Kan je nagaan hoe geniaal deze aflevering moet wordenquote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef newyorknewyork het volgende:
deze discussie
Normaal komen dit soort dingen op het einde
Dat wordt BLAUW BLAUW!quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe geniaal deze aflevering moet worden
Dit dusquote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe geniaal deze aflevering moet worden
quote:Op zondag 5 september 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Die vent is ook bang dat ze zijn auto gaan jatten.
Hij kan het vast hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Dat van die doorgetrokken streep is wel een beetje mierenneuken.
Hallo visjequote:
Goed voor de economiequote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeker. Vent in een midlife crisis gok ik.
Ik wel hoorquote:Op zondag 5 september 2010 20:41 schreef Juicyhil het volgende:
Je gaat toch niet in een gele auto rijden
Met mij gaat het prima hoorquote:
Ja prima. Ik was nog in amsterdamquote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima hoorBeetje saai weekend, maar goed morgen weer werken
En u?
Ik zou alleen in blauwe, zilveren, witte of zwarte auto's rijden. De rest van de kleuren vind ik niksquote:
En ik was vandaag juist niet in Amsterdamquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja prima. Ik was nog in amsterdam
Zaterdag op valtifest. Wat een teringfestivalquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En ik was vandaag juist niet in Amsterdam
Maar waar in Amsterdam was je??
Lady GaGa toch?quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weten we al waar fans morgen over gaat?
Het homoseksuele stel Joeri en Joel is helemaal weg van internationale superster Lady GaGa. Ze bezoeken haar concert in het Gelredome en proberen na afloop een zoen van Lady GaGa te krijgen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Jan Keizer is wel een lul zegquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lady GaGaquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ooh ik zat te denken om er naartoe te gaan voor Junkie XL. Maar nah, verder is het niks bijzonders neequote:Op zondag 5 september 2010 20:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zaterdag op valtifest. Wat een teringfestival
Hij stond daar een partij arrogant: "Kijk mij"quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh ik zat te denken om er naartoe te gaan voor Junkie XL. Maar nah, verder is het niks bijzonders nee
Ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
9/11 weekallemaal al minstens 3x gezien.
Ach, aan de ene kant geef ik hem gelijk want hij heeft toch wel wat bereikt. Maar ik hou niet zo van arrogante typesquote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij stond daar een partij arrogant: "Kijk mij"
Dat herhalen ze ieder jaar, de komende 30 jaar denk ik zoquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
ik 1/2 keerquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zeggen ze altijd wel, maar ik heb er eigenlijk niet echt een gevoel van hóe groot hij nou isquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, aan de ene kant geef ik hem gelijk want hij heeft toch wel wat bereikt. Maar ik hou niet zo van arrogante types
Ik weet zeker dat ik minstens 1 of 2 docu's toch weer ga kijkenquote:
Ja dat soberiewozoquote:Op zondag 5 september 2010 20:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik minstens 1 of 2 docu's toch weer ga kijken
Daar is reclame toch voor?quote:
Ik zoen niet graag met manennquote:
Fipoquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
Komende week staan we allemaal weer stil bij 9/11
Zo, m'n klacht-quotum weer gehaald
Permban!quote:
Nog geen Koos gezienquote:
Je weet wel, Lady Gaga is manquote:
Wat joegoslaven komen namens mijquote:
Zou zomaar kunnen, het blijft een campingzenderquote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Die wildpoeper is zeker de climax
Kost dat duur?quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat joegoslaven komen namens mij
Ik heb m'n grapjas aangetrokkenquote:
en met de Vlaamse betekenis van poepen kan dat nog best een hilarisch gesprek wordenquote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Die wildpoeper is zeker de climax
Een fles whisky per klusquote:
Haha inderdaad ja.quote:Op zondag 5 september 2010 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
en met de Vlaamse betekenis van poepen kan dat nog best een hilarisch gesprek worden
quote:Op zondag 5 september 2010 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
en met de Vlaamse betekenis van poepen kan dat nog best een hilarisch gesprek worden
Oh zo dat weet jij goedquote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef Albertoooo het volgende:
dan baal je ook als moeder zijnde, dat je 2 homo's op de wereld heb gezet
Surequote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik rijd zelf een Rolls Royce, maar ik heb ik een chauffeur, dus ik rijd zelf niet
Je reageert amperquote:Op zondag 5 september 2010 20:53 schreef Albertoooo het volgende:
dan baal je ook als moeder zijnde, dat je 2 homo's op de wereld heb gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |