abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 00:40:00 #101
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86190973
Eh dat je echt van elkaar houdt toch?
Snollebolt
pi_86191028
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:31 schreef sig000 het volgende:
Nog 1 voordeel erbij, als je samen met niets begint is het een goedkope en eerlijke oplossing. :)
hoe bedoel je met niets? in je blote kont zonder verdere bezittingen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_86191169
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

hoe bedoel je met niets? in je blote kont zonder verdere bezittingen?
Niets in het kader van enige waarde buiten wat persoonlijke spullen en daar vallen ook kleren onder.
Nu heel wat jaren later heb ik nog steeds dezelfde vrouw en wanneer het fout mocht gaan dan verdelen we eerlijk wat we nu hebben.
  woensdag 8 september 2010 @ 00:49:45 #104
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_86191200
De reden waarom ik zou willen trouwen heeft geen reet met eventuele voordelen of nadelen te maken, maar met het feit dat ik het symbolisch gewoon een prachtig iets vind.
Een soort van 'verbinding, connectie', hoe je het ook wil noemen. Het lijkt me 'gewoon' heel mooi.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_86191293
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:49 schreef VeerEli het volgende:

Een soort van 'verbinding, connectie', hoe je het ook wil noemen. Het lijkt me 'gewoon' heel mooi.
Die verbinding wordt erg belangrijk wanneer je samen een kind krijgt.
pi_86191921
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:48 schreef sig000 het volgende:

[..]

Niets in het kader van enige waarde buiten wat persoonlijke spullen en daar vallen ook kleren onder.
Nu heel wat jaren later heb ik nog steeds dezelfde vrouw en wanneer het fout mocht gaan dan verdelen we eerlijk wat we nu hebben.
Maar waarvoor is het nu een goedkope oplossing? Wat lul je vaag zeg... :S
pi_86191940
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar waarvoor is het nu een goedkope oplossing? Wat lul je vaag zeg... :S
Trouwen kan gratis, notaris niet.
pi_86191970
Trouwen :')
pi_86192038
quote:
De reden waarom ik zou willen trouwen heeft geen reet met eventuele voordelen of nadelen te maken, maar met het feit dat ik het symbolisch gewoon een prachtig iets vind.
Exact. Toch nog een (vast wel meer) die enigzins gelijkgestemd is.

Exit: nog meer mensen die het burgerlijke aanhangen?
pi_86192124
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Trouwen kan gratis, notaris niet.
Misschien het trouwen an sich wel, maar daarna kost het altijd wel wat. Het kan inderdaad goedkoop maar helemaal niet trouwen kost niks.
pi_86192162
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien het trouwen an sich wel, maar daarna kost het altijd wel wat. Het kan inderdaad goedkoop maar helemaal niet trouwen kost niks.
Zonder samen een kind was er voor mij ook geen enkele reden, om de dingen daar omheen goed te regelen is trouwen zo verkeerd nog niet.
pi_86192199
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 september 2010 @ 09:06:30 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86194384
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die verbinding wordt erg belangrijk wanneer je samen een kind krijgt.
Mwoah, ik vind eigenlijk samen een kind krijgen de verbinding... Daar is trouwen niet voor nodig in mijn ogen. Het is wel een van de mogelijkheden om alles goed te regelen inderdaad :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 8 september 2010 @ 11:50:07 #114
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_86198706
quote:
Dat valt dan in dit geval onder "voordeel" aangezien ik gewoon wil weten waarom mensen trouwen :+
  woensdag 8 september 2010 @ 12:41:04 #115
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86200413
Financieel... Maar ergens trekt het idee me wel... met de juiste persoon.

Persoonlijk neem ik beloften vrij serieus, dus trouwen uit liefde alleen zit er sowieso niet in.
Intelligent, but fucked up.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:03:06 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_86201102
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Financieel... Maar ergens trekt het idee me wel... met de juiste persoon.

Persoonlijk neem ik beloften vrij serieus, dus trouwen uit liefde alleen zit er sowieso niet in.
Leg die laatste eens uit?
The love you take is equal to the love you make.
pi_86202016
Het is wat de meesten al zeggen vooral symbolisch, een soort commitment naar elkaar toe. Daarnaast biedt het belastingtechnische voordelen en is het een stuk handiger wanneer je bijvoorbeeld kinderen krijgt.

Ouderwets of niet, het lijkt mij nog steeds een mooi iets.
pi_86202053
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
'zekerheid' dat je bij elkaar blijft....
Zo haal je alle romantiek die zeker in onzekerheid zit er wel uit ja :(
dus
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 september 2010 @ 13:33:29 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86202130
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef Devz het volgende:
Het is wat de meesten al zeggen vooral symbolisch, een soort commitment naar elkaar toe. Daarnaast biedt het belastingtechnische voordelen en is het een stuk handiger wanneer je bijvoorbeeld kinderen krijgt.

Grappig dat iedereen dat aanhaalt, het is niet waar...
pi_86203437
Dat mensen trouwen, kan ik goed begrijpen. Dat mensen vaker dan 1 keer trouwen, dan weer niet. Ik zie trouwen als iets wat je eenmalig doet. Een verbintenis tussen 2 personen die elkaar laten weten dat ze bij elkaar horen en elkaar speciaal vinden. Ga je een tweede keer trouwen dan bedoel je eigenlijk: Ik vind jou net zo tof als m'n vorige partner. Opzich niets mis mee, maar voor mij is dat niet het doel van trouwen. Je zegt niet voor niets de woorden "tot de dood ons scheidt".
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_86203707
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef rijsttafel het volgende:
Dat mensen trouwen, kan ik goed begrijpen. Dat mensen vaker dan 1 keer trouwen, dan weer niet. Ik zie trouwen als iets wat je eenmalig doet. Een verbintenis tussen 2 personen die elkaar laten weten dat ze bij elkaar horen en elkaar speciaal vinden. Ga je een tweede keer trouwen dan bedoel je eigenlijk: Ik vind jou net zo tof als m'n vorige partner. Opzich niets mis mee, maar voor mij is dat niet het doel van trouwen. Je zegt niet voor niets de woorden "tot de dood ons scheidt".
En wat nu als je voormalige vrouw 10 jaar dood is, en je komt weer een liefde tegen, vanwie je enorm veel houdt??
dus
pi_86204097
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:16 schreef Evie het volgende:

[..]

En wat nu als je voormalige vrouw 10 jaar dood is, en je komt weer een liefde tegen, vanwie je enorm veel houdt??
Net als alle dingen in de liefde kan je dit niet in 1 formule of algemene regel gieten. In zo'n geval begrijp ik het wel. Maar als je gaat trouwen met iemand die je helemaal geweldig lijkt en het blijkt niet te werken, dan zie ik niet in waarom je zoiets snel nog een keer zou doen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  woensdag 8 september 2010 @ 14:30:22 #123
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86204147
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Leg die laatste eens uit?
Dat ik, als ik trouw, wel echt een stuk meer zekerheid moet hebben wat betreft de compatibiliteit dan liefde alleen.

Omdat ik niet doe aan loze beloften.
  woensdag 8 september 2010 @ 14:31:57 #124
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86204212
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:33 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Grappig dat iedereen dat aanhaalt, het is niet waar...
Het kan in bepaalde gevallen wel degelijk (indirect) voordeel opleveren om gehuwd te zijn.
pi_86205666
Wij gaan over dik twee weken trouwen - ja, zo'n enorme bruiloft met alles erop en eraan, en ik wil niet weten wat het kost.

Waarom we gaan trouwen? Vooral omdat we van elkaar houden, en dat graag tegen elkaar, onze familie, vrienden en de wet willen bevestigen. Het heeft ook praktische voordelen, waarvan de meeste al genoemd zijn: we zijn dan bijvoorbeeld automatisch elkaars erfgenaam, en mijn vriend krijgt dan ook ouderlijk gezag over onze dochter (en een eventueel toekomstig kind). Dat zijn zaken die ook los te regelen zijn, maar dan moet je steeds opnieuw naar de notaris, en door te trouwen regel je een hoop dingen in een keer - en als je wilt, kan dat gratis.

Hierrrr staat trouwens ook nog het een en ander over voordelen van het huwelijk.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:53:00 #126
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_86207267
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen zo respectloos doen over trouwen en het huwelijk in het algemeen. Het huwelijk is een verbintenis tussen twee personen, die elkaar zó speciaal vinden, dat ze hun leven met elkaar willen delen. Naar mijn mening een erg mooi iets. Daarmee laat je ook zien dat je niet bang bent je te binden, als het ware 'voor altijd'. Ik kan het echt niet uitstaan als mensen een mentaliteit hebben van: ''boeiend, het voegt toch niks toe, is alleen maar duur en als het niet gaat, kun je niet zomaar weg van je partner''. Als je een relatie hebt, dan lijkt het me duidelijk dat je elkaar belangrijk vind, en dat (als het dreigt mis te gaan) je aan je relatie wilt werken, i.p.v. de benen te nemen...
Trouwen vind ik persoonlijk een zaak van verantwoordelijkheid en volwassenheid. Maar ieder z'n mening hoor...
Life is crap. And then you die ._.
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 september 2010 @ 16:21:22 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86208320
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Het kan in bepaalde gevallen wel degelijk (indirect) voordeel opleveren om gehuwd te zijn.
Mag je me die eens aanwijzen.
pi_86208395
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef Saarbarbaar het volgende:
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat mensen zo respectloos doen over trouwen en het huwelijk in het algemeen. Het huwelijk is een verbintenis tussen twee personen, die elkaar zó speciaal vinden, dat ze hun leven met elkaar willen delen. Naar mijn mening een erg mooi iets. Daarmee laat je ook zien dat je niet bang bent je te binden, als het ware 'voor altijd'. Ik kan het echt niet uitstaan als mensen een mentaliteit hebben van: ''boeiend, het voegt toch niks toe, is alleen maar duur en als het niet gaat, kun je niet zomaar weg van je partner''. Als je een relatie hebt, dan lijkt het me duidelijk dat je elkaar belangrijk vind, en dat (als het dreigt mis te gaan) je aan je relatie wilt werken, i.p.v. de benen te nemen...
Trouwen vind ik persoonlijk een zaak van verantwoordelijkheid en volwassenheid. Maar ieder z'n mening hoor...
Meer van angst, drang naar zekerheid en holle symboliek.
pi_86211247
Trouwen is romantisch, moeite voor elkaar doen, vragen/gevraagd worden, je mooiste jurk/pak aantrekken, er een mooi feest van maken met je dierbaren O+

Zo'n contract is toch net een zakelijke overeenkomst :{w
'Nou schat nu zijn we officieel gefuseerd, dat moet gevierd worden! De Schultenbrau staat in de koelkast' :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:01:53 #130
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_86216321
het heeft bij mij ook met symboliek te maken dat ik het zo willen.
het is zo mooi als je van iemand houd en zo fijn dat iemand van jou houd. Dat heb je al met elkaar besproken, en je hebt ten volle voor elkaar gekozen.
Dan vind ik het mooi dat je zo'n verbond ook kenbaar kan maken en kan vastleggen. Ook heeft het een beetje met trots te maken, ik ben trots op hem en houd van hem. Zoiets wil je niet verstoppen maar juist van de daken schreeuwen. Het minste wat je dus kan doen is trouwen ;)
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_86217021
quote:
Iedereen mag toch over huwelijken denken wat ie wil? Ik vind dat niks met respect te maken hebben.

Als iemand het niets toe vind voegen so be it. Jij vind het duidelijk wel wat toevoegen, heel mooi :)
pi_86217816
Eigenlijk was de enige echte reden om te trouwen en het niet anders te doen dat we gwoon graag van de daken wilde schreeuwen dat we bij elkaar hoorde.
Kan wel blaten over makkelijk met eventuele toekomstige kinderen enzo, maar dat kan ook makkelijk anders opgelost worden, de enige echte reden die dus overblijft is het is gewoon leuk!

Duur was onze bruiloft niet, we zijn ook niet doorgedraaid van het regelwerk, want al het regelwerk wat er was hebben onze beider ouders gedaan.
Wij hebben vooral het heel leuk gehad.

En ik had het ook niet willen missen, het heeft echt wel wat speciaals om zo de liefde te bevestigen.
Eigenlijk wil ik ooit nog eens gelofte's vernieuwen, maar dan in een handfesting, maar we zullen wel zien of dat ooit gebeurd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86218016
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:29 schreef Devz het volgende:

Helemaal ee eens. O+
pi_86218310
quote:
Jij bent dan ook een vrouw. Voor jou heeft trouwen enkel voordelen.
pi_86218485
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef RQPS het volgende:

[..]

:')
know'm sayin?
word? word.
pi_86224298
Een extra mooie ring om de vinger, verder geen voordelen. :')
Sowieso schrijf je zo.
pi_86224770
quote:
Als je echt van elkaar houdt, hoef je dat niet op papier te zetten, omdat je vertrouwen in elkaar hebt dat het goed gaat en er ook voor wil gaan werken wanneer het niet lekker loopt.

Overigens heb ik niks tegen trouwen, maar zelf zie ik de meerwaarde er niet van in.
signatuurloos
pi_86224895
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef RQPS het volgende:

[..]

Tom Leykis, kom er maar in.
pi_86225049
quote:
Iew. Ik vind je eng.
pi_86228843
Ik heb niets tegen een openbare verklaring van liefde, met bijbehorende viering, familie, vrienden, etc. Ik heb wel bezwaar tegen de vorm die het huwelijk op dit moment heeft aangenomen. Het is alsof de overheid een bijbelverhaal heeft gekaapt en dit uit noodzaak volledig heeft geseculariseerd, waardoor er een traditie is ontstaan die kant noch wal raakt. Het fenomeen huwelijk komt vrij letterlijk voort uit de bijbel, vroeger had de kerk een monopolie op huwelijken, met de secularisatie heeft de overheid de kerk zijn huwelijkse autoriteit afgepakt en er zelf een slap aftreksel van gemaakt, omdat ze te bang waren/zijn om het fenomeen gewoonweg af te schaffen.
Van overheidswege is er geen enkele reden voor een feest, toch gaat de ambtenaar doen alsof hij het bruidspaar kent en vooral duidelijk maken dat het een heuglijk feit is. Dan wordt er een contract getekend dat inhoudelijk niets met liefde te maken heeft maar vooral met trouw, trouw waarvoor? Het uitvoeren van de rechtshandelingen die met het stuk papier verbonden zijn? Verder dicteert de overheid namelijk niets! Niks "gij zult niet vreemdgaan, gij zult niet naar andere vrouwen kijken", dat regel je zelf maar. Geen enkel deel van de ceremonie heeft met liefde te maken, behalve dan die afgezaagde ingehouden zoen die je elkaar mag geven.

Dit alles dan terwijl de vrouw zich in een witte jurk hult (ok niet allemaal maar de meesten toch nog wel!), die maagdelijkheid moet symboliseren, wat aan de ene kant in bijna 100% van de gevallen een grote leugen is omdat praktisch iedereen tegenwoordig al sexuele ervaringen heeft voor het huwelijk, of zelfs kinderen. Bovendien een ontzettend seksistisch fenomeen want ditzelfde symbool bestaat niet voor de man, voorzover ik weet. Alleen de onbevlektheid van de vrouw moet aan de grote klok. De niet-bestaande onbevlektheid...

Vervolgens wordt er een feest gevierd waar de kleine groep mensen is uitgenodigd die echt iets met je liefde te maken heeft, met nog 300 andere mensen bestaande uit collega's, oppervlakkige kennissen, vrienden en familieleden, die allemaal in feite geen donder geven om jouw liefdesgeluk en zich er op geen enkele manier in kunnen verplaatsen. Sterker nog, een groot deel van de gasten kan het in sociaal opzicht niet maken om niet op te komen dagen, maar ze moeten zichzelf maar weten te vermaken in die brei van onbekenden (want het bruidspaar heeft het te druk met zichzelf en al die andere gasten die toch ook een minuutje met het bruidspaar moeten hebben). Die waren liever ergens anders geweest als ze de keus hadden.

"Nou Tineke, we zijn getrouwd. We houden van elkaar, kijk maar, hier staat het op papier".

Nee, ik heb helemaal niets met het burgerlijk huwelijk zoals het nu bestaat. Het heeft in mijn ogen niets met liefde te maken, meer met een ongelooflijke drang om te conformeren met de standaard. Want als Mien en Jaap gaan trouwen, dan wil ik dat ook! Of eventjes die hoofdrol spelen op die mooie dag. Met foto's waar je totaal onnatuurlijk opstaat, om een valse herinnering te scheppen van een verkapte familiereunie met redelijk eten. Ik moet me haast schamen om ervoor uit te komen dat ik niets met het huwelijk heb, want dat is toch heilig?? Ik wou dat mensen er eens wat meer over na gingen denken.
pi_86228927
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:09 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Iew. Ik vind je eng.
:D

Eens.
pi_86229005
In 2008 trouwden 75.438 paren, terwijl er tegelijkertijd 32.236 echtscheidingen waren (Bron: CBS). De cijfers liegen er niet om, trouwen is niet ,,voor altijd''. Dat denken is jezelf voor de gek houden.

Als man in een echtscheiding belanden betekent je huis en bezittingen kwijtraken en elke maand een fikse smak geld overmaken (je kinderen raak je ook kwijt en je moet er ook voor dokken, maar dat gebeurt ook als je niet getrouwd bent). Dit alles los van de reden van de scheiding. Je vrouw kan overspelig zijn, ze vindt een andere vent leuker en gaat er vandoor. Jij kunt die scheiding helemaal niet willen. Maakt niet uit, als man blijf je de pisang.

Mannen, wees wijs, trouw niet. Geloof haar leugens niet.
  donderdag 9 september 2010 @ 01:25:10 #143
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_86229122
Moet het altijd een rationeel voordeel hebben dan?

Trouwen is gewoon een ritueel dat een overgang naar een andere fase van het leven markeert. Net zoals kraamvisite, een begrafenis of een verjaardag. Ook allemaal niet nuttig of voordelig maar het markeert een belangrijke gebeurtenis en dat doe je met de mensen uit je sociale omgeving wat het dus het effect geeft van een sociaal bindmiddel. Evolutionair erg belangrijk voor kuddedieren zoals de mens.

Het hippe "taboe" op trouwen snap ik dan ook niet. Prima als je het nutteloos vindt. Maar het is net zo goed onnodig en nutteloos om maar te doen alsof er niks verandert en te roepen "het maakt toch allemaal niks uit"
  donderdag 9 september 2010 @ 01:43:17 #144
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_86229487
Ik vind het wel leuk om later mijn vriendin mijn vrouw te kunnen noemen. Vind ik wel iets om trots op te zijn. Of het verder echt voordelen heeft weet ik niet, maak ik me ook niet zo druk om.

En de "trouwerij" kun je zelf invullen. Je hoeft niet in het gemeentehuis of de kerk te trouwen, je hoeft geen 300 mensen uit te nodigen, je hoeft geen (witte) trouwjurk te kopen. Ik wil een bescheiden "bruiloft". Ergens op een strandje ofzo.
pi_86229712
quote:
Trouwen is gewoon een ritueel dat een overgang naar een andere fase van het leven markeert. Net zoals kraamvisite, een begrafenis of een verjaardag.
Nou ja, mijn mening staat hierboven al, maar ik vind een huwelijk een toch iets ingrijpender ritueel dan de andere dingen die je noemt (op een begrafenis na, misschien). En met een aantal heel vreemde gebruiken, alsmede een inmenging van de overheid in iets waar ze naar mijn mening niet zoveel mee te maken hebben.
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 september 2010 @ 08:52:02 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86232094
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef -XX- het volgende:
Een extra mooie ring om de vinger, verder geen voordelen dus. :')
Die extra mooie ring heb ik namelijk ook :)
pi_86232162
quote:
Op donderdag 9 september 2010 01:19 schreef RQPS het volgende:
In 2008 trouwden 75.438 paren, terwijl er tegelijkertijd 32.236 echtscheidingen waren (Bron: CBS). De cijfers liegen er niet om, trouwen is niet ,,voor altijd''. Dat denken is jezelf voor de gek houden.

Als man in een echtscheiding belanden betekent je huis en bezittingen kwijtraken en elke maand een fikse smak geld overmaken (je kinderen raak je ook kwijt en je moet er ook voor dokken, maar dat gebeurt ook als je niet getrouwd bent). Dit alles los van de reden van de scheiding. Je vrouw kan overspelig zijn, ze vindt een andere vent leuker en gaat er vandoor. Jij kunt die scheiding helemaal niet willen. Maakt niet uit, als man blijf je de pisang.

:') Alsof per definitie alleen vrouwen vreemdgaan, je altijd kinderen krijgt en de man altijd meer verdient en bezit dan de vrouw :') Was het nog maar vroeger he, dan kon je fijn zelf bepalen wat je vrouwtje allemaal deed en vooral wat niet.
know'm sayin?
word? word.
pi_86235113
quote:
Op donderdag 9 september 2010 01:19 schreef RQPS het volgende:

Je bent je ervan bewust dat de meeste vrouwen tegenwoordig werken, dat er zelfs een heel aantal zijn die meer verdienen als hun man en die bij scheiding dus partner alimentatie mag betalen aan manlief ipv andersom?

Je bent je ervan bewust dat vrouwlief ook de helft kwijtraakt van wat zij heeft opgebouwd, dat vaak het huis niet betaald kan worden op 1 inkomen, dat dus beide tegewoordig gewoon de pisang zijn?

Je bent je ervan bewust dat we al een tijdje niet meer in 1950 leven?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:16:18 #149
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86235460
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mag je me die eens aanwijzen.
Fiscaal partnerschap kan simpelweg geld opleveren als je je belastingpapiertjes goed invult :)
pi_86235541
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat de meeste vrouwen tegenwoordig werken, dat er zelfs een heel aantal zijn die meer verdienen als hun man en die bij scheiding dus partner alimentatie mag betalen aan manlief ipv andersom?

Je bent je ervan bewust dat vrouwlief ook de helft kwijtraakt van wat zij heeft opgebouwd, dat vaak het huis niet betaald kan worden op 1 inkomen, dat dus beide tegewoordig gewoon de pisang zijn?

Je bent je ervan bewust dat we al een tijdje niet meer in 1950 leven?
Plus. Het aantal echtscheidingen.. Hij lijkt te vergeten dat dat niet te maken heeft met de huwelijken uit alleen dat jaar. Wel makkelijk gesteld natuurlijk, zoals hij het neer zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')