quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:56 schreef Burnett het volgende:
Die gast van It's A Beautiful day Spirit - 'Taurus' dus..., geen idee hoe die heet...
oh ja...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:58 schreef cafca het volgende:
[..]
It's a Beautiful Day was Bombay Calling, ander nummer
Och.....ik dacht vroeger dat Joe Jackson een broer van Michael wasquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
oh ja...Ik kon vroeger Joe Jackson en Elvis Costello ook al niet uit elkaar houden...
Ik dacht dat Joe Jackson en Jackson Browne aanverwanten waren...quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:04 schreef cafca het volgende:
Och.....ik dacht vroeger dat Joe Jackson een broer van Michael was
Ik nog niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
oh ja...Ik kon vroeger Joe Jackson en Elvis Costello ook al niet uit elkaar houden...
quote:Gettin' born in the state of Mississippi
Papa was a copper and mama was a hippie
In Alabama she would swing a hammer
Price you gotta pay when you pick the panorama
She never knew that there was anything more than poor
What in the world? What does your company take me for?
Gecheckt en OK.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:30 schreef schaap001 het volgende:
Randy California
´t was even een eindje terugscrollen wat nou eigenlijk de vraag was![]()
quote:, born November 20, 1954, in Montreal, is the guitarist and leader of Canadian rock band
. Often compared to Jimi Hendrix, he is acknowledged as one of the best and most underrated guitarists of the 1970s.
Besides Jimi Hendrix,acknowledged the influence of for instance Duane Allman, Johnny Winter, and Carlos Santana. He plays blues, heavy metal, and improvisational styles; one of his notable tricks is playing (live) a lick as if it were played backwards, with the help of only a volume pedal and a delay.
His style has influenced many guitar players, including Zakk Wylde and Eric Gales. His tone is recognized by for instance Guitar Player, which called him a "full-spectrum guitar god," alongside Jeff Beck, Eddie Van Halen, and The Edge.
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Grobbel het volgende:
Wilde gok op basis van een foto die ik vanochtend in de laatste Uncut zag staan: Steve Marriott?
Valt me nog mee dat Tony Iommi nog niet is genoemd: snor + haar + jasje + Gibson SG = meestal Tony Iommi.quote:Want alle mannen met snorren en lang haar lijken op elkaar, toch?![]()
Jij kent 'm wel, vermoed ik (al is 't al van naam).quote:
quote:Do you know where you're going to?
Do you like the things that life is showing you
Where are you going to?
Do you know...?
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:25 schreef Litpho het volgende:
Alex Lifeson. Die ik niet herken met snor, maar Geddy Lee wel zonder bril.
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:23 schreef schaap001 het volgende:
Hint:
let op: dit is dus een hint en niet het antwoord (zie zo vaak dat men dan de naam van de hint gaat roepenals zijnde het antwoord)
We aim to pleasequote:
Claptop.....is dat een opvouwbare Clapton?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:39 schreef belsen het volgende:
Ik ken er twee die met Hendrix werden vergeleken, waarvan Beck al in de tekst staat en het Claptop niet is.
Sorry, maar de eerstvolgende vraag over een drankorgel ben ik paraat!quote:Op woensdag 8 september 2010 14:31 schreef schaap001 het volgende:
waar zijn de gitaristen onder ons?
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Claptop.....is dat een opvouwbare Clapton?
quote:which called him a "full-spectrum guitar god," alongside Jeff Beck, Eddie Van Halen, and The Edge
Ah, ik ben niet de enigequote:
Oh, is hij datquote:Op woensdag 8 september 2010 14:51 schreef schaap001 het volgende:
Het was Frank Marino
smaken verschillen uiteraard maar dit is een classic uit 1978...quote:Op woensdag 8 september 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zowel van man als band nog nooit gehoord.
Keurig.quote:
Klopt.quote:
Helaas geen Danny de Munk.quote:
Krijgen we nog een gokje?quote:
Heel goed. Mag ik nog een gokje noteren?quote:
Die ene van Take Thatquote:Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Heel goed. Mag ik nog een gokje noteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |