Bijnaquote:Op zondag 5 september 2010 20:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!
Waar is de bingo?quote:Op zondag 5 september 2010 20:55 schreef Hyundai het volgende:
Kut, geen koos. Nog niet. Zometeen. Hierna.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAL!quote:Op zondag 5 september 2010 20:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!
Ja, bij omroep Poortugal.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan zeg je eerder: "Ach, het is maar zo"
Zal je net zienquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Koos gaat wat over het wildpoepen vertellen![]()
En de bingo danquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
Toen ik op zoek was naar mijn afstandsbediening ( nog niet gevonden overigens ) vond ik wel 4 snoepjes nog in verpakking.
Ik reed zonder kenteken, maar kreeg een boete omdat ik het verkeerde deel van m;n kentekenbewijs bij me hadquote:
Zuurtjes?quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
Toen ik op zoek was naar mijn afstandsbediening ( nog niet gevonden overigens ) vond ik wel 4 snoepjes nog in verpakking.
Dat zou wel goed nieuws zijn...quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Albertoooo het volgende:
zou Koos dood zijn?
gestikt bij het te strak knopen van zijn das
Wie raakt zijn afstandsbediening nou kwijtquote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Hyundai het volgende:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Koos gaat wat over het wildpoepen vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |