Stuur zelf een PMquote:Op zondag 5 september 2010 09:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien handig als diegene die het vorig topic gesloten heeft hem vervolgens ook weer opent, en anders een modje een pm stuurt.
Is het je nog nooit opgevallen dat topics automatisch gesloten worden als een bepaald aantal postscript hebben bereiktquote:Op zondag 5 september 2010 09:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
Misschien handig als diegene die het vorig topic gesloten heeft hem vervolgens ook weer opent, en anders een modje een pm stuurt.
Ze bedoelt natuurlijk gewoon dat de laatste poster een nieuw topic opent.quote:Op zondag 5 september 2010 11:50 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Is het je nog nooit opgevallen dat topics automatisch gesloten worden als een bepaald aantal postscript hebben bereikt![]()
Heb een maat kleiner geprobeerd, kon mijn armen er niet in bewegen :pquote:Op zondag 5 september 2010 14:22 schreef Draai_kont het volgende:
@ Nezhi, je blazer is denk ik een maatje te groot?
Jij hebt een toffe stijlquote:Op zondag 5 september 2010 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn nieuw rokje van Gsus gescoord en bijpassende antracietkleurige hakjes.
Je had ook genoeg keuze met de hakjes..quote:Op zondag 5 september 2010 19:25 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn nieuw rokje van Gsus gescoord en bijpassende antracietkleurige hakjes.
Leuk.quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef d1ce het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje rare foto, maar die sjaal zit gewoon aan een stuk vast.
quote:
Hihi dankuu. Ik wou eigenlijk een zwarte maillot/panty aantrekken, maar die heb ik niet meer (zonder de stippeltjes etc), en heb ook geen grijze shawl, dus dan maar zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]! Is je sjaal zwart en je panty donkergrijs? Dan had ik denk ik wel een zelfde kleur sjaal als je panty (maillot, whatever) mooier gevonden, zwart is nu zo hard op de kleur van je jurkje en vest. Maar wel
!
Die ketting! Wat leuk! Waar heb je die gekocht?quote:Op maandag 6 september 2010 17:33 schreef d1ce het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje rare foto, maar die sjaal zit gewoon aan een stuk vast.
schattig jurkjequote:
quote:
Thanks! Die komt van River Islandquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die ketting! Wat leuk! Waar heb je die gekocht?
Hehe cool, thanks!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
I likezoiets heb ik nu ook aan.
nee ik snap het niet, maar fapfapfapquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
kutfoto maar je snapt het idee
[ afbeelding ]
Onder t randje van mn overhemd lol, gaat er net overheen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef vault_tec het volgende:
Waar's je ipod kickz? Toki's zijn nice
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
nee ik snap het niet, maar fapfapfap
Ziet er tof uit, jammer dat ik geen totaalplaatje ziequote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
beetje rare foto, en de schoenen zijn uit een andere outfitfoto van me geknipt maar die heb ik wel aan
bang voor big black?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Onder t randje van mn overhemd lol, gaat er net overheen.
Vind die muts hier niet zo bij. Voor de rest leuke outfit.quote:
H&M Drain..quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die muts hier niet zo bij. Voor de rest leuke outfit.
Nudie SJDJ of SJDEE? Of zit ik er naast?
Door die stiksels aan de zijjkant en de niet scherpe foto lijkt het net een SJ.quote:
leuke t shirt,ik had laatst ook zon soort t shirt gekocht bij de zara maar die is te warm gewassen en een stuk gekrompenquote:
Thanks.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef gold-rush het volgende:
[..]
leuke t shirt,ik had laatst ook zon soort t shirt gekocht bij de zara maar die is te warm gewassen en een stuk gekrompen
Diesel horloge, ooit is op Schiphol gekocht in zo'n taxfree shop.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef fespo het volgende:
mooiboy69xoxo, wat voor horloge heb jij?
I Likequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Debsterr het volgende:
Gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit. Jasje vind ik alleen wat minder.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Debsterr het volgende:
Gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker simpel,leuk ,beter dan al die vodden die veel vrouwen dragen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef Debsterr het volgende:
Gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapfapfapquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hihihi ik heb vandaag ook mijn bootschoentjes aan
Ik gok van nietquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ fap ]
mijn broek is alleen te groot
Precies, volgende keer wat korterquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Een tikkie aan de lange kant idd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
hihi nee hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:16 schreef vault_tec het volgende:
lange kant?![]()
Kickz, passie op, dadelijk heb je letates figuur/swag
Ik was aan het zoeken naar zo'n broekquote:Op maandag 13 september 2010 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het een harembroek is.
Ik heb ook gewoon een hoodie aan.. Krijg je met dit rotweer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
playsuit is van een paar dagen geleden,en de huge sweater is van vandaag.kutweer.
tegenovergestelde richting draaien en dan pas uploaden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:01 schreef TheYoungerOne het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag simpel gehouden. Hierboven komt een leren jas van de Zara.
(Als ik de foto upload op TinyPic draait de foto.. Iemand weet hoe ik dit kan veranderen?)
3 euro?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thanks.Het is een longsleeve en ik heb er 2 van. Zag het laatst in de aanbieding liggen voor 3 euro. Kon die tweede daarom niet laten liggen hahah.
Longsleeve komt van de H&M.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:58 schreef gold-rush het volgende:
[..]
3 euro?
wow ,waar winkel jij?
Zulk soort aanbiedingen vind ik nooit
goede stijl hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, maar.. ben jij niet buiten geweest vandaagquote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef gifkwal het volgende:
Ik kijk best vaak in dit topic, leuk om inspiratie op te doen en om te zien hoe iedereen er zijn eigen leuke stijl op nahoudt. Laat ik na lang gluren dan ook maar eens een foto posten. Dit was vandaag (ik hou het meestal simpel):
[ afbeelding ]
Dank je! Ben wel buiten geweest, waar ik woon is het gelukkig nog korte-broeken-weer. Al krijg ik ook wel zin om weer herfst/winterkleren te kunnen aantrekken!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk, maar.. ben jij niet buiten geweest vandaag.
Dank je!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:33 schreef gold-rush het volgende:
[..]
ziet er cool uit .
Heb je geen betere aanzicht van de schoenen?
Zijn het laarzen?
Met hak?
Haha ik dacht al, ik had vandaag zo'n soort vest en een sjaal en het nog koud met m'n spijkerbroek en laarzen!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dank je! Ben wel buiten geweest, waar ik woon is het gelukkig nog korte-broeken-weer. Al krijg ik ook wel zin om weer herfst/winterkleren te kunnen aantrekken!
Bershka, klopt ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik dacht al, ik had vandaag zo'n soort vest en een sjaal en het nog koud met m'n spijkerbroek en laarzen!
Is dat vest trouwens van de Bershka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |