abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 19:02:59 #101
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86096600
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:56 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

als ze een beetje vrouw was hield ze zich aan haar woord...
'met deze ring beloof ik je trouw,
ik zal je dragen,
in goede en slechte tijden,
bij gezondheid en ziekte,
in voor- en tegenspoed,
tot het einde van onze dagen'
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86096616
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Als je echt alle mogelijke scenario's had besproken, dan had je dit probleem niet gehad, of wel?
[..]

En het was jouw vrijwillige keuze om die zaaddonor en vooral haar man te zijn. Aan die keuze zaten bepaalde verantwoordelijkheden vast. Neem die.
[..]

Ja wat een nuf zeg, dat ze zomaar in een mooi huis wou wonen. Natuurlijk had jij daar niks bij in te brengen. Je hebt wat mij betreft al genoeg bewezen niet echt te voldoen aan mijn idee van echte man, dus dit past wel in het totaalbeeld. Iemand die prima voor zijn vrouw wil zorgen. Voorwaardelijk...

En oh ja:
[..]

zij schend onze afspraken waarom zou ik me er aan houden.
waarom heb ik als man zijnde niks in te brengen over het kind houden maar mag ik wel opdraaien voor de kosten en de plichten?

beetje omgekeerde wereld is dat.

zij als studente kon dat niet betalen, daarom staat het huis en de hypotheek dus op mijn naam.
ik had genoegen genomen om wat meer achteraf te wonen, zeg 20 minuten va het centrum waar de keuze, bereikbaarheid en prijs veel lager is.
maar dat wou ze niet.
hans
  zondag 5 september 2010 @ 19:05:19 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86096666
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:03 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

waarom heb ik als man zijnde niks in te brengen over het kind houden maar mag ik wel opdraaien voor de kosten en de plichten?

zij als studente kon dat niet betalen, daarom staat het huis en de hypotheek dus op mijn naam.
ik had genoegen genomen om wat meer achteraf te wonen, zeg 20 minuten va het centrum waar de keuze, bereikbaarheid en prijs veel lager is.
maar dat wou ze niet.
Dus voor dat jullie erachter kwamen dat jullie kind down heeft vond je haar al een trut? Alleen je wilde zo graag een gezond kind dat je dat voor lief nam?

Eigenlijk denk ik dat je het nu aan het goed praten bent en zieltjes probeert te winnen, kan me namelijk niet voorstellen dat je met zo'n verschrikkelijk mens bewust een kind zou willen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 5 september 2010 @ 19:10:03 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86096808
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:20 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
omdat ik zelf een leven wil?
je leeft 1x en waarom dan die ellende op je hals halen?
Wat een egoïsme....

Alsof het hebben van een kind met Down het eind van de wereld is, man man man, ik wil niet weten wat voor drama je gaat maken als je iets echt ernstigs overkomt.

Kan me voorstellen dat je vrouw niet heel erg onder de indruk gaat zijn van je echtscheidingseis... ze verliest er weinig mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86096821
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:03 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Juf! Juf! Zij doet het ook!
quote:
Omdat je in on the game was? Het is toch ook jouw kind?
Tenzij je/ze een ander zo gek vindt om het te erkennen.
quote:

maar dat wou ze niet.
Nee, en jij ook niet. Doe nou niet alsof ze jou dwong. En zo ja: je oogst wat je zaait. Nu dwing jij haar tot iets wat zij niet wilt.

Bottom line: een zeer onvolwassen relatie blijkbaar. En dan ook nog aan kinderen beginnen. Doe het alsjeblieft niet nog een keer, voor AWBZ's sake...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_86096864
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus voor dat jullie erachter kwamen dat jullie kind down heeft vond je haar al een trut? Alleen je wilde zo graag een gezond kind dat je dat voor lief nam?

Eigenlijk denk ik dat je het nu aan het goed praten bent en zieltjes probeert te winnen, kan me namelijk niet voorstellen dat je met zo'n verschrikkelijk mens bewust een kind zou willen.
elke vrouw heeft zo haar eigenaardigheden en is niet echt rationeel maar dat kon ik accepteren maar nu vind ik het een grove schending.

verder ben ik ook niet zo van the one and only.
hans
  zondag 5 september 2010 @ 19:15:06 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86096941
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:12 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

elke vrouw heeft zo haar eigenaardigheden en is niet echt rationeel maar dat kon ik accepteren maar nu vind ik het een grove schending.

verder ben ik ook niet zo van the one and only.
Weet je wat een grove schendig is, dat je je meer bezighoudt met geld en status dan met je vrouw waar je lief en leed mee hebt gedeeld die je ongeboren kind draagt.
Hoewel ik het vermoeden heb dat je weinig leed hebt gekend in je leven en je daarom nu wegvlucht.
pi_86096956
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:10 schreef Leandra het volgende:
Alsof het hebben van een kind met Down het eind van de wereld is,
Is wel het einde van de wereld want het zal je geen kleinkinderen geven
  zondag 5 september 2010 @ 19:16:59 #109
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_86097009
quote:

[..]

Wat een egoïsme....

Alsof het hebben van een kind met Down het eind van de wereld is, man man man, ik wil niet weten wat voor drama je gaat maken als je iets echt ernstigs overkomt.

Kan me voorstellen dat je vrouw niet heel erg onder de indruk gaat zijn van je echtscheidingseis... ze verliest er weinig mee.
:')

Ik denk dat het krijgen van een kind met mogelijkheden toch wel ruimschoots binnen de definitie van iets ernstigs meemaken valt.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_86097034
quote:

[..]

Wat een egoïsme....

een downer blijft je hele leven een blok aan het been.
en dan weet ik dat jullie ws geen carriere hebben maar zoiets is het einde van mijn dromen
hans
  zondag 5 september 2010 @ 19:18:38 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86097059
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef beeer het volgende:

[..]

Is wel het einde van de wereld want het zal je geen kleinkinderen geven
Ja en?
Als je kind onvruchtbaar is doe je hem/haar ook weg?
Als je kind geen kinderen wil krijgen onterf je hem.haar?

Ben je echt zo zelfingenomen dat je denkt dat de wereld stopt met draaien als jouw bloedlijn niet wordt voortgezet?
Overigens kan je nadat je een kind met down hebt gekregen nog gewoon zwanger raken hoor.
  zondag 5 september 2010 @ 19:19:51 #112
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86097106
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

en dan weet ik dat jullie ws geen carriere hebben maar zoiets is het einde van mijn dromen
Waarom blijf je volhouden dat een kind met down je carriere in de weg staat?
Er zijn genoeg mensen met carriere en een gehandicapt kind, vandaar dus ook het bestaan van de medisch kinderdagverblijven.
pi_86097160
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

Weet je wat een grove schendig is, dat je je meer bezighoudt met geld en status dan met je vrouw waar je lief en leed mee hebt gedeeld die je ongeboren kind draagt.
Hoewel ik het vermoeden heb dat je weinig leed hebt gekend in je leven en je daarom nu wegvlucht.
op mijn 17 een brommer ongeluk gehad, gecompliceerde botbreuk, 1 jaar revalideren en 4 maanden in een rolstoel gezeten, vriend die achterop zat heeft zelfs nog even in coma gelegen en een tijdje op de IC.

het heeft mijn ogen idd geopend, ik ga mezelf geen ellende meer op de hals halen als het te voorkomen is
hans
  zondag 5 september 2010 @ 19:23:29 #114
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86097233
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:21 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

het heeft mijn ogen idd geopend, ik ga mezelf geen ellende meer op de hals halen als het te voorkomen is
Dan had je je vrouw niet moeten bezwangeren, of was je echt zo naief dat je dacht dat jouw kind het voorbeeldkind zou zijn?
  zondag 5 september 2010 @ 19:24:36 #115
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86097273
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom blijf je volhouden dat een kind met down je carriere in de weg staat?
Er zijn genoeg mensen met carriere en een gehandicapt kind, vandaar dus ook het bestaan van de medisch kinderdagverblijven.
Nu moet je niet doen alsof een dagverblijf dé oplossing is hè. En in de eerste jaren ziekenhuis in en uit lopen voor operatie zus en test zo kan je carrière best een tijd in de weg staan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86097369
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nu moet je niet doen alsof een dagverblijf dé oplossing is hè. En in de eerste jaren ziekenhuis in en uit lopen voor operatie zus en test zo kan je carrière best een tijd in de weg staan.
dat klopt. maar als niet-medelevende aso kom je er best mee weg om verstek te laten gaan hoor. dan laat hij zulke dingen toch aan zn vrouw. volgens mij is iedereen het er ook wel over eens dat hans beter maar kan scheiden. dat iig :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 5 september 2010 @ 19:29:05 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86097430
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:17 schreef mijnnaamishans het volgende:
[..]
Mijn partner heeft een meer dan uitstekende carrière, en wij hebben voor de zwangerschap ook eea besproken, maar gezien mijn leeftijd was het risico op een kindje met Down iets waarmee je simpelweg rekening moet houden, we wisten echter ook dat het niet het eind van de wereld is, en Down was voor ons geen reden tot abortus geweest, we hadden het dan alleen wel graag vantevoren geweten.

Door een miskraam in december (en het verhoogde risico op een miskraam bij mijn leeftijd) besloten we eventuele prenatale testen af te laten hangen van het resultaat van de prenatale screening, en de uitslag van de NT-meting was niet zo dat we een vruchtwaterpunctie nog nodig vonden.
Het geeft geen garanties, het leven geeft ook geen garanties.

Overigens zijn er geen vaste afspraken gemaakt over wat te doen als het helemaal mis zou blijken te zijn, simpelweg omdat ik wist dat die afspraak niet te maken is voor je zwanger bent... zelfs als het kindje zo zwaar gehandicapt zou zijn dat het waarschijnlijk geen kans tot overleven zou hebben na de bevalling zou ik niet op voorhand kunnen zeggen of ik dan voor een abortus zou kiezen of de zwangerschap uit zou dragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86097457
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:27 schreef simmu het volgende:

[..]

dat klopt. maar als niet-medelevende aso kom je er best mee weg om verstek te laten gaan hoor. dan laat hij zulke dingen toch aan zn vrouw. volgens mij is iedereen het er ook wel over eens dat hans beter maar kan scheiden. dat iig :')
Dan kan hij op zoek naar een vrouw die wel haar woord houd.
pi_86097477
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:57 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Uit haar uitlatingen blijkt dat zij geen kaas heeft gegeten van kansrekening.
och jee. blijkbaar is nader uitleg nodig. ik stel dat statistiek nooit eenduidige antwoorden geeft. ik stel dat er idd downkinderen ijn die het prima doen en dat er ook downkinderen zijn die het heel slecht doen. het merendeel echter zweeft daar qua functioneren tussenin. nou, dan heb ik zeker geen kaas gegeten van kansrekening :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 5 september 2010 @ 19:31:39 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86097522
quote:

[..]

Ja, ik reageerde even algemeen. Ik mag lijen dat zijn vrouw TS allang niet meer wil :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86097588
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik reageerde even algemeen. Ik mag lijen dat zijn vrouw TS allang niet meer wil :')
Was het maar waar, ze belt en smst de hele tijd dat ze me wil zien.
hans
  zondag 5 september 2010 @ 19:33:35 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86097607
quote:
[..]
Het lijkt me dat, als je als man een beetje een serieuze carrière hebt, het financieel niet echt een gigantisch probleem moet zijn als je vrouw voor je kind zorgt...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86097682
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me dat, als je als man een beetje een serieuze carrière hebt, het financieel niet echt een gigantisch probleem moet zijn als je vrouw voor je kind zorgt...
Wie zegt dat dat alles om geld gaat?
Wellicht dat de vrouw van TS geestelijk het niet trekt en dat hij dan moet bijspringen
  zondag 5 september 2010 @ 19:35:44 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_86097687
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:33 schreef mijnnaamishans het volgende:

[..]

Was het maar waar, ze belt en smst de hele tijd dat ze me wil zien.
Waarschijnlijk is haar liefde voor jou groter dan jouw liefde voor haar.
Maar ze zal wel heel leuk bij het interieur hebben gestaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 september 2010 @ 19:37:50 #125
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_86097772
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Lot_1 het volgende:

Ergens zie ik het ook zo: in je leven komen bepaalde dingen op je pad (moeilijke en minder moeilijke) en het is je opdracht om het daar zo goed mogelijk mee te doen. Maargoed, als je het leven ziet als een mogelijkheid om er zoveel mogelijk geluk uit te halen als mogelijk is, is het begrijpelijker dat je kiest voor een abortus.
Wie bepaalt wat moreel superieur is? De stap tot abortus behoort even zo goed tot 'het daar zo goed mogelijk mee doen' als het kind laten komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')