quote:
je vond hem leuk :quote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, had vand e week sjans met een homo geloof ik
was wel leuk
quote:
Ik ken alleen zijn grote werken.quote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben blij dat jullie zo geïnteresseerd zijn in Shakespeare.
ik houd van sheakespearequote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
Hij bedacht de naam 'Miranda'quote:Op zondag 5 september 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
crvquote:
ik ken alleen 1 zinnetjequote:
Ik ben je naam alweer vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij bedacht de naam 'Miranda'toch blij dat ik bijna zo heet
Ik heb er 2 gelezen, en 2 gezien op Shakespeare festival in Ashland. Geweldig was dat.quote:
Welkquote:
Egberta.quote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben je naam alweer vergeten. Ik weet wel dat het apart was
.
had ooit jaren terug op vakantie een keer een homo om me heen drentelen die maar riep te zeuren ''wordt nou toch ook gewoon homo"quote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef gomi het volgende:
[..]
lol dat niet, maar vond t wel leuk. streelt mijn ego ofzo geloof ik
necrofielquote:
quote:
Adlarimquote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben je naam alweer vergeten. Ik weet wel dat het apart was
.
Ohjaquote:
to meat or not to meatquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ooit jaren terug op vakantie een keer een homo om me heen drentelen die maar riep te zeuren ''wordt nou toch ook gewoon homo"
quote:
ah weet je t is net als met een vrouw die je wel leuk vindt.quote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ooit jaren terug op vakantie een keer een homo om me heen drentelen die maar riep te zeuren ''wordt nou toch ook gewoon homo"
net alsof het een schakelaar is in je hoofd die je zo kan omzettenquote:
quote:
nietquote:Op zondag 5 september 2010 00:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ah weet je t is net als met een vrouw die je wel leuk vindt.
je hoeft er niet meteen wat mee te doen, om t wel leuk te vinden he
Flauw, toch moest ik lachenquote:
maar over die hadden we het niet tochquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ik neem aan dat er ook nog levende zielen zullen zijn met die naam he
Waar is't van?quote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
to-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day,
To the last syllable of recorded time;
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow, a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage,
And then is heard no more. It is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.
Te lang voor sig
Dan heet ik toch liever Jafarquote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Miralda is echt een hele mooie naam. Heel Aladdin.
mooi maar deprimerend ookquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
to-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day,
To the last syllable of recorded time;
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow, a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage,
And then is heard no more. It is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.
Te lang voor sig
Ik hou van aparte namenquote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
Miralda is echt een hele mooie naam. Heel Aladdin.
MacBeth.quote:
Een oude collega van me heet zo.quote:
Ah.quote:
Echtquote:Een oude collega van me heet zo.
Ik maakte tegen de bedrijfsleider een keer een grapje van, waar is Abu dan? Vond hij niet leuk, dus ook maar niet tegen Jafar gezegd.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte tegen de bedrijfsleider een keer een grapje van, waar is Abu dan? Vond hij niet leuk, dus ook maar niet tegen Jafar gezegd.
min of meerquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maakte tegen de bedrijfsleider een keer een grapje van, waar is Abu dan? Vond hij niet leuk, dus ook maar niet tegen Jafar gezegd.
die is zoooo gaafquote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
door Bert en Ernie moest ik toch ook weer even aan deze denken, blijft briljant
Zazuquote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Abu is niet van Jafar, maar kon naam van die kut papegaai niet bedenken
Die is echt geniaalquote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Heet die niet zo dan?quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef Bellatrix het volgende:
Abu is niet van Jafar, maar kon naam van die kut papegaai niet bedenken
Abu is dat aapje van Aladin.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Oja.quote:
Hahaha goed. Ik wachtquote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef gomi het volgende:
ik ga sluiten
trusten vast allemaal
en bosje rozen of viooltjes komen binnenkort jouw kant uit he miauw
quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff dramaman bezopen, kotsen bij die vriend, heel zijn bloesje ander gekotst. Wilde naar buiten rennen, met 3 vrienden tegen kunnen houden
uiteindelijk met ontbloot bovenlichaan de auto in gekregen.
Komen we thuis, wilt hij bij de overburen aanbellen en verder feesten.
Ik kwaad op hem worden, EN NU naar binnen jij. Ik heb al niet zo heel veel krachtmaar heb hem uiteindelijk binnengekregen
![]()
Ploft gelijk neer in de wc
Zover ben ik nog nooit heen geweest
En nu moet ik hem nog bovenkrijgen..... HELP
Die jaquote:
Hahahaquote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
Pfffffff dramaman bezopen, kotsen bij die vriend, heel zijn bloesje ander gekotst. Wilde naar buiten rennen, met 3 vrienden tegen kunnen houden
Ik kwaad op hem worden, EN NU naar binnen jij. Ik heb al niet zo heel veel krachtmaar heb hem uiteindelijk binnengekregen
![]()
Hahaha jij maakt toch wel wat mee dankzij de drank de laatste tijd zeg.....quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
Ze hebben weer wAt nieuws gedronken uit zuid Afrikaquote:
ook zin inquote:Op zondag 5 september 2010 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben weer wAt nieuws gedronken uit zuid Afrikavriend van ons komt daar vandaan
Maar eerst een Bon bon block
Aangeschoten ok, maar dronkenquote:Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nou lekker laten liggen daar, leg maar een dekentje over hem heen
Dit is niet leuk meerquote:Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha jij maakt toch wel wat mee dankzij de drank de laatste tijd zeg.....
Geniet ervan en dan sterkte met hijsenquote:Op zondag 5 september 2010 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hebben weer wAt nieuws gedronken uit zuid Afrikavriend van ons komt daar vandaan
Maar eerst een Bon bon block
of zoietsquote:Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Takelen? Ik zou 'm op de bank pleuren
Vind je trouwens erg lief voor je dronken kerelquote:
dat dus met een emmer ernaast.quote:Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Takelen? Ik zou 'm op de bank pleuren
Dronken zijn is leuker inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Behalve als je er mee moet handelen
Zou ik ook doen, je giet het zelf naar binnen. Tenzij het echt erg is natuurlijk of ver weg van thuis.quote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind je trouwens erg lief voor je dronken kerel
Als mij dat zou overkomen zou de mijne me gewoon in de goot laten liggen.....
Ik moest even zittenquote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
En gewoon nog tussendoor (live)verslag doen
Hahaha nou dat klinkt wel heel zieligquote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in je wat?quote:Op zondag 5 september 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima, zolang die maar niet in mijn vriendjes kotst
Ach...... Nee zo ben ik niet. Wil hem gewoon veilig thuis hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer je hoe sterk hij isquote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
naar de woonkamer slepenen dan op zijn buik laten slapen
quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, je giet het zelf naar binnen. Tenzij het echt erg is natuurlijk of ver weg van thuis.
Ik?quote:
Jij zou iemand de hele weg dragen en rechthouden en weet ik het allemaal? Al heb ik het wel over vrienden o.i.d. he, man/familie ligt denk ik wel iets anders.quote:
Als ik boos word dan luisterd hij welquote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dan is omhoog dus helemaal geen optie
als je dronken bent komt er niets meer omhoogquote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dan is omhoog dus helemaal geen optie
Zonder mijn klasgenoten zou ik nog steeds in een smoezelige discotheek liggen. Ben ze nog steeds dankbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij zou iemand de hele weg dragen en rechthouden en weet ik het allemaal? Al heb ik het wel over vrienden o.i.d. he, man/familie ligt denk ik wel iets anders.
Familie, vrienden, als iemand om hulp vraagt... ik zou gewoon helpen hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij zou iemand de hele weg dragen en rechthouden en weet ik het allemaal? Al heb ik het wel over vrienden o.i.d. he, man/familie ligt denk ik wel iets anders.
samen out, samen thuisquote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
grappig altijd dat de meeste mensen door drank iedereen lief gaan vindenquote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, ik kan met het gelukkig niet meer heugen dat ik zo out ben geweest van de drank.
Als ik een beetje veel op heb vind ik iedereen lief op het forum
Jaquote:
Maar dat vind je siewosiequote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe, ik kan met het gelukkig niet meer heugen dat ik zo out ben geweest van de drank.
Als ik een beetje veel op heb vind ik iedereen lief op het forum
Ja, of het komt niet meer naar benedenquote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je dronken bent komt er niets meer omhoog
En ik nog steeds in de garderobe van een of ander housefeestquote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder mijn klasgenoten zou ik nog steeds in een smoezelige discotheek liggen. Ben ze nog steeds dankbaar.
quote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder mijn klasgenoten zou ik nog steeds in een smoezelige discotheek liggen. Ben ze nog steeds dankbaar.
quote:
Hmm. Kan ook zijn dat ik nooit echt helemaal niets meer herinner en dus nooit hulp nodig heb gehad, maar als iemand zichzelf zo volgiet dat diegene niet eens meer naar huis kan lopen/fietsen whatever vind ik niet echt nodig diegene te helpen.quote:Op zondag 5 september 2010 01:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Familie, vrienden, als iemand om hulp vraagt... ik zou gewoon helpen hoor.
Ik word wel eens iets te eerlijkquote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grappig altijd dat de meeste mensen door drank iedereen lief gaan vinden
Ik ook.quote:
Klopt, heb ik ook.quote:
dat heb ik nou nog nooit gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook.
En je levensverhaal op tafel gooien en dat soort dingen
quote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
grappig altijd dat de meeste mensen door drank iedereen lief gaan vinden
Note to self: never get really really really pissed with Zerokuquote:Op zondag 5 september 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
Hmm. Kan ook zijn dat ik nooit echt helemaal niets meer herinner en dus nooit hulp nodig heb gehad, maar als iemand zichzelf zo volgiet dat diegene niet eens meer naar huis kan lopen/fietsen whatever vind ik niet echt nodig diegene te helpen.
Mij zul je zo goed als nooit echt boos zien, dan moet er wel veel aan de hand zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Note to self: never get really really really pissed with Zeroku
iedereen??quote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil dan altijd iedereen knuffelen
Hmm, dat niet meteen eigenlijkquote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook.
En je levensverhaal op tafel gooien en dat soort dingen
Dat is echt fucking irritant, als iemand vervelend wordt als hij/zij dronken isquote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, dat niet meteen eigenlijkmaar ik vind mezelf dan ontzettend grappig en denk dat ik ook alles gewoon kan en mag zeggen
geen kwade dronk hoor, niet echt
oh met pissed bedoelde ik eigenlijk dronken, het engelse dronken zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mij zul je zo goed als nooit echt boos zien, dan moet er wel veel aan de hand zijn.
Als ik dronken ben vind ik opeens alles leuk en grappig en maak ik niet meer van die sarcastische grappen zoals normaal.
Dat heb ik ook jaquote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef Zeroku het volgende:
Ohja en praat ik met iedereen. Zelfs degene die ik niet mag of die mij niet mag.
Oh zoquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh met pissed bedoelde ik eigenlijk dronken, het engelse dronken zeg maar
Oh als jij nou ook genoeg drink heb je er geen last vanquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt fucking irritant, als iemand vervelend wordt als hij/zij dronken is.
Alleen word ik nooit zo zat dat ik helemaal niets meer herinner of weet wat ik aan het doen ben.quote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh als jij nou ook genoeg drink heb je er geen last van
Ja hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik houd me in die avond. 3 glaasjes max
mij ook niet, maar van de week is het toch iemand gelukt.quote:Op zondag 5 september 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mij zul je zo goed als nooit echt boos zien, dan moet er wel veel aan de hand zijn.
Als ik dronken ben vind ik opeens alles leuk en grappig en maak ik niet meer van die sarcastische grappen zoals normaal.
Hmmm heb ik dat wel eens gehad.....quote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen word ik nooit zo zat dat ik helemaal niets meer herinner of weet wat ik aan het doen ben.
Knuffelenquote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben siewosie wel iemand die graag knuffelt hoor
Ik ben best oké dronken, lul alleen veel.quote:
Cuuuutequote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben siewosie wel iemand die graag knuffelt hoor
quote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Ik houd me in die avond. 3 glaasjes max
Tijdens mijn introductiekamp was bijna iedereen zat en terwijl iedereen wakker was had zo'n Turk ons allemaal ondergetekend en de volgende dag wist meer dan de helft het niet eens wie het had gedaanquote:Op zondag 5 september 2010 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm heb ik dat wel eens gehad.....
Nouhou....eeh het begin van de avond weet ik nog wel
Nu begint hij te schreeuwen laat me met rustquote:Op zondag 5 september 2010 01:12 schreef Koen66 het volgende:
Dronken mensen kunnen focking irritant zijn
Daarom zorg ik in dat soort gevallen dat ik ook maar wat op heb, dan merk je het niet
mwah, ik zou met een 'free hugs'-shirt rond kunnen lopenquote:Op zondag 5 september 2010 01:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Knuffelen. Alleen niet met iedereen
verder als aangeschoten ben ik al een jaar of 20 niet geweest en ik spuug er niet bepaald inquote:Op zondag 5 september 2010 01:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dronken is wat anders dan aangeschoten
Aangeschoten is leuk en gezellig, maar dronken is gewoon ververvelend
Ik ook. Op een meidenschoolquote:Op zondag 5 september 2010 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
mwah, ik zou met een 'free hugs'-shirt rond kunnen lopen
ik ook en de slappe lachquote:Op zondag 5 september 2010 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben best oké dronken, lul alleen veel.
quote:Op zondag 5 september 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Vriend van mij heeft een keer schaamhaar van andere vriend geschoren toen ze dronken waren.
Vriend van mij heeft een keer schaamhaar van andere vriend geschoren toen ze dronken waren.
Oboy, je bent voorlopig nog niet klaar zo te zienquote:Op zondag 5 september 2010 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu begint hij te schreeuwen laat me met rust
Miranda raak me niet aanik zit boven
En dan wel het plaatje van Symph erbij hèquote:Op zondag 5 september 2010 01:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga 'm ff bewaren voor na de meet, oke?
OMG, er komt niemand, ik herhaal niemand met een scheermes in de burt van mijn zak.quote:Op zondag 5 september 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ja bij mij ook niet, maar het is gewoon fokking grappig.quote:Op zondag 5 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG, er komt niemand, ik herhaal niemand met een scheermes in de burt van mijn zak.
Ook niet als ik dronken ben
Ik blijf in 99 van de 100 gevallen hangen op anageschoten.quote:Op zondag 5 september 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verder als aangeschoten ben ik al een jaar of 20 niet geweest en ik spuug er niet bepaald in
Ik wist niet dat jij een zak had.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja bij mij ook niet, maar het is gewoon fokking grappig.
bangerdquote:Op zondag 5 september 2010 01:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMG, er komt niemand, ik herhaal niemand met een scheermes in de burt van mijn zak.
Ook niet als ik dronken ben
Je weet wel meer dingen niet. Ik ben eigenlijk een kloon van relmof.quote:
Dan klik je maar op de link van de quotequote:Op zondag 5 september 2010 01:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan wel het plaatje van Symph erbij hè
Ik ook, zolang ik aan de wijn blijf gaat het goedquote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik blijf in 99 van de 100 gevallen hangen op anageschoten.
Zeker als ik bier of wijn drink zit ik gewoon vol voordat ik echt dronken ben.
Pas als ik rare drankjes ga drinken gaat het fout, dus als ik op 16/10 aan sterk spul zit berg je dan maar
quote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet wel meer dingen niet. Ik ben eigenlijk een kloon van relmof.
Ik ben nu naar boven gegaanquote:Op zondag 5 september 2010 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oboy, je bent voorlopig nog niet klaar zo te zien
quote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan klik je maar op de link van de quote
Geil.quote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet wel meer dingen niet. Ik ben eigenlijk een kloon van relmof.
met twee flessen wijn op loop ik nog steeds rechtquote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook, zolang ik aan de wijn blijf gaat het goed
Ik na 30 bier ook, ben ik achtergekomen.quote:Op zondag 5 september 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met twee flessen wijn op loop ik nog steeds recht
ach, morgen heeft hij er spijt vanquote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu naar boven gegaanhij wilde geen dekentje en ben echt pissed nu.
Dronken ok, maar zo achterlijk gaan lopen schreeuwen.... Nee bedankt
Nou laat hem maarquote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
Nou ik duik maar eens mijn bedje in.
Truste![]()
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
Truste![]()
.
Verrek het is al half 2quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
Truste![]()
.
Hmmm hadden jullie morgen nog grote plannenquote:Op zondag 5 september 2010 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomenquote:Op zondag 5 september 2010 01:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach, morgen heeft hij er spijt van
Ook slapen dus?quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
Kut, ik moet om 8 uur de deur uit straks
toen ik zo oud was als ji ging ik pas naar bed als het alweer licht wasquote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek het is al half 2
Ik dacht serieus pas een uur of 12
Weltrusten
Ja de stucadoor komt maandag, dus we moeten het elektriciteit omleggen, en nog wat gaten opvullen van de net geplaatste deurposten .quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm hadden jullie morgen nog grote plannen
Ja doe ik ookquote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef Zeroku het volgende:
Oh en C_A. Hij is nu veilig thuis, laat hem 't nu maar zelf uitzoeken, duik gewoon je bedje in.
quote:Op zondag 5 september 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik zo oud was als ji ging ik pas naar bed als het alweer licht was
Wat? iBenny naar bed?quote:Op zondag 5 september 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verrek het is al half 2
Ik dacht serieus pas een uur of 12
Weltrusten
quote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik keek op klok en het is 1.00 en nu al 1.23
Truste Mirandaquote:Op zondag 5 september 2010 01:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja doe ik ook
Weltrusten lievie
leuk tijdstipquote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik keek op klok en het is 1.00 en nu al 1.23
Ik wist dat jij dat ging zeggen!quote:
Ik ben iets te vaak rechtstreeks vanuit de kroeg naar mijn werk gegaanquote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou ik ook wel kunnen, maar ik denk dat ik dan flink uit mijn ritme ben dan. Wat dan weer lastig is in combinatie met school en werk
ik kijk om een of andere reden erg vaan op de klok als het 22:22 isquote:
Same.quote:Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk om een of andere reden erg vaan op de klok als het 22:22 is
quote:Op zondag 5 september 2010 01:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben iets te vaak rechtstreeks vanuit de kroeg naar mijn werk gegaan
Ik ben voorspelbaarquote:Op zondag 5 september 2010 01:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat ging zeggen!
Ik stalk je. :3quote:
wat vervelend nouquote:Op zondag 5 september 2010 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver nog 4,5 dag werken en dan vakantie
quote:Op zondag 5 september 2010 01:27 schreef charmed_angel het volgende:
Gedver nog 4,5 dag werken en dan vakantie
in mijn jonge jaren, en ik was heel goed bevriend met mijn baas, en we hebben ontiegelijk veel nachten doorgehaaldquote:
Ohw okequote:Op zondag 5 september 2010 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in mijn jonge jaren, en ik was heel goed bevriend met mijn baas, en we hebben ontiegelijk veel nachten doorgehaald
Nee hoor, bij nacht de man, bij dag de man.quote:Op zondag 5 september 2010 01:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke
Dan wordt je toch na een tijdje gek?
Nah, maar als je dat meerder dagen achter elkaar doet?quote:Op zondag 5 september 2010 01:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, bij nacht de man, bij dag de man.
Hup, naar bed!quote:Op zondag 5 september 2010 01:32 schreef Koen66 het volgende:
mmmm ga ook maar niet al te laat pittem, dreig al een beetje ziekjes te worden.....
lukte me ''vroegah'' ook primaquote:Op zondag 5 september 2010 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, maar als je dat meerder dagen achter elkaar doet?
Bel, hoe kom je aan die liefhebberij van 'oude doch goede meuk' ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
nog een keerquote:Op zondag 5 september 2010 01:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens slapen
Weltrusten
Jullie horen morgen wel hoe het is hier
Ga slapenquote:Op zondag 5 september 2010 01:32 schreef Koen66 het volgende:
mmmm ga ook maar niet al te laat pittem, dreig al een beetje ziekjes te worden.....
...ja, jij ook...quote:
Neem hier een voorbeeld aan...quote:Op zondag 5 september 2010 01:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens slapen
Weltrusten
Jullie horen morgen wel hoe het is hier
Deel mijn ouders, en deel ontdekkinghongerig. Is geen woord, maar ik nomineer hem toch voor de DvD.quote:Op zondag 5 september 2010 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bel, hoe kom je aan die liefhebberij van 'oude doch goede meuk' ?
Queen meuk noemenquote:Op zondag 5 september 2010 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bel, hoe kom je aan die liefhebberij van 'oude doch goede meuk' ?
quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef Koen66 het volgende:
inderdaad jullie hebben gelijk.......
Welterustenvoor de meissies
quote:Op zondag 5 september 2010 01:39 schreef -Miauw- het volgende:
ik ga ook, ik zie dingen die er niet zijn
Ik neem hem in ieder geval direct op in mijn vocabulaire.quote:Op zondag 5 september 2010 01:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deel mijn ouders, en deel ontdekkinghongerig. Is geen woord, maar ik nomineer hem toch voor de DvD.
Ja ik hoopte dat alle stelletjes nu tevoorschijn zouden komen.quote:
Krijg je het per post?quote:Op zondag 5 september 2010 01:52 schreef Symphonic het volgende:
godverkut mijn tabak is op, nou moet ik er ruim 5 dagen op wachten
die gaan net slapenquote:Op zondag 5 september 2010 01:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat alle stelletjes nu tevoorschijn zouden komen.
of een mooi moment om te stoppenquote:Op zondag 5 september 2010 01:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, maar het moet wel speciaal besteld worden...
damn...
Dikke shit.quote:
Ik ga ook vaak niet met de mode mee, je moet juist de mode vooruit zijn.quote:Op zondag 5 september 2010 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zwaar uit de mode but I love it
Het scheelt me een pak shag in de weekquote:Op zondag 5 september 2010 02:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga ook vaak niet met de mode mee, je moet juist de mode vooruit zijn.Ik ga ook pijp roken,
arme jij! Knuffel voor jouw! (K)quote:Op zondag 5 september 2010 02:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet iedereen, maar ik ga wel zo, om 8 uur moet ik de deur uit
quote:Op zondag 5 september 2010 02:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
arme jij! Knuffel voor jouw! (K)
quote:
Hallo Piscesquote:
toch wel ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |