Als je kind ook zoiets had zou je anders sprekenquote:Op zondag 5 september 2010 21:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou wat een groot probleem zeg poeh poeh.
Werd hij misschien alquote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Hyundai het volgende:
'Mijn beste kameraden'![]()
Dat kind wordt morgen keihard uitgelachen op school
Natuurlijk dat mag toch niet volgens onze held!quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
Moet het hotel hun hele budget aanpakken omdat één familie faalt in het zoeken van een goede vakantieplek?
Als de mensen dat geboekt hebben bij een reisbureau mag je dat verwachten.quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Arth_NL het volgende:
Moet het hotel hun hele budget aanpakken omdat één familie faalt in het zoeken van een goede vakantieplek?
DIT GA IK UITZENDENquote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Dat kind is gewoon verwend.
Oh jee, mag ze dat wel zeggen?
door het hotel geregelde oppas die spelletjes doen met kinderen enzo, zodat de ouders geen last hebben en de kids bezig blijvenquote:
Dit volgt hem nog jaren, komt allemaal door z'n oudersquote:
En die vader ook denk ikquote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef tralalala het volgende:
Dit kind heeft waarschijnlijk een uitkering van 1000 eurie per maand Nederland kennende...
Oh. Dat heb ik nog nooit gehad in mijn hotels ( 4/5 sterren ). Wat heb je daar nou aanquote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
door het hotel geregelde oppas die spelletjes doen met kinderen enzo, zodat de ouders geen last hebben en de kids bezig blijven
Voor dat geld kan je toch geen animatie verwachten (1600 euro voor 17 dagen en dan een volledig programma verwachtenquote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
door het hotel geregelde oppas die spelletjes doen met kinderen enzo, zodat de ouders geen last hebben en de kids bezig blijven
Da mag nie!quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef dronkeykong het volgende:
Geef m een Nintendo DS met RS4 kaartje!
Dan zoek je toch iets anders om je kind te vermaken, maar nee laten we Alberto bellen.quote:Op zondag 5 september 2010 21:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je kind ook zoiets had zou je anders spreken
Tuurlijk, ze hebben immers betaald. En 't zijn nederlanders.quote:Op zondag 5 september 2010 21:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je toch geen animatie verwachten (1600 euro voor 17 dagen en dan een volledig programma verwachten![]()
![]()
)
Wat voor soort is het? Nokia n72 denk ik?quote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij houdt z'n telefoon weer zo leuk vast
Gesponsord door nokia hequote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij houdt z'n telefoon weer zo leuk vast
Nokiaquote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat voor soort is het? Nokia n72 denk ik?
Da's de Death Gripquote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef WcPot het volgende:
Hoe Alberto zijn telefoon vast houd wat een baas is het toch
ODDquote:
Je bent snel vandaagquote:
Mijn naam is Stegeman. Alberto Stegeman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back to the 70's
Dan ben je ook wel achterlijkquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef teamlead het volgende:
75 en 73 jaar oud en dan een jongerenhotel boeken... nice
Een fax uit darmstad!quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Weer poep![]()
Familie Bruintjes in een jongerenhotel
QFTquote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een epische avond tot nu toe
WMB was ook al zo geniaal
Zou lache zijn als RMV en oh,oh werden gemixtquote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:
HAHAHA die oudjes zitten tussen van die Cherso jongeren
Stiekem zit meneer Bruintje van de jonge chicks te genieten.quote:Op zondag 5 september 2010 21:42 schreef dronkeykong het volgende:
Familie Bruintjes gaat door tot in de vroege ochtend!
Geweldigquote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe briljant is het tot nu toe
Hahahaquote:
Deze meiden kunnen hier geen nacht langer blijven hier. Dit nooit meer!quote:
DITquote:Op zondag 5 september 2010 21:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Deze meiden kunnen hier geen nacht langer blijven hier. Dit nooit meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |