nee ik snap het niet, maar fapfapfapquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
kutfoto maar je snapt het idee
[ afbeelding ]
Onder t randje van mn overhemd lol, gaat er net overheen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef vault_tec het volgende:
Waar's je ipod kickz? Toki's zijn nice
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
nee ik snap het niet, maar fapfapfap
Ziet er tof uit, jammer dat ik geen totaalplaatje ziequote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
beetje rare foto, en de schoenen zijn uit een andere outfitfoto van me geknipt maar die heb ik wel aan
bang voor big black?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Onder t randje van mn overhemd lol, gaat er net overheen.
Vind die muts hier niet zo bij. Voor de rest leuke outfit.quote:
H&M Drain..quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind die muts hier niet zo bij. Voor de rest leuke outfit.
Nudie SJDJ of SJDEE? Of zit ik er naast?
Door die stiksels aan de zijjkant en de niet scherpe foto lijkt het net een SJ.quote:
leuke t shirt,ik had laatst ook zon soort t shirt gekocht bij de zara maar die is te warm gewassen en een stuk gekrompenquote:
Thanks.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef gold-rush het volgende:
[..]
leuke t shirt,ik had laatst ook zon soort t shirt gekocht bij de zara maar die is te warm gewassen en een stuk gekrompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |