41 schreef teirnon het volgende:
Hahahah oh god. Hoe ziet het toilet eruit? Wat een non-interview zeg.
Aan wie?quote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef dockx het volgende:
benieuwd hoeveel rtl ervoor betaald heeft om met hem te spreken.
Daar heeft ie die tv van betaald.quote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef dockx het volgende:
benieuwd hoeveel rtl ervoor betaald heeft om met hem te spreken.
Dat komt door die interviewtechnieken en die rustgevende stem van John.quote:Op maandag 6 september 2010 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij maakt een relaxte indruk?
quote:Op maandag 6 september 2010 20:54 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat komt door die interviewtechnieken en die rustgevende stem van John.
En het monster van Peru, niet vergeten.quote:
en de spirituele boeken natuurlijk. Wat maakt die paar jaar in de gevangenis nog uit als je eeuwig leeft?quote:
Idd, niet geheel objectief. Totaal niet zelfs.quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Nouk het volgende:
Die voice over, wat een nare teksten. Laat het interview gewoon voor zich spreken.
Inderdaad, het lijkt SBS wel.quote:Op maandag 6 september 2010 20:56 schreef Croupouque het volgende:
Allejezus, wat een irritante stemmingmakerij in die voice-over, zeg.
HET MONSTER VAN PERUquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Gulo het volgende:
Godverdomme, alles wordt tien keer herhaald! Je moet wat om anderhalve uur inclusief reclame vol te krijgen.
Wat een pauperzender. Ik vind dit serieus erger dan SBS6 denk ik.
Simpele kijkers met onderbuikgevoelens welquote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mooi, ik mis niks.
Ze doen dus alles voor de kijkcijfers.
Ja, best wel walgelijk..quote:Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mooi, ik mis niks.
Ze doen dus alles voor de kijkcijfers.
quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef teirnon het volgende:
[..]
HET MONSTER VAN PERU
DE MEEST GEHATE MAN VAN PERU
DE HEL OP AARDE
Antiliaanse Guldensquote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom doet die moeder een interview
Ja, ookal stemmingmakerij.quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef Qebbel het volgende:
Die muziek ook continue op de achtergrond
Ze kent de moeder van Jan Smit en heeft advies van Gerda gekregenquote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Stond dat in de Libelle?quote:Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze kent de moeder van Jan Smit en heeft advies van Gerda gekregen
Kan me best voorstellen dat die wel eens wat van zich af wil praten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja en in de Burda.quote:Op maandag 6 september 2010 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Stond dat in de Libelle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |