Ik doe het braaf allebeiquote:Op maandag 6 september 2010 11:56 schreef MPG het volgende:
Aaahzoow. Thee drinken en Bolle knuffelen dan!
Gewoon binnen 7 dagen retoursturen na ontvangst!quote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft iemand ervaring met annuleren van een bestelling bij BOL.com?
heb nog niks, zou het eerst half augustus al hebben maar staat nu voor eind september en aangezien ik dan te druk ben met Fifa en FM schiet dat niet op.quote:Op maandag 6 september 2010 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon binnen 7 dagen retoursturen na ontvangst!
De nieuwe FM is er dan toch nog niet?quote:Op maandag 6 september 2010 12:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
heb nog niks, zou het eerst half augustus al hebben maar staat nu voor eind september en aangezien ik dan te druk ben met Fifa en FM schiet dat niet op.
Goezoowquote:Op maandag 6 september 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe het braaf allebeiBolle kwam net op schoot plof maken
![]()
Wat een gedoequote:Ik ben gewoon in honderd sloten tegelijk aan het lopenProbeer ondertussen ook een nieuwe minor te regelen enzo, mailtje hier mailtje daar.. Pff
Nu gewoon verplicht dvd kijken
![]()
Drukdrukdrukquote:Hoe is het aan die kant?
Oeh bbq!!! Dat heb ik dit jaar dus gewoon nog helemaal niet gedaan. Super kansloos!quote:Op maandag 6 september 2010 12:33 schreef MPG het volgende:
Drukdrukdruk. Maar wel ok verder
. Gister BBQ gehad
.
quote:Op maandag 6 september 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft iemand ervaring met annuleren van een bestelling bij BOL.com?
Oh noes!!!!11!!!!1!!quote:Op maandag 6 september 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh bbq!!! Dat heb ik dit jaar dus gewoon nog helemaal niet gedaan. Super kansloos!
Ja kweeniequote:Op maandag 6 september 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
Oh noes!!!!11!!!!1!!
Een hele zomer niet BBQ-en, hoe overleef je het?
heb die ander geannuleerd en FM11 ge-pre-ordertquote:Op maandag 6 september 2010 12:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
De nieuwe FM is er dan toch nog niet?
En je kunt bij je bestellingenoverzicht toch aangeven of je een bestelling wilt annuleren bij BOL?
ferbquote:
o noes, nog niet naar fha gezwaaidquote:
dweilertquote:
GFquote:
Germquote:Op maandag 6 september 2010 12:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja kweenieMaar het was gewoon eerst veul te heet om vuur te maken en daarna was het altijd regen
wokkiequote:Op maandag 6 september 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o noes, nog niet naar fha gezwaaid
![]()
![]()
fha
![]()
![]()
![]()
[..]
dweilert![]()
en ferb
zeer geslaagdquote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef MPG het volgende:
[..]
GF.
Geslaagd feestje gehad van t weekend?
one down, one to goquote:Op maandag 6 september 2010 12:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokkie
alweer bijgekomen van het kinderfeestje lees ik
ik zaterdag weerquote:Op maandag 6 september 2010 12:55 schreef TJDoornbos het volgende:
ik heb pas begin januari weer een kinderfeestje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |