urban mythes is toch niet meer?quote:Op zondag 5 september 2010 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Studio Voetbal en dan kom ik denk ik terug voor Urban Mythes
Nee.quote:
Fear Factor.quote:
quote:
U wordt bij Montemar nooit te woord gestaanquote:Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef donald_dick het volgende:
Kontant afrekenen hoeft niet bij Motemar, uw wordt nooit opgelicht!
.quote:Op zondag 5 september 2010 22:39 schreef TheKC het volgende:
Bij het volgende deel moet de lapo gewoon weer het topic openen.
Grote kans van welquote:Op zondag 5 september 2010 22:41 schreef WcPot het volgende:
In vroomshoop kijken ze vast ook allemaal SBS
Op 23 wel ja.quote:
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet het niet zijn dit NOOIT meer?
Montemar, nooit een gok!quote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Me_Wesley het volgende:
11 loten opgezegd!!
-Ooh balen..
Neehoor, hoezo?
Nu je het zegtquote:Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
doei![]()
Moet het niet zijn dit NOOIT meer?
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkindquote:
Bij Montemar is er nooit gezeik over animatie!quote:Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkind![]()
Gelukkig kan je omboeken bij Montemar!quote:Op zondag 5 september 2010 22:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
had ik je maar bij je vader gelaten in Argentinië, met je eeuwige gezeik over animatie.. kutkind![]()
gingers bij HvNquote:
Welnee...quote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Mensen met rood haar zijn ook echt gewoon allemaal lelijk..
Dan sla ik ons Pepijntje maar over.quote:
Wow, veel spam.quote:
Alberto Twitterquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon nooit een leuk meisje krijgen, maar na mijn vakantie geboekt bij Montemar heb ik toch de ware gevonden!
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
[ afbeelding ]
Ik kon nooit een leuk meisje krijgen, maar na mijn vakantie geboekt bij Montemar heb ik toch de ware gevonden!
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
Gefeliciteerd! De huwelijksreis ook geboekt bij Montemar?quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op 9/11 naar Amerika reizen, maar mijn vakantie werd gecanceld door Montemar.
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat is hartstikke strafbaar jung
quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op 9/11 naar Amerika reizen, maar mijn vakantie werd gecanceld door Montemar.
[ afbeelding ]
Bedankt Montemar!
geilquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef donald_dick het volgende:
U wordt nooit genaaid bij Montemar, daarom hoeft u niet te wennen aan deze dildo, zoals bij D-Reizen
[ afbeelding ]
Dank je wel Montemar !
Woensdag ook weer een 9/11 docu, volgend jaar zal er wel de hele week iets van 9/11 er op zijnquote:
*zucht* yup.. zoals we ook al 40 jaar het dagboek van anne frank voorbij zien komen op tv rond 5/5. Vermoeiend.quote:Op zondag 5 september 2010 22:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Woensdag ook weer een 9/11 docu, volgend jaar zal er wel de hele week iets van 9/11 er op zijn
omdat klacht montemar !quote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom moet dit steeds weer herhaald worden na fucking 9 jaar.
Dat wel ja, ik denk dat ik dit kijk bij gebrek aan beterquote:Op zondag 5 september 2010 22:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
*zucht* yup.. zoals we ook al 40 jaar het dagboek van anne frank voorbij zien komen op tv rond 5/5. Vermoeiend.
hoewel deze invalshoek inderdaad wel wat origineler is dan de rest
Ik ga m'n bed bekijken bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik denk dat ik dit kijk bij gebrek aan beter
Pepijn is baas!quote:Op zondag 5 september 2010 23:00 schreef missU het volgende:
Je stem haalt het niet bij die van Jambers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |