Gister nog hoorquote:
quote:
sorry zal het niet meer doen!quote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme er zit een hele enge monteur telkens naar mij te grijnzen.
Val je toch teveel opquote:Op maandag 6 september 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
Gadverdamme er zit een hele enge monteur telkens naar mij te grijnzen.
Dan ben jij niet hoor want jij bent niet engquote:Op maandag 6 september 2010 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sorry zal het niet meer doen!
foto?quote:Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ben jij niet hoor want jij bent niet engDeze is echt eng hij lijkt een beetje op een rat.
Van de engert? Zou slecht voor het topic wezen.quote:
hoe weet jij dat?quote:Op maandag 6 september 2010 11:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ben jij niet hoor want jij bent niet engDeze is echt eng hij lijkt een beetje op een rat.
fotoboekquote:
dat weet je pas als je het probeert. Ik persoonlijk vind het niet erg om even te mogen gruwelenquote:Op maandag 6 september 2010 11:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Van de engert? Zou slecht voor het topic wezen.
quote:
Toen was ik er niet echt. Ja af en toe ff mobiel glurenquote:
Kopje koffie?quote:Maar klopt... ben hier al veel te lang niet geweest. Ik zal mijn leven beteren
Nou, lekker!quote:Op maandag 6 september 2010 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Toen was ik er niet echt. Ja af en toe ff mobiel gluren.
[..]
Kopje koffie?
quote:Op maandag 6 september 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed onthouden he.
* wel.o.k geeft kopje thee en beschuitje met suiker aan LovelyLady
Ik word goed verzorgdquote:Op maandag 6 september 2010 10:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
* MPG gaat sinaasappels uitpersen voor LovelyLady.
Hoe komt dat?quote:Op maandag 6 september 2010 11:40 schreef Fha het volgende:
Pff ik ben echt onrustig om niksWat haat ik dat zeg.
* Fha maakt thee
Grmblquote:Op maandag 6 september 2010 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is op FOK! NIET mogelijk om een nickchange aan te vragen.
In het kader van Serious Request is hierop in december 2008 éénmalig een uitzondering gemaakt.
Als het voor verzending geannuleerd wordt is er niets aan de hand. Wordt gewoon het geld terug gestort.quote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft iemand ervaring met annuleren van een bestelling bij BOL.com?
oh mooi. Had spelletje besteld maar hij is steeds later leverbaar en alles bij elkaar heb ik liever FM11 en Fifa11 dan dat racespel.quote:Op maandag 6 september 2010 11:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Als het voor verzending geannuleerd wordt is er niets aan de hand. Wordt gewoon het geld terug gestort.
Vaak genoegquote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Aaahzoow. Thee drinken en Bolle knuffelen dan!quote:Op maandag 6 september 2010 11:49 schreef Fha het volgende:
@MPG: ik moet nog naar Groningen vandaag, we hebben een concert vanavond. Betekend dat ik morgen vroeg met de trein moet richting stage en dat ik dus mijn tas moet gaan pakken zo met alles wat ik nodig heb. Om de een of andere reden word ik daar heeel onrustig vanTerwijl ik voorlopig nog niet weg moet
Super kansloos
Ik doe het braaf allebeiquote:Op maandag 6 september 2010 11:56 schreef MPG het volgende:
Aaahzoow. Thee drinken en Bolle knuffelen dan!
Gewoon binnen 7 dagen retoursturen na ontvangst!quote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
heb nog niks, zou het eerst half augustus al hebben maar staat nu voor eind september en aangezien ik dan te druk ben met Fifa en FM schiet dat niet op.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon binnen 7 dagen retoursturen na ontvangst!
De nieuwe FM is er dan toch nog niet?quote:Op maandag 6 september 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb nog niks, zou het eerst half augustus al hebben maar staat nu voor eind september en aangezien ik dan te druk ben met Fifa en FM schiet dat niet op.
Goezoowquote:Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het braaf allebeiBolle kwam net op schoot plof maken
![]()
Wat een gedoequote:Ik ben gewoon in honderd sloten tegelijk aan het lopenProbeer ondertussen ook een nieuwe minor te regelen enzo, mailtje hier mailtje daar.. Pff
Nu gewoon verplicht dvd kijken
![]()
Drukdrukdrukquote:Hoe is het aan die kant?
Oeh bbq!!! Dat heb ik dit jaar dus gewoon nog helemaal niet gedaan. Super kansloos!quote:Op maandag 6 september 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
Drukdrukdruk. Maar wel ok verder
. Gister BBQ gehad
.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh noes!!!!11!!!!1!!quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh bbq!!! Dat heb ik dit jaar dus gewoon nog helemaal niet gedaan. Super kansloos!
Ja kweeniequote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Oh noes!!!!11!!!!1!!
Een hele zomer niet BBQ-en, hoe overleef je het?
heb die ander geannuleerd en FM11 ge-pre-ordertquote:Op maandag 6 september 2010 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nieuwe FM is er dan toch nog niet?
En je kunt bij je bestellingenoverzicht toch aangeven of je een bestelling wilt annuleren bij BOL?
ferbquote:
o noes, nog niet naar fha gezwaaidquote:
dweilertquote:
GFquote:
Germquote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja kweenieMaar het was gewoon eerst veul te heet om vuur te maken en daarna was het altijd regen
wokkiequote:Op maandag 6 september 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noes, nog niet naar fha gezwaaid
![]()
![]()
fha
![]()
![]()
![]()
[..]
dweilert![]()
en ferb
zeer geslaagdquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
GF.
Geslaagd feestje gehad van t weekend?
one down, one to goquote:Op maandag 6 september 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokkie
alweer bijgekomen van het kinderfeestje lees ik
ik zaterdag weerquote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb pas begin januari weer een kinderfeestje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |