quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:34 schreef turnazz het volgende:
Tsunami van gavurisering hier.. kimse oruc tutmuyor.. tüh size..
quote:Na een staatsgreep is Turken op Fok! sedert heden in handen van TSK.. you better surrender, we will get you anyway, there is no way out..
Hij bedoelt benim yarragim dokuz metre..quote:
Alleen jij kunt zoiets ontcijferenquote:Op zondag 5 september 2010 16:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
Hij bedoelt benim yarragim dokuz metre..
ik heb em gezien vandaar.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Einde van België is in zicht
Het verenigd koninkrijk der nederlanden komt eraan.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
http://community.eu.plays(...)y-Rain/td-p/10077832
Engwirshizzzzzi
quote:Turkish subtitles very important
beacause Turkish subtitles or not to buy
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
http://community.eu.plays(...)y-Rain/td-p/10077832
Engwirshizzzzzi
quote:HEAVY RAIN good a player as a game you better play the game congratulations need to Turkish subtitles please help me thank you.
Volgens mij heeft hij het gewoon door google translate gegooid.quote:Op zondag 5 september 2010 20:02 schreef msnk het volgende:
Ey Ayca, wat is een groot multimedia winkelketen in Turkije. MediaMarktish. Of Dynabyte ofzo.
[..]Leren ze daar tegenwoordig nog steeds geen Engels op school?
http://community.eu.plays(...)ighlight/true#M11173en die mod die 'm doodleuk dicht gooit
Bwehehehe, I see what you did thar /boxy.quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, als jullie hier komen, dan moet je ook niet raar opkijken als wij de Duitsers naar jullie komen!!!11
www.teknosa.comquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding dan in TR, nu ben ik nieuwsgierig.
Oh ja, de 120GB Slim is wel even een euro of 140 euro duurder dan bij de mediamarkt.quote:
Apple is het kwaad op deze aarde, wat fijn dat je dat nu toegeeft!quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het zo is omdat de gemiddelde Turk zo een ding toch niet nieuw koopt.
Dus het is voor de wat rijkere Turk, dus ze houden de prijs lekker hoog. Verder zullen ze ook wat minder tegelijk inkopen dan in Nederland, wat de prijs ook omhoogduwt.
En ik denk echt niet dat het aan die ketens ligt maar meer aan Apple enzo.
Ja maar het is rakija in het Bosnisch/al die talen die er op lijken dus ik dacht dat het wel daarop leekquote:
Nooit ontkend ! Apple is Evilquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Apple is het kwaad op deze aarde, wat fijn dat je dat nu toegeeft!
Maar waarom zou deze kwestie Apple's schuld zijnquote:
Ik ben ontwapend door je volledigheidquote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die zitten al in Amerika en Israel. En AKP.
Een medewerker van dat programma zat op FOK!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het programma "red mijn vakantie" toch van een dieptriest niveau.
Doe not tatsj! Doe noet tatsj kemmera!quote:Op zondag 5 september 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een medewerker van dat programma zat op FOK!
Het leukste van Red mijn vakantie is het Engels van die Alberto![]()
IT IS AA SJEEM WAT JOE DOE TOE DIS FEMMILIE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie doet er mee?
http://www.dawah-tv.nl/in(...)&catid=38&Itemid=197²
Nee ik denk Israëlquote:Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom zou deze kwestie Apple's schuld zijn? Eerder van geldgraaiende managers bij Turkse bedrijven denk ik.
FF serieus, wat de fuck. Gast krijgt donaties en is nog niet blij. Nee hij 'raadt ze aan het te verdubbelen op de weg van Alllaaah'. Is een zonde, niet tevreden zijn met wat je hebtquote:
Helaas gaat deze gemeenschap al jaren van huur naar huur pand. Ze willen nu eindelijk een structureels. Gelukkig is er veel animo voor en wordt er door zowel broeders als zusters gedoneerd.quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
FF serieus, wat de fuck. Gast krijgt donaties en is nog niet blij. Nee hij 'raadt ze aan het te verdubbelen op de weg van Alllaaah'. Is een zonde, niet tevreden zijn met wat je hebtAls 't nou donaties voor Pakistan waren ofzo was het nog zinnig geweest.
Wonen deze gasten in Dinxperlo ofzo? Bijna iedere stad heeft vandaag de dag meerdere moskeeën?
Banshee hoeveel heb jij gedoneerd?
quote:Op maandag 6 september 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Top man deze Turkse broeder:
http://www.dawah-tv.nl/in(...)53:uitzending-gemist²
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..quote:Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef turnazz het volgende:
ik heb op havaalani gestemd... HAYIR.. tegen die sharia invoering van die haatbaarden..
yobazlar..
Kennelijk niet dus. vaagquote:Op maandag 6 september 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Hmm volgens mij kon je op het consulaat wel stemmen op dat JA NEE (HIHI)...
AKP = shariaquote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..
word wakker, er zijn geeneens cheerleaders bij de basketbalwedstrijden van Turkijequote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..
quote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef msnk het volgende:
[..]
AKP = sharia
CHP = Amerika
MHP = Koerden onderdrukken
Jij weet echt niks
Dit houd ik tussen mezelf en de Schepper.quote:
Hoe lul je anders 521 topics volquote:Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef IHVK het volgende:
Altijd leuk die uiteenlopende meningen in dit topic.
quote:Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef turnazz het volgende:
[..]
word wakker, er zijn geeneens cheerleaders bij de basketbalwedstrijden van Turkijeze spelen toch niet in een fucking moskee.
![]()
Ja, maar de bank weet niet waar dit voor is en de penningmeester kent mij niet.quote:Op maandag 6 september 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat je bank en hun penningmeester ook wel op de hoogte zijn..
beter dat dan corruptie + sharia.quote:
Hmmmmmquote:Op maandag 6 september 2010 00:44 schreef turnazz het volgende:
[..]
beter dat dan corruptie + sharia.
Dat is waarquote:Op maandag 6 september 2010 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar de bank weet niet waar dit voor is en de penningmeester kent mij niet.²
we weten allemaal dat Turkije fucked is.. huidige regering sucks, maar er zijn geen alternatieven.. misschien clowns als Gandhi Kemal..quote:
Ik ken jou ook niet. Hadi kardeshquote:Op maandag 6 september 2010 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar de bank weet niet waar dit voor is en de penningmeester kent mij niet.²
Zeg jijquote:Op maandag 6 september 2010 00:46 schreef turnazz het volgende:
ik ga pittuh, Kadir Geceniz mubarek olsun gavurun tohumlari..
msnk gaat alles goed?quote:Op maandag 6 september 2010 00:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Hadi kardesh
Motiveer je broeder en zusters opdat ook zij INSALLAH overgaan tot de daad van donatie in de pad van Allah.
Wat is een Tohum zegtiequote:Op maandag 6 september 2010 00:48 schreef msnk het volgende:
Ik zei ooit dat Tansu een corrupte hoer was, toen werd ik meteen aangevallen dat dat niet waar was
Trauma
En wat is een Tohum?
Es tut mir leidquote:Op maandag 6 september 2010 00:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Es geht, es geht. Und mit dich?
[..]
Kijk IHVK, zo kan het ook. Thanks
Blijdschap was niet voor lange duur.quote:Op maandag 6 september 2010 00:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat is een Tohum zegtie
Wees blij dat Emel en Bortecinem hier niet zijn.
Of ermeni tohumu....quote:Op maandag 6 september 2010 08:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Of rus tohumu..... (copyright bortecinem)
nogquote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef IHVK het volgende:
Ik heb t echt gehad met vastenstom magzuur
Hoe moet ik dat nou weten, ik wist toch niet wat een Tohum isquote:Op maandag 6 september 2010 08:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Blijdschap was niet voor lange duur.
Ey msnk, ken je deze combinatie ook niet: GAVURUN TOHUMU
Waarom moet Zaandam komen?quote:Op maandag 6 september 2010 12:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zal ik je bijles geven. Hadi, kom Zaandam
Tokyo Police Club. Spoon. Arcade Fire.quote:Op maandag 6 september 2010 12:44 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik wil een nieuwe discografie van iemand die ik kan beluisteren... Iemand nog wat leuks?
Even kijken.quote:Op maandag 6 september 2010 12:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tokyo Police Club. Spoon. Arcade Fire.
quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, iemand heeft in onze flat een briefje opgehangen met de volgende mededeling: "Kan degene die mijn verhuisdozen uit het washok heeft gepakt, ze weer teruggeven! Ze zijn namelijk van mij en niet van jou!! BEDANKT, JE BUURVROUW!!!". (NB: je kon het washok amper meer in door de rommel die ze daar neer had gegooid)
Als antwoord heb ik geschreven "Dan moet je je rotzooi maar niet in de gemeenschappelijke ruimtes dumpen.... Daar heb je
je eigen kamer voor".
Is dit schadelijk voor onze buurman-buurvrouw relatie?
Cool story, hè.
Heb even wat beluisterd (2 om precies te zijnquote:
Toffe actie.quote:Op maandag 6 september 2010 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, iemand heeft in onze flat een briefje opgehangen met de volgende mededeling: "Kan degene die mijn verhuisdozen uit het washok heeft gepakt, ze weer teruggeven! Ze zijn namelijk van mij en niet van jou!! BEDANKT, JE BUURVROUW!!!". (NB: je kon het washok amper meer in door de rommel die ze daar neer had gegooid)
Als antwoord heb ik geschreven "Dan moet je je rotzooi maar niet in de gemeenschappelijke ruimtes dumpen.... Daar heb je je eigen kamer voor".
Is dit schadelijk voor onze buurman-buurvrouw relatie?
Cool story, hè.
Het gaat om het liedje dat ik linkte idiootquote:Op maandag 6 september 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Attack Attack.....
Wat een kneusjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat deed ik om het dramatische effect van mijn opmerking te vergroten.quote:Op maandag 6 september 2010 12:58 schreef msnk het volgende:
Gebruiken jullie dan ook echt meerdere puntjes "......." in een handgeschreven berichtje?
Ja, ik heb het echt gedaan.quote:Op maandag 6 september 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
Beter heb je het echt gedaan en doe je geen internetheld actie.
Crabrockquote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 6 september 2010 13:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Attack Attack is crabrock, mattie. Ze doen steeds de krabbendans.
Ahhhaha wtf is dat.quote:Op maandag 6 september 2010 13:11 schreef msnk het volgende:
2.gif, wanneer dat nummer in een happy dance nummer verandert
Dit?quote:Op maandag 6 september 2010 13:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ahhhaha wtf is dat.
Eerste keer dat ik het tot zover bekijk.
Hij noemt mij geen crabrock, maar de muziek. Maar mag ik vragen waar je dan wel aan denkt??quote:Op maandag 6 september 2010 13:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Crabrock
Noun. A wild and unruly person. Highly disheveled and unorganized. Acts crazy and spontaneous. Also having no concern for personal hygenie or shaving.
Nou dat is nou niet het eerste waar ik aan denk als ik aan Wik denk.
Hieraan:quote:Op maandag 6 september 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij noemt mij geen crabrock, maar de muziek. Maar mag ik vragen waar je dan wel aan denkt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je woont in Zaandam, waarom moet het dan ook nog eens naar jou toe komen? Dat kan toch helemaal niet gekkie?quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Zaandam een flexibele stad is, zeer beweeglijk enzooo
quote:Op maandag 6 september 2010 13:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat Zaandam een flexibele stad is, zeer beweeglijk enzooo
Preferences / Queueing / Seed while...quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan ik trouwens ergens regelen dat uTorrent ophoudt met uploaden als het downloaden klaar is?
.... Op stop zettenquote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan ik trouwens ergens regelen dat uTorrent ophoudt met uploaden als het downloaden klaar is?
Zaandam is groter dan ik ben, het moet mij ontmoeten met een compactere vorm, met msnk erin, vliegend.quote:Op maandag 6 september 2010 13:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je woont in Zaandam, waarom moet het dan ook nog eens naar jou toe komen? Dat kan toch helemaal niet?
Duhquote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat deed ik om het dramatische effect van mijn opmerking te vergroten.
BEKEER JE VOOR HET TE LAAT IS, SINAN!!!!111 DE DAG DER VERDOEMENIS KOMT ERAAN DUS WEES VLUG!!!!!11 OPGEPAST MENSEN!!!!1111quote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Kan iemand die christelijke schreeuwnegerts een keer verjagen van de stad in Rotterdam trouwens?
Waar?quote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Met die shit kan ik geen smileys invoegen
Ik snap serieus niet waarom dat is toegestaan.quote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
BEKEER JE VOOR HET TE LAAT IS, SINAN!!!!111 DE DAG DER VERDOEMENIS KOMT ERAAN DUS WEES VLUG!!!!!11 OPGEPAST MENSEN!!!!1111
Iesh koeltoer.quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Spellcheck er overheen gooien was teveel gevraagd?
Oh.quote:
Nee het was eenmalig!quote:Op maandag 6 september 2010 13:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
We gaan niet terugvallen in oude patronen hè Ayça!
Laat een baard staan, doe een Arabisch uitziend gewaad aan en schreeuw dat Allah alle ongelovigen straft tenzij ze nu bekeren. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je dan wél weg wordt gejaagdquote:Op maandag 6 september 2010 13:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waarom dat is toegestaan.
nee eerder stoutquote:Op maandag 6 september 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo een oud klasgenote zien die ik een jaar niet heb gezien. Spannend!
quote:Op maandag 6 september 2010 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat een baard staan, doe een Arabisch uitziend gewaad aan en schreeuw dat Allah alle ongelovigen straft tenzij ze nu bekeren. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat je dan wél weg wordt gejaagd. Ik gok een minuut of 5.
Ik denk het wel..quote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet mij inschrijven bij een huisarts. Ik ben benieuwd of dat weer een administratieve rompslomp wordt als je uit het buitenland komt.
quote:Op maandag 6 september 2010 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca, ben je al uit? Wanneer gaan we daten?
Hypocriet meisje!quote:
Ja. Terug naar waar je vandaan kwam. Zandneger.quote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet mij inschrijven bij een huisarts. Ik ben benieuwd of dat weer een administratieve rompslomp wordt als je uit het buitenland komt.
Hoe werkt dat met een Nederlandse ziekteverzekering eigenlijk, moet je elke keer een formulier invullen of zo?quote:
Je snapt me wel! Met je bloosemoticon. Klasgenote... Sowieso, ramazan...quote:
Jaquote:Op maandag 6 september 2010 13:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Is praten met kennissen haram dan tijdens de ramadan?quote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je snapt me wel! Met je bloosemoticon. Klasgenote... Sowieso, ramazan...
Ze is mijn bacı..quote:Op maandag 6 september 2010 13:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je snapt me wel! Met je bloosemoticon. Klasgenote... Sowieso, ramazan...
Altijd !!quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is praten met kennissen haram dan tijdens de ramadan?
Plassen met kennissen of plassen in het algemeen?quote:
quote:Op maandag 6 september 2010 13:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Plassen met kenissen of plassen in het algemeen?
quote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat loop je mijn bericht te veranderen?
RSCquote:Op maandag 6 september 2010 13:45 schreef IHVK het volgende:
Vanavond werken in een 'herensocieteit'
Ben benieuwd
RS wat?quote:Op maandag 6 september 2010 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
RSC... Veel plezierrrr hoorrr.
Dat zeggen alle Turken!!quote:Op maandag 6 september 2010 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daten bedoelde ik afspreken mee.
Waar heb je het over?quote:
Z'n eerste dag en meteen al een nerdquote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef IHVK het volgende:
Grapjassen. Nou ik ga maar een vertrekken dan, ff een wandeling door het centrum van Leiden.
Heb al mijn taken voor morgen al af!
quote:Op maandag 6 september 2010 13:51 schreef IHVK het volgende:
Grapjassen. Nou ik ga maar een vertrekken dan, ff een wandeling door het centrum van Leiden.
Heb al mijn taken voor morgen al af!
je hoeft niet zo cynisch te doen stom wijf, is niet stoer hehe. Bij ons moet je bellen anders word je wel gebeld/ouders komen er sowieso achter. Vooral met een spijbelverledenquote:Op maandag 6 september 2010 13:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Waarschijnlijk moet ik gewoon wat uurtjes nakomen en klaar. Ouders hoeven niets te weten.
Ik vergeef je deze uiting van agressie, het is tenslotte een maand waar vergeving hoog in het vaandel staat.quote:
Is al een tijdje bezig.quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, download "The suburbs" van Arcade Fire.
Flippo, wie gaat er dan ook naar Georgië.quote:Op maandag 6 september 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, nog een overblijfsel van mijn vakantie in Georgië, denk ik.
Donderdag bayram!quote:Op maandag 6 september 2010 10:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
neh vandaag hoef je niet mee te tellen.
nog
maar
twee
dagen
Ga je nu ook naar soad voor de nostalgie?quote:
Alleen dit nummerquote:Op maandag 6 september 2010 14:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga je nu ook naar soad voor de nostalgie?![]()
![]()
Waarom alleen dat nummer?quote:
Omdat het mij terug doet denken aan 'vroegah' (groep 8quote:
Oke.quote:Op maandag 6 september 2010 14:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat het mij terug doet denken aan 'vroegah' (groep 8) en andere nummers niet.
Wat is er mis met dit nummer?
Dat leek jij te insinueren. Waarom begin jij anders over SOADquote:Op maandag 6 september 2010 14:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke.
Wie zegt dat er iets mis is met dat nummer?
Maar ze hebben zoveel goeie liedjesquote:
Niet van nostalgische waarde voor mijquote:Op maandag 6 september 2010 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ze hebben zoveel goeie liedjes.
Nee hoor. Waarom niet?quote:Op maandag 6 september 2010 14:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat leek jij te insinueren. Waarom begin jij anders over SOAD
Omg wat liefquote:Op maandag 6 september 2010 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vergeef je deze uiting van agressie, het is tenslotte een maand waar vergeving hoog in het vaandel staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |