abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86097830
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me dat, als je als man een beetje een serieuze carrière hebt, het financieel niet echt een gigantisch probleem moet zijn als je vrouw voor je kind zorgt...
Financieel niet maar qua tijd wel, kun je heel mooi zeggen dat dat wel samengaat maar dat gaat dus niet.
een werkweek is minimaal 50 uur doordeweeks en dan werk ik in het weekend ook vaak gewoon door en in de avonduurtjes soms nog aan mijn eigen project.

en dan gaat de rest van de tijd die ik heb naar een kind die geen progressie maakt.
hans
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:41:07 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86097914
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef snakelady het volgende:

Heb zelden zo'n egoistisch persoon meegemaakt.
Nou ja... zijn vrouw dan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:46:06 #128
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098093
Ah ik zie alle schreeuwende vrouwen weer vooraan staan om zo hard mogelijk te roepen dat TS zo'n klootzak is. Laten we maar vergeten dat zijn vrouw een fundamentele afspraak schendt. Ik bedoel we hebben het niet over een kleur fiets wat iemand van jullie zo mooi riep.

disclaimer: Ik weet dat hoax aan alle kanten van dit topic afdruipt. Puur for the sake of argument dus
pi_86098157
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wie bepaalt wat moreel superieur is? De stap tot abortus behoort even zo goed tot 'het daar zo goed mogelijk mee doen' als het kind laten komen.
dan wel ook de rest van de post plaatsen he:
quote:
En de abortus-discussie hoeft hier niet gevoerd te worden maar ik begrijp gewoon niet dat mensen het hebben over het voorkomen van een gehandicapt kindje. Het kindje is er (in potentie) al, en je kunt het weg laten halen, je kunt voorkomen dat het kindje geboren wordt en dat je het op moet voeden en er voor moet zorgen maar je kunt niet voorkomen dat het ontstaan is en in de vrouw leeft.
lot heeft het zelf nergens over morele superieuriteit. volgens mij zeggen juist degenen die niet voor een abortus zouden kiezen hier dat het wel kiezen van een abortus ook een prima legitieme keuze is. het zijn degenen die al zeker weten wel een abortus te willen die degenen die geen abortus willen of deden moreel verwerpelijk vinden. de meest botte argumenten worden aangedragen ongehinderd door enige vorm van kennis of ervaring bij de meesten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 5 september 2010 @ 19:48:03 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098167
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Financieel niet maar qua tijd wel, kun je heel mooi zeggen dat dat wel samengaat maar dat gaat dus niet.
een werkweek is minimaal 50 uur doordeweeks en dan werk ik in het weekend ook vaak gewoon door en in de avonduurtjes soms nog aan mijn eigen project.

en dan gaat de rest van de tijd die ik heb naar een kind die geen progressie maakt.
En jij dacht echt dat een gezond kind genoeg zou hebben aan op zondag aan tafel het vlees te snijden?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 september 2010 @ 19:48:39 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098192
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah ik zie alle schreeuwende vrouwen weer vooraan staan om zo hard mogelijk te roepen dat TS zo'n klootzak is. Laten we maar vergeten dat zijn vrouw een fundamentele afspraak schendt. Ik bedoel we hebben het niet over een kleur fiets wat iemand van jullie zo mooi riep.

disclaimer: Ik weet dat hoax aan alle kanten van dit topic afdruipt. Puur for the sake of argument dus
Dat was ik!!! :W
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86098212
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:39 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

als je toch in zo'n leuk groot huis woont kan je toch bivakkeren in een eigen slaapkamer en een werkkamer :')
  zondag 5 september 2010 @ 19:50:21 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098242
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ja... zijn vrouw dan.
Ach beide Swets, ik ben het vaak met je eens maar in dit geval is de vader gewoon een lamlul.

Iedereen begrijpt dat hij een abortus zou willen, iedereen begrijpt dat hij is geschroken.

Maar om nou zijn boeltje te pakken, naar Londen te gaan verhuizen en zijn kind links te laten liggen is ook weer een uiterste.
Ja, zijn vrouw is "fout" ( vind ik overigens ook nog een discutabel punt) geweest, kan zijn kind daar iets aan doen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:50:24 #134
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098246
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:47 schreef simmu het volgende:

[..]

dan wel ook de rest van de post plaatsen he:
[..]
Waarom, het ging me op dat specifieke stuk

quote:
lot heeft het zelf nergens over morele superieuriteit. volgens mij zeggen juist degenen die niet voor een abortus zouden kiezen hier dat het wel kiezen van een abortus ook een prima legitieme keuze is. het zijn degenen die al zeker weten wel een abortus te willen die degenen die geen abortus willen of deden moreel verwerpelijk vinden. de meest botte argumenten worden aangedragen ongehinderd door enige vorm van kennis of ervaring bij de meesten
Prachtig, net zo goed als dat stuk van Lot een morele superioriteit verkondigt. Zeker dit stuk

quote:
Maargoed, als je het leven ziet als een mogelijkheid om er zoveel mogelijk geluk uit te halen als mogelijk is, is het begrijpelijker dat je kiest voor een abortus.
suggereert op zijn minst dat mensen die voor abortus kiezen onverantwoordelijke flierenfluiters zijn die alleen voor geluk leven.
pi_86098251
Ts, kun je haar niet "omkopen" met geld of iets?
pi_86098263
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:16 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

:')

Ik denk dat het krijgen van een kind met mogelijkheden toch wel ruimschoots binnen de definitie van iets ernstigs meemaken valt.
:') ik heb pas een halve pagina teruggelezen maar wat een BS wordt er weer gepost door sommigen :D En van wat ik tot nu toe heb gelezen van TS ga ik bijna hopen dat zijn vriendin hem te pletter procedeert en hem helemaal kaalplukt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:51:47 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098285
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ach beide Swets, ik ben het vaak met je eens maar in dit geval is de vader gewoon een lamlul.

Iedereen begrijpt dat hij een abortus zou willen, iedereen begrijpt dat hij is geschroken.

Maar om nou zijn boeltje te pakken, naar Londen te gaan verhuizen en zijn kind links te laten liggen is ook weer een uiterste.
Ja, zijn vrouw is fout geweest, kan zijn kind daar iets aan doen?
Je gaat gewoon voorbij aan iets heel fundamenteels. Hij wil dit kind niet en heeft dat daarom ook al ver van te voren besproken en dacht overeenstemming te hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:52:26 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098309
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

:') ik heb pas een halve pagina teruggelezen maar wat een BS wordt er weer gepost door sommigen :D En van wat ik tot nu toe heb gelezen van TS ga ik bijna hopen dat zijn vriendin hem te pletter procedeert en hem helemaal kaalplukt.
Tja, ongeveer de standaard houding bij bepaalde soorten vrouwen bij een scheiding.
  zondag 5 september 2010 @ 19:53:20 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098345
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je gaat gewoon voorbij aan iets heel fundamenteels. Hij wil dit kind niet en heeft dat daarom ook al ver van te voren besproken en dacht overeenstemming te hebben.
Nou dan is er denk ik een geluk, denk dat dit kind ook niet hem als vader wil hebben.
pi_86098351
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:36 schreef mijnnaamishans het volgende:

mijn vriendin
Kijk, dat scheelt alweer een scheiding.
Man, wat een crap. :')
Go hard or go home
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:53:59 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86098365
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou dan is er denk ik een geluk, denk dat dit kind ook niet hem als vader wil hebben.
Maar daar valt niets te kiezen he.
  zondag 5 september 2010 @ 19:54:57 #142
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86098400
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:10 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

dat valt wel te omzeilen zolang alles op naam van mijn broer staat officieel.
heb al uitgerekend dat als je minder dan 1200 euro netto verdiend je geen alimentatie hoeft te betalen.

en gelukkig is de levensverwachting van mongolen niet hoog dus het officieel erven zal ook niet gebeuren
Ik heb het hele topic gevolgd en kon zelfs tot op zekere hoogte begrip voor je standpunt en gevoelens opbrengen. Jullie hadden het immers anders afgesproken. Maar na deze post kan ik niet anders concluderen dan dat jij een vreselijk walgelijk figuur bent. Je vrouw mag blij zijn dat je je koffers pakt.

Zolang alles maar voldoet aan het perfecte plaatje past het allemaal mooi in je rijke leventje. Wat nu als je vrouw gehandicapt was geraakt door bijv. een hersenbloeding? Had je haar dan ook aan de kant gezet? Je had dan ook vast nog wel een of ander boekhoudkundig trucje zodat het je geen cent zou kosten...

:r
  zondag 5 september 2010 @ 19:54:58 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86098401
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar daar valt niets te kiezen he.
Niet als actieve vader dan. ;)
  zondag 5 september 2010 @ 19:56:34 #144
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86098459
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Exact, dat is de kern. Afspraak=afspraak. Zijn vrouw wil daar op terug komen. Daar wordt TS begrijpelijkerwijs niet vrolijk van, temeer daar het hem een hoop gezeik oplevert, en wrs ook veel geld. En dat allemaal omdat zijn vrouw zich opeens heeft bedacht, onder invloed van hormonen en een gestoorde peettante.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86098484
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:54 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb het hele topic gevolgd en kon zelfs tot op zekere hoogte begrip voor je standpunt en gevoelens opbrengen. Jullie hadden het immers anders afgesproken. Maar na deze post kan ik niet anders concluderen dan dat jij een vreselijk walgelijk figuur bent. Je vrouw mag blij zijn dat je je koffers pakt.

Zolang alles maar voldoet aan het perfecte plaatje past het allemaal mooi in je rijke leventje. Wat nu als je vrouw gehandicapt was geraakt door bijv. een hersenbloeding? Had je haar dan ook aan de kant gezet? Je had dan ook vast nog wel een of ander boekhoudkundig trucje zodat het je geen cent zou kosten...

ik dacht precies hetzelfde...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 5 september 2010 @ 19:58:22 #146
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86098515
quote:

[..]

Wat een gejank. Zijn vrouw pleegt een vreselijk verraad, en nu is TS de boeman? :')

Wat voor kronkel heb je in je hoofd|?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86098603
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, ongeveer de standaard houding bij bepaalde soorten vrouwen bij een scheiding.
dat is niet de ongeveer standaard houding van vrouwen :) wtf, ik zal mijzelf als voorbeeld nemen, mijn dochter krijgt pas sinds een jaar of 2 alimentatie, iets wat ik nieteens wilde, maar ik had een behoorlijk gehaaide advocaat :@
pi_86098607
quote:

[..]

helemaal niet, als ik zo'n zeikerd was over perfectie dan had ik na 1x sex het wel uitgemaakt destijds want dat litteken die ze als kind heeft opgelopen toen ze kokend water over zich heen kreeg is verder van schoonheid (op haar onderrug en billen).

heb haar altijd geholpen en gesteund en nu op een cruciaal moment wil madam keuzes voor ons beiden maken waarbij ze niet alles overdenkt.
oh en als ze een kasplantje zou worden na een hersenbloeding dan zou ik haar ombrengen, ook zulke dingen hebben we besproken.
hans
pi_86098647
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef snakelady het volgende:
Ach beide Swets, ik ben het vaak met je eens maar in dit geval
Da's grappig, ik ben het bijna nooit met Swets eens maar in dit geval helemaal. Ik erger me meer aan het toontje van sommige dames hier dan aan de botte formuleringen van onze troll-TS.
pi_86098673
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:

suggereert op zijn minst dat mensen die voor abortus kiezen onverantwoordelijke flierenfluiters zijn die alleen voor geluk leven.
niet wat mij betreft hoor :*

vecht het verder zelf maar met die poster uit. ik vatte de post waar je oorspronkelijk op doelde anders op dan jij blijkbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')