abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86099363
De kunst van het loslaten van je ex #120

Hier verder :P

Laaste post

quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
SHIT zeg...

Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!

Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...

Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol ( ;) ), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...

Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86099615
Fuck my ex ^O^
I am changing..
pi_86106883
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Dit laatste stukje komt mij bekend voor. Ik had deze twijfels ook in mijn vorige relatie. Op den duur gingen deze weg (toen waren we een heel stuk verder) maar ik ging nooit echt bij mijzelf na of ik de rest van mijn leven bij haar wou blijven. Ik denk dat hier opgaat dat men pas weet wat hij mist als het te laat is..
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  zondag 5 september 2010 @ 23:00:56 #4
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86109462
Tvp :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86110549
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
  zondag 5 september 2010 @ 23:28:48 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86110696
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Tegan het volgende:
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
Nou ja, beter dat dat laat doordringt dan nooit he. :P
pi_86110759
Het probleem is gewoon dat ik niet klaar met hem ben, en hij zegt van wel. We zijn al eerder uit elkaaar gegaan en dat voelde veel definitiever dan deze keer. En dat maakt het in mijn hoofd heel moeilijk om te beseffen dat het klaar is.
  zondag 5 september 2010 @ 23:31:59 #8
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86110824
Sja, je kan je nu wel wanhopig blijven vasthouden aan dingen die er niet meer zijn, maar daar beperk je alleen maar jezelf mee. En wie weet wat de toekomst brengt. :)
pi_86110961
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft :D
dus bij deze.

Hoi alweer.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86110996
Ik weet het. Het is gewoon een stukje gecompliceerder dan dit verhaal wat ik hier typ. Maar het is dus nu tijd om verder te gaan. Ik wil iig niet gaan wachten tot hij een ander heeft ofzo.
  zondag 5 september 2010 @ 23:37:38 #11
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111006
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft :D
dus bij deze.

Hoi alweer.
TerugVindProbleemrelatie?
pi_86111023
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
  zondag 5 september 2010 @ 23:39:27 #13
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111066
Waar zit die knop in de Fok!Silver layout?
pi_86111094
Gebruik een nieuwere layout.
  zondag 5 september 2010 @ 23:46:10 #15
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86111294
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:37 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

TerugVindProbleemrelatie?
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt :+

quote:
Op zondag 5 september 2010 23:38 schreef Tegan het volgende:
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
Die werkt niet :')
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86111344
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt :+
[..]

Die werkt niet :')
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden :')
Dan deed je vast iets fout.
  zondag 5 september 2010 @ 23:53:52 #17
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86111526
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:47 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dan deed je vast iets fout.
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden :')
  zondag 5 september 2010 @ 23:55:05 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86111558
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:40 schreef Tegan het volgende:
Gebruik een nieuwere layout.
Fok!Silver FTW! }:|
pi_86111700
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden :')
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei :).
pi_86111841
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:00 schreef Tegan het volgende:

[..]

Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei :).
Heb er al wel eens eerder probleempjes mee gezien bij anderen hoor ;)
  maandag 6 september 2010 @ 09:09:19 #21
307093 Fellows
Never again.
pi_86116949
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes O+.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  maandag 6 september 2010 @ 12:02:23 #22
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_86121425
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef Boefje. het volgende:
Fuck my ex ^O^
Dat kun je op twee manieren opvatten :)
  maandag 6 september 2010 @ 12:12:20 #23
307093 Fellows
Never again.
pi_86121782
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Dat kun je op twee manieren opvatten :)
In dit topic is er toch egt maar 1 manier. :9
pi_86122090
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Fellows het volgende:
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes O+.
haha ik kreeg ook te horen dat als ik meer moeite gedaan zou hebben dat hij het dan misschien nog wel gewild zou hebben.

Ja wat moet ik daar mee :{ Het is nu toch over voorgoed. Ik had voor hem nog een cadeautje , afscheidsbrief, ik wilde nog leuke dingen doen maar HIJ HIJ was gvd degene die het niet meer wilde en me niet meer wilde zien. Nou oke best weet je. Heb ik hem nog gesmst over vrienden blijven maar reageerde hij niet op en toen ik tegen hem praatte paar tellen aan de foon hing die op. Naja dan niet denk ik dan. Ik kan wel moeite blijven doen maar als ik GEEN moeite mag doen kan ik ook vrij weinig nog.

Kijk maybe als hij het nog wil wil ik het ook gewoon nog, maar hij wilde het niet en daar heb ik me toen gewoon bij neergelegd omdat ik niet wil dat dat mij opvreet.

En heb hem ook gezegd mochten we bij elkaar horen komt het echt nog wel goed en anders is dit ons lot.
  maandag 6 september 2010 @ 12:37:30 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86122491
Waarom denk je nog dat het goed komt als jullie weer bij elkaar komen? De signalen die hij afgeeft zeggen heel wat anders namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')