Goed bezigquote:Op maandag 6 september 2010 07:29 schreef mac_this het volgende:
omdat hij niet kwam, dacht ik; Ik open hem wel.
oké, cool. Staat eigenlijk ook op mijn lijstje, maar e de iMac ook wel. Dè 21,5' bedoel ik dan. De27" word te groot voor mijn bureau. Haha.quote:Op maandag 6 september 2010 07:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een MBP 13" en een trackpad. Om de TT maar te beantwoorden.
Handig ook dat ze uitleggen wat de correlatie dan zou zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 11:02 schreef KingOfMars het volgende:
Nu.nl.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)met-voetgangers.html
quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?quote:Op maandag 6 september 2010 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
De Galaxy tab gaat 799 euro kosten. Dat is waarschijnlijk 300 euro voor de tab zelf en 499 voor de donor-iPad waar deze uit gemaakt moet worden.
Hier niet, in andere topics wellicht.quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
What.. the.. fuck.. en hier waren toch mensen die de iPad zo duur vonden?
10 euro voor de trackpad gebodenquote:Op maandag 6 september 2010 19:06 schreef stijn_ het volgende:
Zojuist een iMac gekocht, trackpad wilde ik voor erbij maar vond het niet echt iets eigenlijk. Volgend jaar mijn eerste iPhone.
Werkt dat een beetje, en ook als je alleen IPod touch gebruikt?quote:Op maandag 6 september 2010 19:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, MobileMe Familypack verlengd voor een jaartje voor 54 euro. Jammer dat die shizzle vorige week niet gratis is gemaakt.
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..quote:Op maandag 6 september 2010 19:56 schreef mac_this het volgende:
[..]
en wat voor 'n iMac had je? ziet wel erg leeg uit nu !!
Oh, okéquote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Was een 24" iMac uit Maart 2009. Had gewoon behoefte aan meer portabiliteit..
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh, oké.
betervan, dat je hem verkocht hebt!
moet je veel bijleggen voor je MBP dan?
Oké, naja, indd een 15'' is toch wel iets mooier/groter dan een 13''quote:Op maandag 6 september 2010 20:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel aardig wat bijleggen, wil toch op zijn minst een 15 inch MacBook Pro hebben.. Nu nog even een goede winkel uitzoeken.. (Online Apple Store duurt me toch wat te lang..)
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalenquote:Op maandag 6 september 2010 20:31 schreef bpi het volgende:
Apple tv. Eens vragen aan iemand die naar amerika gaat om er eentje mee te brengen.
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?quote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Net zo duur hoorquote:Op maandag 6 september 2010 21:41 schreef Treces het volgende:
[..]
Die nieuwe iPod Touch is zeker niet goedkoper in Duitsland?
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijnquote:Op maandag 6 september 2010 20:47 schreef mac_this het volgende:
[..]
uit duitsland is de apple tv 120 euro. kan je beter daar weghalen
Was het maar goedkoper!quote:
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?quote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Klopt, alleen het gaat pas voor december zijnquote:Op maandag 6 september 2010 21:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo? Als kennissen van hem toch al naar Amerika gaan kost hij daar $99 dollar + (gemiddeld) 6% sales tax, 105 dollar dus, huidige koers 80,77 euro. Ze moeten alleen niet over een maand al terug zijn
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef mac_this het volgende:
[..]
Was het maar goedkoper!.
[..]
En waarom niet binnen een maand terug zijn?! krijg je dan er problemen mee?
tikkie maar.quote:Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dan is ie nog niet uit en dat maakt het lastiger er eentje aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |