Goed bezigquote:Op maandag 6 september 2010 07:29 schreef mac_this het volgende:
omdat hij niet kwam, dacht ik; Ik open hem wel.
oké, cool. Staat eigenlijk ook op mijn lijstje, maar e de iMac ook wel. Dè 21,5' bedoel ik dan. De27" word te groot voor mijn bureau. Haha.quote:Op maandag 6 september 2010 07:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een MBP 13" en een trackpad. Om de TT maar te beantwoorden.
Handig ook dat ze uitleggen wat de correlatie dan zou zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nu.nl.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)met-voetgangers.html
quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
Hier niet, in andere topics wellicht.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?
10 euro voor de trackpad gebodenquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef stijn_ het volgende:
Zojuist een iMac gekocht, trackpad wilde ik voor erbij maar vond het niet echt iets eigenlijk. Volgend jaar mijn eerste iPhone.
Werkt dat een beetje, en ook als je alleen IPod touch gebruikt?quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, MobileMe Familypack verlengd voor een jaartje voor 54 euro. Jammer dat die shizzle vorige week niet gratis is gemaakt.
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef mac_this het volgende:
[..]
en wat voor 'n iMac had je? ziet wel erg leeg uit nu !!
Oh, okéquote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh, oké.
betervan, dat je hem verkocht hebt!
moet je veel bijleggen voor je MBP dan?
Oké, naja, indd een 15'' is toch wel iets mooier/groter dan een 13''quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalenquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef bpi het volgende:
Apple tv. Eens vragen aan iemand die naar amerika gaat om er eentje mee te brengen.
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Net zo duur hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Treces het volgende:
[..]
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijnquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Was het maar goedkoper!quote:
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Klopt, alleen het gaat pas voor december zijnquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef mac_this het volgende:
[..]
Was het maar goedkoper!.
[..]
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?
tikkie maar.quote:Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.
*stil*quote:Op maandag 6 september 2010 22:44 schreef KingOfMars het volgende:
Apple aanbiedingen zijn net als die Higgs deeltjes waar de LHC naar op zoek is. Ze schijnen er te zijn, alhoewel niemand er ooit één echt gezien heeft...
quote:Op maandag 6 september 2010 22:55 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik zoek een ripper voor de MAC die cd's omzet naar VBR mbv LAME. Op mijn pc gebruikte ik CDEX, maar daar is geen MAC-versie van.
Iemand een tip?
Wordt mijn 1e keer, lijkt me wel interessantquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, aangemeld voor Summit 2010, wordt dan de 2x keer dat ik een lezing met Steve Woz ga mee maken..
die ziet er wel veel beter uit :pquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alternatief iTunes logo net zoals die op je iPhone, beter?
Top; ik vind die onderste het mooiste, maar die krijg ik nu net niet als iTunes icoontje. Enfin, beter dan dat lelijke ding van iTunes 10.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat en waar is dat? Via Google vind ik meerdere Summits, stomme naamquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, aangemeld voor Summit 2010, wordt dan de 2x keer dat ik een lezing met Steve Woz ga mee maken..
Bedanktquote:
Morgen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:50 schreef Junkie het volgende:
Weet iemand wanneer die iOS 4.1 update komt?
Zijn daar al geruchten over langsgekomen?
Koop een iPhone 4!quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef Junkie het volgende:
[..]
Nice, want wordt mn 3G - 4.0.1 wel beetje zat door zijn sloomheid.
leuk... Hoe verander ik het? Gewoon icon naar info slepen werkt niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
als ik morgen mijn spaargeld krijg ga ik de nieuwe ipod touch en een toetsenbord met numpad bestellenquote:Wat staat er op jullie bestellijst?
Haha, ik kan mijn oudste van het oudste iTouch al niet meer verkopen, iets te onvoorzichtig mee omgegaanquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:20 schreef ImMaxa het volgende:
2 oude iPods verkocht, nieuwe Touch besteld.
Zeker overwrite locked omdat het een systemfile is, maar eerlijk gezegd heb ik het zelf nog niet geprobeerd. Ik dacht laat ik het eens eerst met jullie delen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
leuk... Hoe verander ik het? Gewoon icon naar info slepen werkt niet.
Idd, even permissies aanpassen via Appletje+I.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeker overwrite locked omdat het een systemfile is, maar eerlijk gezegd heb ik het zelf nog niet geprobeerd. Ik dacht laat ik het eens eerst met jullie delen..
Over 1: je zou'm eruit kunnen halen en dan extern een 1 op 1 kloon kunnen maken, vraag is alleen of je dan wel via Firewire kunt werken? Ligt aan de spullen die je er voor wil gebruiken. Een kloon via usb maken (via bv SuperDuper of Carbon Copy Cloner) duurt inderdaad een uur of 4-5, maar zeker geen drie dagen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:17 schreef t0sti het volgende:
[..]
als ik morgen mijn spaargeld krijg ga ik de nieuwe ipod touch en een toetsenbord met numpad bestellen![]()
![]()
een paar vraagjes: *hoopt dat hij in het goede topic zit*
1. ik heb een macbook 13,3 inch, alu versie, late 2008
nu wil ik graag leopard snow installeren, en ik heb geen idee hoe ik mijn HD (250GB) zou moeten backuppen.
(deze macbook heeft dus geen firewire). Time machine herkent mijn NAS niet, en als ik via usb moet gaan backuppen kan ik drie dagen wachten volgens mij![]()
kan ik misschien de HD eruit halen en extern backuppen? en is het dan ook mogelijk om ook alle instellingen e.d. mee te backuppen?
2. toen ik in 2008 mijn macbook bestelde, kon er geen grotere schijf dan 320 GB in volgens de site(/bestelpagina). is het mogelijk om mijn 250GB schijf te vervangen door een 500 GB schijf? ik bedoel, als de schijf past, zou dat toch moeten kunnen?
hopelijk alvast bedankt
Treurig.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung begint toch wel echt de nieuwe MS te worden op hardware gebied. Start your copiers!!
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
My god.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung begint toch wel echt de nieuwe MS te worden op hardware gebied. Start your copiers!!
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
Dat is de galaxy S maar dan met een metalen achterkant?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Samsung Fascinate
[ afbeelding ]
Nee ben je mal, het moet wel betaalbaar blijven. We gaan alleen voor de metalen look aan de rand, maar het blijft plastic-fantastic aan de achterkant natuurlijk, maar wel mooi glanzend zwart he?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is de galaxy S maar dan met een metalen achterkant?
Goede aankoopquote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update voor Safari.
En om dat te vieren, heb ik maar een trackpad gekocht. Is Safari nog 'snappier'.
Weer rebooten.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Update voor Safari.
Je doet alles met de trackpad nu? Zit er ook over te denken eentje aan te schaffen.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede aankoop. Al sinds het begin plezier van. Magic Mouse ligt te huilen in een hoekje...
Yup, alles op trackpadquote:Op woensdag 8 september 2010 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je doet alles met de trackpad nu? Zit er ook over te denken eentje aan te schaffen.
Echt niet nodig.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga binnenkort een Macbook Pro 13 inch halen. Muis nodig of is het trackpad echt zo geniaal dat dat niet nodig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |