quote:Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
SHIT zeg...
Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!
Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...
Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol (), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Dit laatste stukje komt mij bekend voor. Ik had deze twijfels ook in mijn vorige relatie. Op den duur gingen deze weg (toen waren we een heel stuk verder) maar ik ging nooit echt bij mijzelf na of ik de rest van mijn leven bij haar wou blijven. Ik denk dat hier opgaat dat men pas weet wat hij mist als het te laat is..quote:Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
Nou ja, beter dat dat laat doordringt dan nooit he.quote:Op zondag 5 september 2010 23:25 schreef Tegan het volgende:
Vandaag moeilijk dagje gehad. Maar nu is het echt ik-spreek-helemaal-niet-meer-met-hem-af-over.
TerugVindProbleemrelatie?quote:Op zondag 5 september 2010 23:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik kan niets verzinnen op TVP wat met je ex te maken heeft
dus bij deze.
Hoi alweer.
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werktquote:
Die werkt nietquote:Op zondag 5 september 2010 23:38 schreef Tegan het volgende:
Of je gebruikt gewoon de volg-topic-knop.
Dan deed je vast iets fout.quote:Op zondag 5 september 2010 23:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Goede wilde eigenlijk iets verzinnen waarmee je je ex de grond in werkt
[..]
Die werkt niet
heb ik al wel eens gedaan en toen werd hij ineens verwijderd en kreeg ik het topic niet meer gevonden
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te meldenquote:
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zeiquote:Op zondag 5 september 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik drukte op "volg topic" maar na een tijdje was het weg" Maar het interesseert me niet zo om het in FB te melden
Heb er al wel eens eerder probleempjes mee gezien bij anderen hoorquote:Op maandag 6 september 2010 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar vreemd dat verder helemaal niemand problemen ermee heeft. Dat was wat ik zei.
In dit topic is er toch egt maar 1 manier.quote:Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren opvatten
haha ik kreeg ook te horen dat als ik meer moeite gedaan zou hebben dat hij het dan misschien nog wel gewild zou hebben.quote:Op maandag 6 september 2010 09:09 schreef Fellows het volgende:
Even OT.
Denk dat ze nu begint te realiseren wat ze kwijt is. Gisteravond laat nog een sms'je van haar gehad. T spijt me etc. etc. Heb niks terug gestuurd.
Ik hou van die spijt sms'jes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |