quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 5 september 2010 15:34 schreef turnazz het volgende:
Tsunami van gavurisering hier.. kimse oruc tutmuyor.. tüh size..
quote:Na een staatsgreep is Turken op Fok! sedert heden in handen van TSK.. you better surrender, we will get you anyway, there is no way out..
Hij bedoelt benim yarragim dokuz metre..quote:
Alleen jij kunt zoiets ontcijferenquote:Op zondag 5 september 2010 16:17 schreef turnazz het volgende:
[..]
Hij bedoelt benim yarragim dokuz metre..
ik heb em gezien vandaar.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Einde van België is in zicht
Het verenigd koninkrijk der nederlanden komt eraan.
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
http://community.eu.plays(...)y-Rain/td-p/10077832
Engwirshizzzzzi
quote:Turkish subtitles very important
beacause Turkish subtitles or not to buy
quote:Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef msnk het volgende:
http://community.eu.plays(...)y-Rain/td-p/10077832
Engwirshizzzzzi
quote:HEAVY RAIN good a player as a game you better play the game congratulations need to Turkish subtitles please help me thank you.
Volgens mij heeft hij het gewoon door google translate gegooid.quote:Op zondag 5 september 2010 20:02 schreef msnk het volgende:
Ey Ayca, wat is een groot multimedia winkelketen in Turkije. MediaMarktish. Of Dynabyte ofzo.
[..]Leren ze daar tegenwoordig nog steeds geen Engels op school?
http://community.eu.plays(...)ighlight/true#M11173en die mod die 'm doodleuk dicht gooit
Bwehehehe, I see what you did thar /boxy.quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, als jullie hier komen, dan moet je ook niet raar opkijken als wij de Duitsers naar jullie komen!!!11
www.teknosa.comquote:Op zondag 5 september 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoeveel kost zo'n ding dan in TR, nu ben ik nieuwsgierig.
Oh ja, de 120GB Slim is wel even een euro of 140 euro duurder dan bij de mediamarkt.quote:
Apple is het kwaad op deze aarde, wat fijn dat je dat nu toegeeft!quote:Op zondag 5 september 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat het zo is omdat de gemiddelde Turk zo een ding toch niet nieuw koopt.
Dus het is voor de wat rijkere Turk, dus ze houden de prijs lekker hoog. Verder zullen ze ook wat minder tegelijk inkopen dan in Nederland, wat de prijs ook omhoogduwt.
En ik denk echt niet dat het aan die ketens ligt maar meer aan Apple enzo.
Ja maar het is rakija in het Bosnisch/al die talen die er op lijken dus ik dacht dat het wel daarop leekquote:
Nooit ontkend ! Apple is Evilquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Apple is het kwaad op deze aarde, wat fijn dat je dat nu toegeeft!
Maar waarom zou deze kwestie Apple's schuld zijnquote:
Ik ben ontwapend door je volledigheidquote:Op zondag 5 september 2010 21:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die zitten al in Amerika en Israel. En AKP.
Een medewerker van dat programma zat op FOK!quote:Op zondag 5 september 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het programma "red mijn vakantie" toch van een dieptriest niveau.
Doe not tatsj! Doe noet tatsj kemmera!quote:Op zondag 5 september 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een medewerker van dat programma zat op FOK!
Het leukste van Red mijn vakantie is het Engels van die Alberto![]()
IT IS AA SJEEM WAT JOE DOE TOE DIS FEMMILIE
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie doet er mee?
http://www.dawah-tv.nl/in(...)&catid=38&Itemid=197²
Nee ik denk Israëlquote:Op zondag 5 september 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom zou deze kwestie Apple's schuld zijn? Eerder van geldgraaiende managers bij Turkse bedrijven denk ik.
FF serieus, wat de fuck. Gast krijgt donaties en is nog niet blij. Nee hij 'raadt ze aan het te verdubbelen op de weg van Alllaaah'. Is een zonde, niet tevreden zijn met wat je hebtquote:
Helaas gaat deze gemeenschap al jaren van huur naar huur pand. Ze willen nu eindelijk een structureels. Gelukkig is er veel animo voor en wordt er door zowel broeders als zusters gedoneerd.quote:Op maandag 6 september 2010 00:14 schreef msnk het volgende:
[..]
FF serieus, wat de fuck. Gast krijgt donaties en is nog niet blij. Nee hij 'raadt ze aan het te verdubbelen op de weg van Alllaaah'. Is een zonde, niet tevreden zijn met wat je hebtAls 't nou donaties voor Pakistan waren ofzo was het nog zinnig geweest.
Wonen deze gasten in Dinxperlo ofzo? Bijna iedere stad heeft vandaag de dag meerdere moskeeën?
Banshee hoeveel heb jij gedoneerd?
quote:Op maandag 6 september 2010 00:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Top man deze Turkse broeder:
http://www.dawah-tv.nl/in(...)53:uitzending-gemist²
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..quote:Op maandag 6 september 2010 00:35 schreef turnazz het volgende:
ik heb op havaalani gestemd... HAYIR.. tegen die sharia invoering van die haatbaarden..
yobazlar..
Kennelijk niet dus. vaagquote:Op maandag 6 september 2010 00:34 schreef Ayca het volgende:
Hmm volgens mij kon je op het consulaat wel stemmen op dat JA NEE (HIHI)...
AKP = shariaquote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..
word wakker, er zijn geeneens cheerleaders bij de basketbalwedstrijden van Turkijequote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sharia invoering? Ik heb toch wat gemist dan..
quote:Op maandag 6 september 2010 00:39 schreef msnk het volgende:
[..]
AKP = sharia
CHP = Amerika
MHP = Koerden onderdrukken
Jij weet echt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |