Goed bezigquote:Op maandag 6 september 2010 07:29 schreef mac_this het volgende:
omdat hij niet kwam, dacht ik; Ik open hem wel.
oké, cool. Staat eigenlijk ook op mijn lijstje, maar e de iMac ook wel. Dè 21,5' bedoel ik dan. De27" word te groot voor mijn bureau. Haha.quote:Op maandag 6 september 2010 07:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een MBP 13" en een trackpad. Om de TT maar te beantwoorden.
Handig ook dat ze uitleggen wat de correlatie dan zou zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nu.nl.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)met-voetgangers.html
quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
Hier niet, in andere topics wellicht.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?
10 euro voor de trackpad gebodenquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef stijn_ het volgende:
Zojuist een iMac gekocht, trackpad wilde ik voor erbij maar vond het niet echt iets eigenlijk. Volgend jaar mijn eerste iPhone.
Werkt dat een beetje, en ook als je alleen IPod touch gebruikt?quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, MobileMe Familypack verlengd voor een jaartje voor 54 euro. Jammer dat die shizzle vorige week niet gratis is gemaakt.
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef mac_this het volgende:
[..]
en wat voor 'n iMac had je? ziet wel erg leeg uit nu !!
Oh, okéquote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh, oké.
betervan, dat je hem verkocht hebt!
moet je veel bijleggen voor je MBP dan?
Oké, naja, indd een 15'' is toch wel iets mooier/groter dan een 13''quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalenquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef bpi het volgende:
Apple tv. Eens vragen aan iemand die naar amerika gaat om er eentje mee te brengen.
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Net zo duur hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Treces het volgende:
[..]
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijnquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Was het maar goedkoper!quote:
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Klopt, alleen het gaat pas voor december zijnquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef mac_this het volgende:
[..]
Was het maar goedkoper!.
[..]
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?
tikkie maar.quote:Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.
*stil*quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
Apple aanbiedingen zijn net als die Higgs deeltjes waar de LHC naar op zoek is. Ze schijnen er te zijn, alhoewel niemand er ooit één echt gezien heeft...
quote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zoek een ripper voor de MAC die cd's omzet naar VBR mbv LAME. Op mijn pc gebruikte ik CDEX, maar daar is geen MAC-versie van.
Iemand een tip?
Wordt mijn 1e keer, lijkt me wel interessantquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, aangemeld voor Summit 2010, wordt dan de 2x keer dat ik een lezing met Steve Woz ga mee maken..
die ziet er wel veel beter uit :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alternatief iTunes logo net zoals die op je iPhone, beter?
Top; ik vind die onderste het mooiste, maar die krijg ik nu net niet als iTunes icoontje. Enfin, beter dan dat lelijke ding van iTunes 10.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat en waar is dat? Via Google vind ik meerdere Summits, stomme naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, aangemeld voor Summit 2010, wordt dan de 2x keer dat ik een lezing met Steve Woz ga mee maken..
Bedanktquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Junkie het volgende:
Weet iemand wanneer die iOS 4.1 update komt?
Zijn daar al geruchten over langsgekomen?
Koop een iPhone 4!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice, want wordt mn 3G - 4.0.1 wel beetje zat door zijn sloomheid.
leuk... Hoe verander ik het? Gewoon icon naar info slepen werkt niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
als ik morgen mijn spaargeld krijg ga ik de nieuwe ipod touch en een toetsenbord met numpad bestellenquote:Wat staat er op jullie bestellijst?
Haha, ik kan mijn oudste van het oudste iTouch al niet meer verkopen, iets te onvoorzichtig mee omgegaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef ImMaxa het volgende:
2 oude iPods verkocht, nieuwe Touch besteld.
Zeker overwrite locked omdat het een systemfile is, maar eerlijk gezegd heb ik het zelf nog niet geprobeerd. Ik dacht laat ik het eens eerst met jullie delen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
leuk... Hoe verander ik het? Gewoon icon naar info slepen werkt niet.
Idd, even permissies aanpassen via Appletje+I.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeker overwrite locked omdat het een systemfile is, maar eerlijk gezegd heb ik het zelf nog niet geprobeerd. Ik dacht laat ik het eens eerst met jullie delen..
Over 1: je zou'm eruit kunnen halen en dan extern een 1 op 1 kloon kunnen maken, vraag is alleen of je dan wel via Firewire kunt werken? Ligt aan de spullen die je er voor wil gebruiken. Een kloon via usb maken (via bv SuperDuper of Carbon Copy Cloner) duurt inderdaad een uur of 4-5, maar zeker geen drie dagen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:17 schreef t0sti het volgende:
[..]
als ik morgen mijn spaargeld krijg ga ik de nieuwe ipod touch en een toetsenbord met numpad bestellen![]()
![]()
een paar vraagjes: *hoopt dat hij in het goede topic zit*
1. ik heb een macbook 13,3 inch, alu versie, late 2008
nu wil ik graag leopard snow installeren, en ik heb geen idee hoe ik mijn HD (250GB) zou moeten backuppen.
(deze macbook heeft dus geen firewire). Time machine herkent mijn NAS niet, en als ik via usb moet gaan backuppen kan ik drie dagen wachten volgens mij![]()
kan ik misschien de HD eruit halen en extern backuppen? en is het dan ook mogelijk om ook alle instellingen e.d. mee te backuppen?
2. toen ik in 2008 mijn macbook bestelde, kon er geen grotere schijf dan 320 GB in volgens de site(/bestelpagina). is het mogelijk om mijn 250GB schijf te vervangen door een 500 GB schijf? ik bedoel, als de schijf past, zou dat toch moeten kunnen?
hopelijk alvast bedankt
Treurig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung begint toch wel echt de nieuwe MS te worden op hardware gebied. Start your copiers!!
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
My god.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung begint toch wel echt de nieuwe MS te worden op hardware gebied. Start your copiers!!
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
Dat is de galaxy S maar dan met een metalen achterkant?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
Nee ben je mal, het moet wel betaalbaar blijven. We gaan alleen voor de metalen look aan de rand, maar het blijft plastic-fantastic aan de achterkant natuurlijk, maar wel mooi glanzend zwart he?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is de galaxy S maar dan met een metalen achterkant?
Goede aankoopquote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update voor Safari.
En om dat te vieren, heb ik maar een trackpad gekocht. Is Safari nog 'snappier'.
Weer rebooten.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update voor Safari.
Je doet alles met de trackpad nu? Zit er ook over te denken eentje aan te schaffen.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede aankoop. Al sinds het begin plezier van. Magic Mouse ligt te huilen in een hoekje...
Yup, alles op trackpadquote:Op woensdag 8 september 2010 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je doet alles met de trackpad nu? Zit er ook over te denken eentje aan te schaffen.
Echt niet nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga binnenkort een Macbook Pro 13 inch halen. Muis nodig of is het trackpad echt zo geniaal dat dat niet nodig is?
De Galaxy S-lijn was al aangekondigd voordat de iPhone 4 gelekt wasquote:Op woensdag 8 september 2010 11:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alsof er zo'n Samsungspionnetje in de demohal staat van een Apple Keynote met een een 3D-Object laserscanner staat en een iPhone 4 aan het inscannen is en vervolgens naar de fabriek stuurt
Nou ja, het is gewoon iets anders dan de vorige was. Op zichzelf een mooi apparaatje waar zeker een markt voor is, het is vooral jammer dat er niets meer is wat de functie van de vorige Nano heeft. Het zou beter zijn geweest als er weer een Mini kwam, tussen de huidige Nano en de 'grote' iPods in.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef Merkie het volgende:
Die nieuwe Nano is echt een huge fail.
Dat kan kloppen, hij lijkt meer op een iPhone 3 inderdaadquote:De Galaxy S-lijn was al aangekondigd voordat de iPhone 4 gelekt was.
Ik zie gewoon niet waarom je een 6e generatie Nano zou kopen als je voor hetzelfde geld een 5e generatie Nano kan kopenquote:Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon iets anders dan de vorige was. Op zichzelf een mooi apparaatje waar zeker een markt voor is, het is vooral jammer dat er niets meer is wat de functie van de vorige Nano heeft. Het zou beter zijn geweest als er weer een Mini kwam, tussen de huidige Nano en de 'grote' iPods in.
Sja, ach.quote:Dat kan kloppen, hij lijkt meer op een iPhone 3 inderdaad
Ah, sí. je hebt hem alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het nu 's initiëren....quote:Op woensdag 8 september 2010 18:59 schreef Junkie het volgende:
iOS 4.1 release may finally resolve your iPhone 3G woes
De iOS4.1 Golden Master schijnt uit te zijn. Iemand al geïnstalleerd?
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef mac_this het volgende:
[..]
Zal ie ook op de nieuwe iPod touch 4 kunnen?!
of blijkt dat toch altijd maar onmogelijk?!
quote:Compatibility
iOS 4 works with iPhone 4, iPhone 3GS, and iPhone 3G. Not all features are compatible with all devices. For example, multitasking is available only with iPhone 4 and iPhone 3GS.
http://www.apple.com/ipodtouch/software-update/quote:The iOS 4.1 Software Update is the first major update to iOS 4, bringing Game Center, new iTunes features, and more to iPod touch.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.apple.com/ipodtouch/software-update/
sorry, overheen gelezen (watg niet moet :# )quote:
Inderdaad echt heerlijk, die trackpad. Mooie investering en jammer van die Magic Mouse.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, alles op trackpad. Prima te doen
.
lijkt me ook,wel een super uitkomen voor de kunstenaars onder ons, maar nee. denk niks voor mij. de track pad heb ik nog niet eens uitgeprobeerd Haha. maar, wel mooi hebbe dingetjequote:
Mijn eerste apple product. Mijn oude creative zen vision M was kapotgegaan en ik kan toch niet zonder mp3 speler. Hij ziet er iig mooi uit. En ik heb hem bij de apple shop gekocht, daar kon je hem ook gratis laten graveren.quote:Een ipod touch 4 32 GB @TT
Apple staat weer fier bovenaan...quote:Here's a quick glance at the companies we deemed worthy of receiving our Readers' Choice Awards for 2010. Awards are based on how you rated them. We've also included our choices for Honorable Mentions.
Vreemd, ik had dit jaar toch zeker wel HP ofzo verwacht.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2368167,00.asp
[..]
Apple staat weer fier bovenaan...
oké, werkt ie een beetje zoals het moet.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn eerste apple product. Mijn oude creative zen vision M was kapotgegaan en ik kan toch niet zonder mp3 speler. Hij ziet er iig mooi uit. En ik heb hem bij de apple shop gekocht, daar kon je hem ook gratis laten graveren.
Geen idee, ik heb hem nog niet.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:13 schreef mac_this het volgende:
[..]
oké, werkt ie een beetje zoals het moet.?!
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef De_Hertog het volgende:
Apple is a ‘mutant virus’ says Acer founder
De nieuwe Nano is gewoon een 'showcase' van Apple, om te laten zien aan concurrent en consument waar ze toe in staat zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:23 schreef Merkie het volgende:
Die nieuwe Nano is echt een huge fail.
- Geen (video)camera
- Geen videoplayback
- Kleiner scherm
- Geen accelerometer
- Geen kalender
- Geen spelletjes
+ Touchscreen
Prijs? Hetzelfde.
[..]
De Galaxy S-lijn was al aangekondigd voordat de iPhone 4 gelekt was.
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Juist. En dit zegt dat Apple een mutant is: zeker niet al te recent in de spiegel gekeken.
Bedankt, kun je de accuduur ook in uren gebruik uitdrukken? Uitgaande van standaard 'schoolwerk' wat je ermee verricht. Ik zoek echt een laptop met goede accuduur en de MacBooks schijnen dat te verkondigen.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef t0sti het volgende:
mijn 2 jaar oude macbook (aluminium versie) heeft nog 97% van zijn originele accucapaciteit. de 13" versie is niet te zwaar, zodat ik hem elke dag gewoon mee naar school kan nemen. of de macbook MW2 aankan weet ik niet, maar GTA:SA, spore, the sims2 en starcraft draaien best netjes vind ik zelf:)
Uur of 4. Als je je scherm brightness lekker omlaag schroeft en bluetooth uitzet en dergelijke.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:58 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Bedankt, kun je de accuduur ook in uren gebruik uitdrukken? Uitgaande van standaard 'schoolwerk' wat je ermee verricht. Ik zoek echt een laptop met goede accuduur en de MacBooks schijnen dat te verkondigen.
Ja das wel gezeik.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
Ik mag hier wel ff klagen over Apple he?
Na 3 weken nog steeds geen bottomcase leverbaar!
!
Heb hem gelukkig na aandringen teruggekregen, nadat hij een week stof lag te happenquote:
De nieuwste MacBook wel een stukje langer hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uur of 4. Als je je scherm brightness lekker omlaag schroeft en bluetooth uitzet en dergelijke.
De white ook?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef jakkop het volgende:
[..]
De nieuwste MacBook wel een stukje langer hoor.
Geheugen schijn in de iphone voornamelijk voor belgerelateerde doeleinden en cache gebruikt te worden. Camera interesseert me geen ruk, maar het scherm welquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, niet alleen het scherm, maar ook de helft minder intern geheugen, crappy camera aan de achterkant. Er moet wel ergens verschil inzitten..
Ja, krijg 'm niet en als ik iets irritant vind is het continue met 2 telefoons lopenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
Je moet toch gewoon aan de iPhone Swets.
Maar Microsoft is okay, want Windows.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:24 schreef WSquater het volgende:
Waarom klaagt er niemand trouwens over Microsoft? Hun hebben ook een gesloten store/platform (Xbox Live is een volledig gesloten platform. Sterker nog, ontwikkelaars mogen maar 1x gratis een update voor de game uitvoeren (of dit nou in de vorm van add-on is of slechts bug fixes).
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees nu trouwens dat het scherm op de touch 4 beduidend minder van kwaliteit is dan de iphone 4.
Welke Macbook heb je? De late 2009/begin 2010 unibody? Mijn bottom case (rubber) is zojuist voor de tweede keer in een half jaar gesneuveld. Ik had de laptop letterlijk 30 minuten terug, nadat hij een week voor reparatie(nieuw display) bij iCentre gelegen had. Ik word er nu wel een beetje moe van.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb hem gelukkig na aandringen teruggekregen, nadat hij een week stof lag te happen!
wanneer heb je bestelt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:20 schreef Freudie het volgende:
Wat duurt wachten toch lang als je eenmaal besteld hebt![]()
Late 2009 ja. Klopt. Wacht er straks al 3 weken opquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:48 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Welke Macbook heb je? De late 2009/begin 2010 unibody? Mijn bottom case (rubber) is zojuist voor de tweede keer in een half jaar gesneuveld. Ik had de laptop letterlijk 30 minuten terug, nadat hij een week voor reparatie(nieuw display) bij iCentre gelegen had. Ik word er nu wel een beetje moe van.
Ook het probleem dat hij bij de schroefjes los komt en op gaat bollen? Ik ga sowieso naar meer terug naar iCentre, bij Machouse werd het vorige keer voor mijn ogen gedaan, was binnen 10 minuten gepiept.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Late 2009 ja. Klopt. Wacht er straks al 3 weken op!
app store en openfeint?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:58 schreef Moos. het volgende:
Hmm, wat als Valve een soort Steam maakt voor de iPhone, zou dat mogen van Apple?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ook het probleem dat hij bij de schroefjes los komt en op gaat bollen? Ik ga sowieso naar meer terug naar iCentre, bij Machouse werd het vorige keer voor mijn ogen gedaan, was binnen 10 minuten gepiept.
Wel erg overdreven ja. Heb een keer veel geluk gehad: een gloednieuwe iMac was teruggebracht naar de Apple Store, wat was het probleem? Als de brightness niet voluit staat hoor je na 5 minuten een bromgeluid. Heb 'em vervolgens voor 500 euro kunnen kopen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ik weet dat macjes waardevast zijn, maar dit is echt geeeeen 1100 euro waard:
[TK] Apple Macbook Pro 2.33 GHZ 4GB 320 GB HDD
Da's vrijwel dezelfde als ik heb; ik zal blij zijn als ik er nog 600 voor vang volgens mij.
OMG dat wil ik oookquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:42 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wel erg overdreven ja. Heb een keer veel geluk gehad: een gloednieuwe iMac was teruggebracht naar de Apple Store, wat was het probleem? Als de brightness niet voluit staat hoor je na 5 minuten een bromgeluid. Heb 'em vervolgens voor 500 euro kunnen kopen.
Apple Store overigensHad laatst een nieuwe MacBook batterij gekocht, maar was het bonnetje kwijtgeraakt, had ik nodig voor declaratie. Ik daarheen, geef m'n naam en email-adres op, en ze kunnen een nieuwe bon uitprinten.
Volgens mij heeft geen enkele APR ze nog binnen gekregen, waarschijnlijk volgende week.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn de nieuwe ipods al ergens in het wild te bewonderen? Of alleen nog via de applestore te bestellen?
Volgens mijz at hier in groningen een bij de mediamarkt maar die is volgens mij al wegquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:53 schreef Merkie het volgende:
Er zijn geen Apple-stores in Nederland, dus ik vind het erg knap dat je je iMac daar heen hebt weten te brengen.
apple premium resellers, geen stores.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Volgens mijz at hier in groningen een bij de mediamarkt maar die is volgens mij al weg
oohquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:28 schreef Adames het volgende:
[..]
apple premium resellers, geen stores.
APR MacMe, zit nu tegenover de kruidvat, naast de 'prijsmepper' in het midden van de Westerhavenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Volgens mijz at hier in groningen een bij de mediamarkt maar die is volgens mij al weg
Ik heb besteld maandagavond :-) (ik weet het, ik wacht nog niet zo lang, maar toch!)quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:34 schreef rubje het volgende:
[..]
wanneer heb je bestelt?
Al gezien dat enkelen in de VS er een horloge van hebben gemaakt?
Verder gewoon hetzelfde als de normale Apple Store, het komt niet ineens uit een geheim gebouw in Delft. En de verzenddatum staat op 24 uur, dus een dag of 2 later moet je 'm wel kunnen hebben dan.quote:Op zondag 12 september 2010 10:42 schreef Snuf. het volgende:
Ga binnenkort een MacBook Pro bestellen. Dat linkje van de TU Delft dat wordt toch niet gecontroleerd ofwel?
En weet iemand hoe lang de levertijd van die site ongeveer is?
alvast bedankt.
Als je een aangepaste configuratie besteld duurt het ongeveer 1 tot 2 weken voordat je 'm binnen hebt.quote:Op zondag 12 september 2010 10:56 schreef Snuf. het volgende:
Oh ik dacht dat ze vers in elkaar werden gezet in een kelder onder een TU Delft gebouw![]()
Thanks.
quote:No caveats now: Windows Phone 7 is a waste of time and money. It's a platform that no carrier, device maker, developer, or user should bother with. Microsoft should kill it before it ships and admit that it's out of the mobile game for good. It is supposed to ship around Christmas 2010, but anyone who gets one will prefer a lump of coal. I really mean that (...)
But that was just the lipstick. Now, in Microsoft's in-depth demo this week at the Mobile Beat conference, there's no mistaking the big pig behind the gloss. Seeing the UI in action across several tasks, not just in a highly controlled presentation, shows how awkward and unsophisticated it is -- I had the same feeling you get when you got a movie based on a great trailer, only to discover that all the good stuff was in the trailer and the rest of the movie was a mess. A pig, in fact
And it's not just the UI: Under the hood, Windows Phone 7 rests on creakingly old technology that the main competitors have all moved past.
I was appalled, flummoxed, and stupefied by what I saw and the answers to the questions from the 15 or so developers in the audience. Also, it should be noted that minuscule attendance and the utter lack of passion in the room spoke volumes about Windows Phone 7's ultimate fate as well. By comparison, about five times as many people attended a session on WebOS.
The bottom line is this: Windows Phone 7 is a pale imitation of the 2007-era iPhone. It's as if Microsoft decided in summer 2007 to copy the iPhone and has shut its developers in a bunker ever since, so they don't realize that several years have passed, that the iPhone has advanced, and that competitors such as Google Android and Palm WebOS have also pushed the needle forward. Microsoft is stuck in 2007, with a smartphone OS whose feature checklist might match that era's iPhone but whose fit and finish would look like a Pinto next to a Maserati.
Op internet zie ik diezelfde vragen over dat TU Delft linkje en de kans is er natuurlijk altijd dat de bezorger om je collegekaart vraagt, maarja...quote:Op zondag 12 september 2010 10:42 schreef Snuf. het volgende:
Ga binnenkort een MacBook Pro bestellen. Dat linkje van de TU Delft dat wordt toch niet gecontroleerd ofwel?
En weet iemand hoe lang de levertijd van die site ongeveer is?
alvast bedankt.
Ik heb het al eerder gezegd dat microsoft volkomen de weg lijkt te zijn op het mobiele vlak, maar dit is wel heel erg.quote:Op zondag 12 september 2010 12:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hebben we deze al gelezen? Windows Phone 7 a 'disaster' says Infoworld after developer demo?
Volledig verhaal hier. Wel zo'n anderhalve maand oud, maar ik ga er niet vanuit dat dat logge apparaat genaamd Microsoft noemenswaardig veel heeft veranderd.
[..]
Ja, lekker Blackberry's en iPhones begraven terwijl Android je directe concurrent is.quote:Op zondag 12 september 2010 13:47 schreef Tijn het volgende:
Ze zijn ondertussen wel de iPhone aan het begravenSerieus, ze hebben bij MS een feestje gegeven om de release van Windows Phone 7 te vieren, compleet met zombies
http://www.techflash.com/(...)carrying_iphone.html
Ik vraag me echt af of de klassieke Microsoft-leveranciers (HTC, Samsung, LG etc) wel op WM7 zitten te wachten. Volgens mij zijn ze allemaal overgestapt op Android.quote:Op zondag 12 september 2010 13:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, lekker Blackberry's en iPhones begraven terwijl Android je directe concurrent is..
htc heeft de hd3 in de planningquote:Op zondag 12 september 2010 13:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of de klassieke Microsoft-leveranciers (HTC, Samsung, LG etc) wel op WM7 zitten te wachten. Volgens mij zijn ze allemaal overgestapt op Android.
Waarom?quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb nog steeds hoop dat ze met Windows Phone 7 iets degelijks neerzetten.
Ik hoop het ook, hoe meer concurrentie hoe beter, echt groot gaan ze toch niet wordenquote:Op zondag 12 september 2010 14:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Omdat ze de puinhoop die WinMo 6.5 is volledig weggooien en opnieuw begonnen zijn. Omdat ze niet zomaar een kopie van iOS of Android gemaakt hebben maar zelf een interface ontwikkeld hebben. Omdat ze een krachtige troef hebben in de Zune-integratie en XBox-live games, twee gebieden waarin Android achterloopt.
Maarja, het blijft Microsoft, en ik zei "hoop", niet "verwachting"
Net zoals het apple van 10 jaar geleden?quote:Op zondag 12 september 2010 14:52 schreef retorbrapi het volgende:
Microsoft heeft z'n beste tijd gehad.
Alleen de visie niet..quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Adames het volgende:
Zoals ze nu doorgaan is natuurlijk niet goed, maar ze hebben het kapitaal, de markt en de naam.
Het apple van 10 jaar geleden was al dik op de weg terug. Je bedoelt het apple van 20 jaar geleden.quote:Op zondag 12 september 2010 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Net zoals het apple van 10 jaar geleden?
Zoals ze nu doorgaan is natuurlijk niet goed, maar ze hebben het kapitaal, de markt en de naam. Met de juiste beslissingen van nieuwe mensen kan dit heel snel wisselen.
Nu krijg je je baas wel overgehaald je een iPhone te geven...?quote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.22moo.com.au/GameBone.html
Dat je die dingen te koop zet.quote:Op zondag 12 september 2010 18:27 schreef no1uknow het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
[TK] Apple Remote
Zijn niet meer standaard. Gebruik zelf mijn iPhone als remote.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Dat je die dingen te koop zet.![]()
Als het zo'n zilvere is, oké. Maar ik heb al een 5 stuk hier liggen, ik denk dat iedereen met een Apple product er wel een heeft.
die witte kan je aan je (macbook/imac?)scherm plakken, de nieuwe nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Als het zo'n zilvere is, oké. Maar ik heb al een 5 stuk hier liggen, ik denk dat iedereen met een Apple product er wel een heeft.
Ben in zware geldnood en alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ik heb een paar van die mac pro kasten op de zaak staan. Die dingen zijn echt geweldig.quote:Op zondag 12 september 2010 19:10 schreef Adames het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1423535/0
Interessant hoe goed die Mac Pro kast is.
Ik lees dit en hoor de stem van dat Postal Gold-mensquote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt geweldig.
Wiequote:Op zondag 12 september 2010 19:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik lees dit en hoor de stem van dat Postal Gold-mens
00:17. Was in de veronderstelling dat ze 'geweldig' zeiquote:
Hangt beetje af wat de bron is.quote:Op zondag 12 september 2010 18:43 schreef n8n het volgende:
Ik wil graag al mijn videobestanden met losse subtitle-bestanden in een .mkv omzetten. Weet iemand hier een app voor? Bij voorkeur zonder dat er iets gedecodeerd hoeft te worden.
Ik ken een stuk of zes mensen die hun laptop op die manier besteld hebben, twee of drie werd om hun collegekaart gevraagd.quote:Op zondag 12 september 2010 22:56 schreef Snuf. het volgende:
Zijn er hier veel mensen die besteld hebben via het tu delft linkje die er niet studeren? Zonder problemos?
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Laptop in staat van verwarring.
Laten reserveren, als je tenminste nog een paar dagen in London bent?quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht even een IPhone 4 te gaan scoren in Londen, nou geen 16, 32GB te vinden in welke winkel dan ook
Vorige week waren ze er in Covent Garden(nieuwe winkel) nog in overvloed, wel een lange rij.quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik dacht even een IPhone 4 te gaan scoren in Londen, nou geen 16, 32GB te vinden in welke winkel dan ook
Ben bij elke Apple store geweest en ook de alternatieven zoals Harrods ed. Helaas pindakaasquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Vorige week waren ze er in Covent Garden(nieuwe winkel) nog in overvloed, wel een lange rij.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Laptop in staat van verwarring.
s.jobs@apple.com gewoon doorsturen met de tekst "Swap? Why!?!??"quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lekker swappen hoor, bij 5 Gb inactief.
Heb veel gehoord van Pixelmator, zelf niet mee gewerkt maar schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Sander het volgende:
- Een goede kleine image editor (voor de mensen die hem kennen, Paint.NET). The Gimp vind ik waardeloos.
TextMate gebruik ik zelf, werkt erg fijn.quote:- Een fijne allround text-editor, liefst met syntax highlighting.
ik gebruik paintbrush, dat is ook gratis volgens mij..quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Sander het volgende:
- Een goede kleine image editor (voor de mensen die hem kennen, Paint.NET). The Gimp vind ik waardeloos.
Ik vind Pixen erg okay.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Sander het volgende:
TextMate.quote:- Een fijne allround text-editor, liefst met syntax highlighting.
Ik zal de vraag hier nogmaals stellen. Misschien dat mensen het hier beter begrijpen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand een idee waarom m'n iPhone niet de alternatieve smtp mailserver pakt, als ik toevallig niet via m'n eigen standaard provider m'n mail kan verzenden?
Versions.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Sander het volgende:
Zo. Ik ben eindelijk weer in het bezit van een Apple. Behalve dan mij iPad. Anyhow, hebben jullie tips voor de volgende apps?
- Een goede SVN client.
Pixelmator.quote:- Een goede kleine image editor (voor de mensen die hem kennen, Paint.NET). The Gimp vind ik waardeloos.
TextMate wordt al aangeraden zie ik, die is inderdaad goed, alleen hou ik er persoonlijk niet zo van dat het al heel lang niet is geupdate. Zelf gebruik ik liever Coda, die heeft ook een ingebouwde FTP-client.quote:- Een fijne allround text-editor, liefst met syntax highlighting.
MPlayerX, Quicktime en VLC geprobeerd, eerder lukte het met gemak, die oudere versies ga ik even proberen. Hoop niet dat het aan de recente 'grapics update' van OS X ligtquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
VLC? Probeer eens een oudere versie..
Helaas; dat is bij mij ook zo.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zal de vraag hier nogmaals stellen. Misschien dat mensen het hier beter begrijpen.
Ik heb voor een mailaccount als primaire Mailserver smtp.inter.nl.net, die laat geen mail door via een ander netwerk. Als secundaire en tertiaire smtp server, resp. mail.chello.nl en mail.kpnmail.nl.
Je zou verwachten dat de iPhone zo slim genoeg is om de alternatieve mailservers te pakken als het niet werkt met de primaire. Zeker omdat het ook zo vermeld staat bij de instellingen: "If Mail is unsuccessful using the primary server, it will try the other SMTP serves in succession."
Maar goed dat lijkt ie dus niet te doen, elke keer als ik mail probeer te verzenden via het GPRS/3G netwerk begint Mail te mekkeren dat de mail niet via de primaire mailserver kan worden verzonden en derhalve plaatst Mail in het bericht in de Outbox map.
Vervolgens zet ik de primaire mailserver uit in opties en dan werkt het wel. Maar dat betekent dus dat ik de hele tijd handmatig in de instellingen moet prutsen en volgens mij lijkt dat niet de bedoeling.
Ah, Steve maar eens mailen dan, dat werkt echt al sinds alle firmware versies dan nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Helaas; dat is bij mij ook zo.....
Raar dat het opeens niet meer gaat. Kijk eens in Activiteitenweergave of er iets op de achtergrond processorkracht aan het slurpen is. En probeer Plex ook eens.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef n8n het volgende:
[..]
MPlayerX, Quicktime en VLC geprobeerd, eerder lukte het met gemak, die oudere versies ga ik even proberen. Hoop niet dat het aan de recente 'grapics update' van OS X ligtHeb af en toe ook last van glitches in Safari, ben een beetje bang dat m'n videokaart/geheugen aan vervanging toe is
Bedankt voor het meedenken.
Lastig,quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zal de vraag hier nogmaals stellen. Misschien dat mensen het hier beter begrijpen.
Ik heb voor een mailaccount als primaire Mailserver smtp.inter.nl.net, die laat geen mail door via een ander netwerk. Als secundaire en tertiaire smtp server, resp. mail.chello.nl en mail.kpnmail.nl.
Je zou verwachten dat de iPhone zo slim genoeg is om de alternatieve mailservers te pakken als het niet werkt met de primaire. Zeker omdat het ook zo vermeld staat bij de instellingen: "If Mail is unsuccessful using the primary server, it will try the other SMTP serves in succession."
Maar goed dat lijkt ie dus niet te doen, elke keer als ik mail probeer te verzenden via het GPRS/3G netwerk begint Mail te mekkeren dat de mail niet via de primaire mailserver kan worden verzonden en derhalve plaatst Mail het bericht in de Outbox map.
Vervolgens zet ik de primaire mailserver uit in opties en dan werkt het wel. Maar dat betekent dus dat ik de hele tijd handmatig in de instellingen moet prutsen en volgens mij lijkt dat niet de bedoeling.
Correct me if i'm wrong: Pricewatchquote:Op woensdag 15 september 2010 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
De harde schijf van mijn MacBook Pro heeft het begeven. Onlangs had ik gepost over die 'stalls' van enkele seconden wat onoplosbaar bleek te zijn, nu geeft Disk Utility aan dat de S.M.A.R.T. Status faalt en moet er dus een nieuwe in.
Nu vroeg ik me af welke ik hier in kan zetten? Ik zie in de pricewatch van Tweakers verschillende harde schijven, maar ik heb er weinig kaas van gegeten verder. Wat raden jullie aan?
De huidige is trouwens een Hitachi van 500GB.
Slechts 37 resultaten, ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong: Pricewatch
De aansluiting ben ik niet zeker van. Volgens mij passen ze als ze minder hoog dan 25mm zijn. handig om even het bouwjaar van de Mac te vermelden, misschien dat het wat uitmaakt. Rotatiesnelheden: hoger is sneller, als zijn er een aantal op 5200rpm die een schijf van 7200rpm evenaren of overtreffen. 4200 moet je sowieso links laten liggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slechts 37 resultaten, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Die passen allemaal in een Mac en waar moet ik op letten? Ik lees dingen over rotatiesnelheden?
Misschien wel, misschien niet, wie zal het zeggen?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:40 schreef HiDiHo het volgende:
de trackpad
Werkt die ook op een PC dmv bluetooth?
het is Apple hé, dan werkt het nooit op iets andersquote:Op woensdag 15 september 2010 01:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet, wie zal het zeggen?
Hij is van juli vorig jaar, mid 2009 dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:38 schreef n8n het volgende:
[..]
De aansluiting ben ik niet zeker van. Volgens mij passen ze als ze minder hoog dan 25mm zijn. handig om even het bouwjaar van de Mac te vermelden, misschien dat het wat uitmaakt. Rotatiesnelheden: hoger is sneller, als zijn er een aantal op 5200rpm die een schijf van 7200rpm evenaren of overtreffen. 4200 moet je sowieso links laten liggen.
Dit is wat ik er van weet, mijn kennis is gering. Ik zou even wachten op iemand met wat meer kennis van zaken
Kun je daar ook mee bellen?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, 32GB ipod touch 4 besteld.
Nee, nadat ik gisteren tijdens een lunch weer eens zat te ranten op m'n blackberry zij de baas "Je krijgt toch geen iphone"quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef De_Hertog het volgende:
Dan zou ik hem dit topic niet laten lezen.
Meteen ontslag nemen dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, nadat ik gisteren tijdens een lunch weer eens zat te ranten op m'n blackberry zij de baas "Je krijgt toch geen iphone"Dus dan de ipod maar bestellen.
Ach, m'n pa heeft deze week een iPhone gekocht dus ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 15 september 2010 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nou ik verwacht 'm op veel plekken, maar online plekken horen daar niet bij
Jawel, maar qua warmte ook. Ik zou het maar gewoon op een 5400 schijven houdenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef LudoSanders het volgende:
En het verschil qua snelheid tussen zo'n 5400 en 7200 rpm-schijf, is dat erg groot?
Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden, die MacBooks raken al warm genoeg en hij staat voornamelijk op mijn schoot. Dat moet niet veel warmer worden.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, maar qua warmte ook. Ik zou het maar gewoon op een 5400 schijven houden
Ehm, ik ben een leek? Dat is één of ander snel, maar klein schijfje toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
SSD geen optie? Die wil ik nl. wel in mijn nieuwe MBP rammen (als ie komt..).
Lekker. Ik heb een maandje geleden mijn 10-22mm maar weer verkocht, want heel veel deed ik niet met de range onder de 15mm.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:14 schreef KingOfMars het volgende:
Er staat voorlopig trouwens helemaal niets op mijn bestellijst qua Apple spul, ik ga nu eerst voor deze jongen (ter waarde van een MBP dus) sparen. En dat gaat niet zo snel tegenwoordig.
.
Ik zou gewoon voor een willekeurige 7200rpm schijf van 500gb gaan. (Seagate, Hitachi, Western Digital, Samsung)quote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden, die MacBooks raken al warm genoeg en hij staat voornamelijk op mijn schoot. Dat moet niet veel warmer worden.
[..]
Ehm, ik ben een leek? Dat is één of ander snel, maar klein schijfje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |