urban mythes is toch niet meer?quote:Op zondag 5 september 2010 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Studio Voetbal en dan kom ik denk ik terug voor Urban Mythes
Nee.quote:
Fear Factor.quote:
quote:
U wordt bij Montemar nooit te woord gestaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef donald_dick het volgende:
Kontant afrekenen hoeft niet bij Motemar, uw wordt nooit opgelicht!
.quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef TheKC het volgende:
Bij het volgende deel moet de lapo gewoon weer het topic openen.
Grote kans van welquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef WcPot het volgende:
In vroomshoop kijken ze vast ook allemaal SBS
Op 23 wel ja.quote:
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn dit NOOIT meer?
Montemar, nooit een gok!quote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
11 loten opgezegd!!
-Ooh balen..
Neehoor, hoezo?
Nu je het zegtquote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
doei![]()
Moet het niet zijn dit NOOIT meer?
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkindquote:
Bij Montemar is er nooit gezeik over animatie!quote:Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkind![]()
Gelukkig kan je omboeken bij Montemar!quote:Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkind![]()
gingers bij HvNquote:
Welnee...quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Mensen met rood haar zijn ook echt gewoon allemaal lelijk..
Dan sla ik ons Pepijntje maar over.quote:
Wow, veel spam.quote:
Alberto Twitterquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon nooit een leuk meisje krijgen, maar na mijn vakantie geboekt bij Montemar heb ik toch de ware gevonden!
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
[ afbeelding ]
Ik kon nooit een leuk meisje krijgen, maar na mijn vakantie geboekt bij Montemar heb ik toch de ware gevonden!
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
Gefeliciteerd! De huwelijksreis ook geboekt bij Montemar?quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op 9/11 naar Amerika reizen, maar mijn vakantie werd gecanceld door Montemar.
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat is hartstikke strafbaar jung
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op 9/11 naar Amerika reizen, maar mijn vakantie werd gecanceld door Montemar.
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
geilquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef donald_dick het volgende:
U wordt nooit genaaid bij Montemar, daarom hoeft u niet te wennen aan deze dildo, zoals bij D-Reizen
[ afbeelding ]
Dank je wel Montemar !
Woensdag ook weer een 9/11 docu, volgend jaar zal er wel de hele week iets van 9/11 er op zijnquote:
*zucht* yup.. zoals we ook al 40 jaar het dagboek van anne frank voorbij zien komen op tv rond 5/5. Vermoeiend.quote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Woensdag ook weer een 9/11 docu, volgend jaar zal er wel de hele week iets van 9/11 er op zijn
omdat klacht montemar !quote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet dit steeds weer herhaald worden na fucking 9 jaar.
Dat wel ja, ik denk dat ik dit kijk bij gebrek aan beterquote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
*zucht* yup.. zoals we ook al 40 jaar het dagboek van anne frank voorbij zien komen op tv rond 5/5. Vermoeiend.
hoewel deze invalshoek inderdaad wel wat origineler is dan de rest
Ik ga m'n bed bekijken bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik denk dat ik dit kijk bij gebrek aan beter
Pepijn is baas!quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef missU het volgende:
Je stem haalt het niet bij die van Jambers...
Gebeurt er tenminste eens wat.quote:Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef teamlead het volgende:
da's wel zuur.. ben je 1 dag in het WTC, komt een boeing je vergaderkamer binnenvliegen..
Montemar is een klacht baas!quote:
dat wel ja.. maar dat verwacht je vast niet als je tijdens een saaie meeting wat doelloos zit te krabbelen op je schrijfblokquote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gebeurt er tenminste eens wat.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben op jongerenvakantie geweest met Montemar. Wat een kutvakantie! Het enige positieve was de uitslag van mijn AIDS-test.
[ afbeelding ]
Bedankt, Montemar
Dankzij Montemar was de soa test geen klacht waard!quote:Op zondag 5 september 2010 23:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik ben op jongerenvakantie geweest met Montemar. Wat een kutvakantie! Het enige positieve was de uitslag van mijn AIDS-test.
[ afbeelding ]
Bedankt, Montemar
quote:Op zondag 5 september 2010 23:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dankzij Montemar was de soa test geen klacht waard!
[ afbeelding ]
Kunnen we volgend jaar weer boeken bij Montemarquote:Op zondag 5 september 2010 23:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Montemar stuurde mij 450 euro. Dat was echt fantastisch!
Montemar is in ieder geval niet onbetrouwbaar !quote:Op zondag 5 september 2010 23:07 schreef missU het volgende:
[..]
Kunnen we volgend jaar weer boeken bij Montemar
En de klachten telefoon is fantastisch !quote:Op zondag 5 september 2010 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Montemar is in ieder geval niet onbetrouwbaar !
De klachtafhandeling is prima!quote:Op zondag 5 september 2010 23:09 schreef missU het volgende:
[..]
En de klachten telefoon is fantastisch !
Trustenquote:Op zondag 5 september 2010 23:11 schreef missU het volgende:
Nu ga ik naar bed om te dromen van MontemarBye!
met Alberto?quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kom net terug uit Frankrijk. Dankzij mijn occasion van Liekendiek en een autovakantie van Montemar heb ik de tijd van mijn leven gehad! Ben ook genezen van mijn AIDS en ben niet langer kalende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Liekendiek en Montemar!
Gezellig! Dag vloog voorbijquote:
top!quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kom net terug uit Frankrijk. Dankzij mijn occasion van Liekendiek en een autovakantie van Montemar heb ik de tijd van mijn leven gehad! Ben ook genezen van mijn AIDS en ben niet langer kalende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Liekendiek en Montemar!
quote:
Niet eens, ik ga nu slapenquote:
Trusten dan maarquote:Op zondag 5 september 2010 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet eens, ik ga nu slapenwilde alleen even hoi zeggen.
SCHNELL!!quote:Op zondag 5 september 2010 23:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Snel RTL4 kijken. Epische valpartij straks.
quote:Top 20 in de TV SC-reeks op 05-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 458 PiRANiA
02. 274 TheKC
03. 254 Stephan1237
04. 238 DoorgestokenKaart
05. 232 Doler12
06. 184 Irritatie100
07. 160 Karina
08. 144 Battlefan
09. 118 teamlead
10. 109 Jor_Dii
11. 105 Kwalberto
12. 071 WcPot
13. 065 arnold-d
14. 053 Me_Wesley
15. 052 Gtaboy107
16. 049 gebrokenglas
17. 048 Hyundai
18. 045 Juicyhil
19. 042 dronkeykong
20. 038 SuperrrTuxxx
Reeks-statistieken!
Dat ik er überhaupt in sta.quote:
Dit nooit weer!quote:
meerquote:
PARDON?! PARDON?!quote:
Dat zei ze gisterenavond ook jaquote:
Ohja.quote:
Vind je het gek?! Je hebt een van de meest legendarische avonden gemist!quote:
Inderdaadquote:
250 euro terugbetalen dankzij %###$#$# schholquote:Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!!
[..]
Watskeburt?
msn op de werkvloerquote:Op maandag 6 september 2010 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
God, ben ik geconcentreerd aan het werk, storen collega's me constant via msn
Dat dus. En ook de meest onzinnige vragen van iemand die 4 meter verderop zit.quote:
Waarom?quote:Op maandag 6 september 2010 10:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
250 euro terugbetalen dankzij %###$#$# schhol
Heb ik ook ooit eens gehad, is de inkomenssituatie van je ouders veranderd en moet dat weer terug gaan betalenquote:
Klopt, maar niet alleen door mij.quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat zei ze gisterenavond ook ja
Kan Alberto zingen?quote:Op maandag 6 september 2010 17:32 schreef Jor_Dii het volgende:
22.00u toch Fans?
Kunnen we Maraca niet opgeven voor Fans > Alberto Stegeman
Zoveel keuzesquote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
19:30 De Wereld Draait Door
20:30 RTL Extra: Joran spreekt
20:30 Voetbal International
22:00 Fans!
22:00 Nieuwsuur
23:00 Pauw & Witteman
23:30 Booze Britain
Wat een avond
Ik vind deze avond niet zo heel moeilijk.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 17:32 schreef Jor_Dii het volgende:
22.00u toch Fans?
Kunnen we Maraca niet opgeven voor Fans > Alberto Stegeman
Wel een beetje hysterisch doen dan, da's goeie tv.quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 18:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
19:30 De Wereld Draait Door
20:30 RTL Extra: Joran spreekt
20:30 Voetbal International
22:00 Fans!
22:00 Nieuwsuur
23:00 Pauw & Witteman
23:30 Booze Britain
Wat een avond
Eerste officiele powned uitzendingquote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
Vanavond is Pownews er ook op om 22.50. Toch maar even kijken.
Ze waren afgelopen vrijdag ook al op de radio.quote:Op maandag 6 september 2010 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerste officiele powned uitzending?
Ik heb die pilot gezien, echt tenenkrommend slechts soms, die dominique weesie ging ook zelf presenterenquote:Op maandag 6 september 2010 20:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen vrijdag ook al op de radio.
Daarom ben ik benieuwd wat Pownews gaat wordenquote:Op maandag 6 september 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb die pilot gezien, echt tenenkrommend slechts soms, die dominique weesie ging ook zelf presenterenLijkt tot nu toe of heel powned alleen maar om rutger draait, zonder hem is het 3x niks
Waarom zijn er eigelijk 2 topics?quote:Op maandag 6 september 2010 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier fans kijken of in dat fans topic?
Nou, dit is slowchat, en dat andere ook.quote:Op maandag 6 september 2010 21:58 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Waarom zijn er eigelijk 2 topics?
Als niemand het eens raaktquote:Op maandag 6 september 2010 22:00 schreef Battlefan het volgende:
Dus, wordt het weer over 2 topics verspreid vandaag?
Ah, logischquote:Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nou, dit is slowchat, en dat andere ook.
Jullie waren toch hoop ik niet zó ontspoord?quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bedenk me opeens dat m'n zus en ik ook materiaal voor Fans hadden kunnen zijn 9 jaar geleden bij de Fame.
Nee zo erg ook weer niet. Maar zo helemaal hyper enzo.quote:Op maandag 6 september 2010 22:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jullie waren toch hoop ik niet zó ontspoord?
Die zijn gewoon lekker zichzelf manquote:
Terwijl ze CQC telkens belachelijk probeerden te makenquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef TheKC het volgende:
Irritante cameraeffecten bij Pownews zeg, het lijkt CQC wel
Wat wie waar hoezo?quote:Op maandag 6 september 2010 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hey superrrtuxxx, je bent in de top 500 binnengekomen, nummer 500
Hulde
PowNews was echt te slecht voor woorden.quote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef TheKC het volgende:
Irritante cameraeffecten bij Pownews zeg, het lijkt CQC wel
Inderdaad, ik had er eigenlijk wel meer van verwachtquote:Op maandag 6 september 2010 23:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
PowNews was echt te slecht voor woorden.
Oh, dan ga ik die ook nog even kijkenquote:
Ja, maar ik hoopte dat het niet waar zou zijnquote:
Watskeburt?quote:
Dat kan ook in mijn tv.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef Maraca het volgende:
blegh
Vandaag eindelijk een CI+ module gekocht voor mijn tv. Echt, alles ziet er zoveel beter uitKan niet wachten tot zondag
Bij UPC kun je geen CI+ module gebruikenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:07 schreef Maraca het volgende:
Het is het waardMet een kastje zagen de beelden er best 'vreemd' uit, maar nu is het gewoon ontzettend scherp en veel prettiger om naar te kijken.
En nu kan ik eindelijk alle functies gebruiken
Ziggoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Bij UPC kun je geen CI+ module gebruiken. Nu zit ik vast aan een lelijk lomp kastje van hun wat af en toe niet goed werkt
Boekhoudenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Saaie dag op school zeg. 3 uur lang balansen opstellen en dat was het
Dat vond ik altijd tof.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Saaie dag op school zeg. 3 uur lang balansen opstellen en dat was het
Op zich vind ik het ook niet erg, maar om dat 3 uur achtereen te doen zonder pauze gaat me wat ver hoorquote:
Hmm geen pauze is wel kut ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook niet erg, maar om dat 3 uur achtereen te doen zonder pauze gaat me wat ver hoor
Wut is zhe problem?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef Maraca het volgende:
Blegh.. ik haat het als apparaten nooit gelijk werken.Wie heeft er verstand van printers?
Ik heb van een vriend een laserprinter gekregen. Alleen hij print nietquote:
Da's wel erg algemeen, staat er geen reden bij ofzo? Heeft het ding zelf een scherm waar iets op staat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb van een vriend een laserprinter gekregen. Alleen hij print nietHeb de drivers geïnstalleerd, alleen wanneer ik iets wil printen krijg ik de melding 'fout-afdrukken'
nee, daarmee moet ik het doen. Hij is nu bezig met probleemherstel, dus hopelijk levert dat iets opquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel erg algemeen, staat er geen reden bij ofzo? Heeft het ding zelf een scherm waar iets op staat?
Kijk je kan het best zelf.quote:
Nou kan ik je geen rekening sturen.quote:
Na na naquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou kan ik je geen rekening sturen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Beter gebruikt SBS dit logo weer
Ik heb er echt jaren over gedaan om d'r achter te komen dat dat daarachter een 6 wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
Beter gebruikt SBS dit logo weer
Ik ook, sinds dit weekend heb ik de statsman ingehaaldquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Nog een plaats gestegen zelfs
Nog even en je bent nummer 1quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, sinds dit weekend heb ik de statsman ingehaald
Arcee staat nog een stukje hoger hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, sinds dit weekend heb ik de statsman ingehaald
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Nog een plaats gestegen zelfs
Ik had het over de statsman van deze reeks, pilesquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Arcee staat nog een stukje hoger hoor
Het zonnetje in huisquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:53 schreef PiRANiA het volgende:
We kunnen weer gaan aftellen
• It's always sunny in Philadelphia - 17 september url
• House - 20 septemper url
• How I met your mother - 21 september al url
• Two and a half man - 21 september url
• The Office [US] - 24 september url
• Family Guy - 26 september url
• Dexter - 27 september url