Volgend jaar alle organisatiesquote:Op zondag 5 september 2010 21:58 schreef teamlead het volgende:
die lui hebben een training gehad voor het seizoen. Kan niet anders...
precies jaquote:Op zondag 5 september 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Nee dat zeggen ze niet, ze willen gewoon dat die mensen zelf bellen!
Kwaliteitspostsquote:
Te duur denk ik!quote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Arth_NL het volgende:
Als het Alberto enkel gaat om het helpen van de mensen en niet om het maken van een tv-programma kan hij toch een nieuw hotel voor hen boeken?
Hij gaat het toch doen dusquote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Arth_NL het volgende:
Als het Alberto enkel gaat om het helpen van de mensen en niet om het maken van een tv-programma kan hij toch een nieuw hotel voor hen boeken?
Idd, wat een faalfamiliequote:Op zondag 5 september 2010 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben het wel eens met die reisleiding, lekker fucking boeiend dat er geen animatie is
quote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef TheKC het volgende:
Volgende aflevering van Undercover in Nederland: malafide reisorganisaties.
dat is zn hoofdquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef arnold-d het volgende:
wwat heeft die op z;n neus zitten joh
Zal wel onder voorwaarde van het noemen van de naam zijn. reclame!quote:
Site traagquote:Op zondag 5 september 2010 22:01 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.montemar.nl/
dat zijn ze inderdaad.
Ja zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zal wel onder voorwaarde van het noemen van de naam zijn. reclame!
precies ja.. en nog zeiken gewoonquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Oh ze krijgen wel geld terug he? En het is nog maar 3 dagen ook!
Alle fokkers en SBS kijkers kijken nu op die sitequote:
Het is dan ook een historische avond!quote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is wel het langste item in de geschiedenis van RMV
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja nu is 3/4e van de vakantie al voorbij![]()
En 3/4 van de uitzending ook...quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja nu is 3/4e van de vakantie al voorbij![]()
Het wordt een beetje saaiquote:Op zondag 5 september 2010 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is wel het langste item in de geschiedenis van RMV
quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Stuur ze naar Lloret, genoeg animatie daar.
Medicatie?quote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef TheKC het volgende:
Hoezo is dat kind eigenlijk zo'n dikkerdje terwijl hij ADHD heeft?
kort lontje he.. dus zal wel volgestouwd worden met alles dat ie wil hebben, omdat ie anders boos wordtquote:Op zondag 5 september 2010 22:03 schreef TheKC het volgende:
Hoezo is dat kind eigenlijk zo'n dikkerdje terwijl hij ADHD heeft?
Vet moeilijk, vriendjes makenquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap dit punt ook niet zo eigenlijk? Ik heb nooit op campings gestaan met animatie? Ik ging altijd gewoon voetballen of mensen opzoeken om mee te spelen toen ik zo oud was.
Stel je voor dat je met een auto van Liekendiek op vakantie gaat met Montemarquote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef donald_dick het volgende:
Dankzij Montemar ben ik genezen van aids, mijn kanker en van mijn schoonmoeder!
Lol whut?quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je met een auto van Liekendiek op vakantie gaat met Montemar
QFT!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, tijd voor die oudjes in lloret de mar
Dat dus, ik had een schommel en een bal, niks geen animatieteam. Trouwens, wij gingen niet eens naar Spanje!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap dit punt ook niet zo eigenlijk? Ik heb nooit op campings gestaan met animatie? Ik ging altijd gewoon voetballen of mensen opzoeken om mee te spelen toen ik zo oud was.
Een animatie bedoel je.quote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
HAHAHAH zag Alberto blij zijn
Kan iemand daar een gifje van maken?
Die mensen krijgen een leuk leven.quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef Kwalberto het volgende:
Dat jong gaat me toch gepest worden morgen
quote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"Jij bent echt een dik ADHD kind!"
Ik zou alleen maar gek worden van zo'n animatieteamquote:Op zondag 5 september 2010 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dus, ik had een schommel en een bal, niks geen animatieteam. Trouwens, wij gingen niet eens naar Spanje!
Dat is ook animatie voor de ouders, richting het kindquote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Boogschieten? Lijkt me geen goed idee voor een kind met ADHD>
Niet echt neequote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Boogschieten? Lijkt me geen goed idee voor een kind met ADHD>
die hadden nét 3 dagen vrijquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 22:06 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dat is ook animatie voor de ouders, richting het kind
Hup nieuw hotel dus!quote:Op zondag 5 september 2010 22:07 schreef megamandy het volgende:
faal ik had een animatie team in de slaapkamer verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |