nooit dwaas, nooitquote:
nope, een goede baggeraar, arriveert nooit te laat en hij is ook nooit te vroegquote:
ik wou net zeggen, hoe kun je dat nu missenquote:
Wehehequote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, hoe kun je dat nu missen
Heiniken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
Van welk merk is dat bier? Heiniken toch zker?
hij is een ponyquote:
zielige haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja rappe derrière, het magquote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag dit weer ja? of heb ik te lang onder een steen gelegen?
Dit mag blijkbaar.. De modjes moeten wat te doen hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag dit weer ja? of heb ik te lang onder een steen gelegen?
GODVERTERING IK HEB VANDAAG TRAININGquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
GODVERDEKUT MORGEN MOET IK WEER NAAR SCHOOL
-edit-quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Als je daar van hout moet je nog puber zijn of kansloos.
kkharde diss mattiequote:
quote:
doe dat eens dan snelle achterstequote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh ja ik moest weer eens een nieuw account maken
DIE KOPTELEFOON WIL IKquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef PeZu het volgende:
muziek![]()
[ http://www.jakesjokes.com/gallery/albums/pics_april_08_2006/normal_sexy_huge_boobs_earphones.jpg&t=1]afbeelding ]
een gemma om het goed te makenquote:
Je bent een schat!quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
een gemma om het goed te maken
[ afbeelding ]
Kijk das een lekker mokkel! Zonder van die overdreven grote tieten.quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
TMIquote:Op zondag 5 september 2010 00:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn paal staat spontaan omhoog.
quote:
Zaadvragende crackhoer perhaps?quote:Op zondag 5 september 2010 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die kop????
Damn lekkere foto!!!![]()
![]()
ik ben goedquote:Op zondag 5 september 2010 00:41 schreef aight1 het volgende:
Nu klopt het, want je had ook de lapo. Eind goed al goed
meest weirde tenso ooitquote:
Zelf gemachtquote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben goed![]()
[..]
meest weirde tenso ooit
Hihi hihihi hahaha hohohoquote:
good busy, en nu ga ik, de deurbel, we gaan zuipen etcquote:
Alleen als je wederom op zoek gaat naar je innerlijke zelf. Shinen moet je doen met iemand die je 100% vertrouwt, en daarvoor moet je eerst jezelf vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom in mijn sterrenteam, dan shinen wij samen hoog aan de hemel.
zuip voorzichtig en have funquote:Op zondag 5 september 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
good busy, en nu ga ik, de deurbel, we gaan zuipen etc
Hoi nattermannquote:
Speciaal voor jou :quote:Op zondag 5 september 2010 00:39 schreef Lexis het volgende:
[..]
Aahhh, my eyes! Kanker op met dat ding!!@@!!111
komt ie hard Patrick ?quote:Op zondag 5 september 2010 00:44 schreef Henkie94 het volgende:
* Henkie94 begint de stroop die al 3 jaar over de datum is nu wel te voelen
Tevens ben ik geen kloonquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Oh wacht er was nog een reactie!!!!![]()
[..]
Speciaal voor jou :
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon zeker dat jij dat kankerding hebt gemaaktquote:Op zondag 5 september 2010 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Oh wacht er was nog een reactie!!!!![]()
[..]
Speciaal voor jou :
[ afbeelding ]
quote:
hoequote:Op zondag 5 september 2010 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Regel dan eens dat je er niet uit ziet als een kloon.
Nee hoor die heb ik van second live toen ik dat nog speelde. Maar goed omdat jij het zo mooi vind nogmaals speciaal voor jou :quote:Op zondag 5 september 2010 00:47 schreef Lexis het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker dat jij dat kankerding hebt gemaakt
Maar nu heb ik wel genoeg gekankerd..
ja straks.. kutprogrammaquote:Op zondag 5 september 2010 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
komt er zo nog takeshi's castle op comedy central dat iemand weet ?
quote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
natter, volgend jaar gaan wij Duke Nukem Forever kopen.
Moi Lolita is beter.quote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
"Et moi, moi qui étais le plus fier
Moi, moi je me prenais pour moi "
"Et moi, moi qui restait le plus fier
Moi j'étais presque aussi saoul que moi "
"Et moi, moi qui suis resté le plus fier
Moi, moi je parle encore de moi "
In Maastricht.quote:
mjah wartaal en doorgestoken kaart met rare foto;squote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet slapen. Is het hier gezellig?
Godverdomme, ik had mezelf voorgenomen om te gaan slapen als dat nummer van eliza doolittle op de radio kwam, en nu hoor ik hem, toevallig godverdomme.quote:Op zondag 5 september 2010 00:47 schreef 9611Niels het volgende:
ik ga maar eens slapen, hi hi..
oki doki gr gr edwin emanuel posse
Prima, ik blijf.quote:Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah wartaal en doorgestoken kaart met rare foto;s
Maar nee.quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet slapen. Is het hier gezellig?
Ik wil duke nukem 1, 2 en 3 hebben!!quote:Op zondag 5 september 2010 00:50 schreef Trollface. het volgende:
natter, volgend jaar gaan wij Duke Nukem Forever kopen.
oki dokiquote:
Aansteller man. Zet je radio af.quote:Op zondag 5 september 2010 00:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Godverdomme, ik had mezelf voorgenomen om te gaan slapen als dat nummer van eliza doolittle op de radio kwam, en nu hoor ik hem, toevallig godverdomme.
D'load ze.quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil duke nukem 1, 2 en 3 hebben!!
yaquote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
is dat niet dat spel dat 15 jaar geleden al zou uitkomen en elk jaar uitgesteld wordt ?
Het is nu overgenomen door Gearbox en komt in 2011 uitquote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
is dat niet dat spel dat 15 jaar geleden al zou uitkomen en elk jaar uitgesteld wordt ?
eindelijkquote:Op zondag 5 september 2010 00:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het is nu overgenomen door Gearbox en komt in 2011 uit
Ya!quote:
wat een baas!quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 september 2010 00:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik moet nog steeds kotsenquote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een tijd geleden![]()
![]()
![]()
Wat, is toch toevALLIG MAN VAN IK DENK IK GA SLAPEN BIJ DAT NUMMER EN DAN GA IK SLAPEN EN DAN KOMT IE OOK NOG MAN ONGELOFELIJK NOU SLAap lekker xxxquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das een tijd geleden![]()
![]()
![]()
Nee wel vingerverfquote:Op zondag 5 september 2010 00:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
in jou huis ? heb je paintbalwapens toevallig ?
Never change a winning teamquote:Op zondag 5 september 2010 00:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
VF met altijd dezelfde linkdumps en plaatjes
2quote:Op zondag 5 september 2010 00:59 schreef Trollface. het volgende:
Ik vraag me af uit hoeveel DVD's de "making of" van DNF's collector's edition bestaat.
ok nou dan gaan we wel door je huis heenrennen en proberen elkaar te tikken met verf op de vingers.. ook leukquote:
Even serieus nu, is dat andere verf dan normale?quote:
Ik dacht eerder aan 15, gezien de ontwikkeltijd.quote:
rot maar op!quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nu KLB fan geworden ipv ONZ
quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja. Is makkelijker afwasbaar.quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Even serieus nu, is dat andere verf dan normale?
Ja die is dikkerquote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Even serieus nu, is dat andere verf dan normale?
Je moet wat op zaterdagnacht he..quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok nou dan gaan we wel door je huis heenrennen en proberen elkaar te tikken met verf op de vingers.. ook leuk
Ja maar ja als je het ieder jaar uitstelt omdat er al cracks voor te vinden zijn op t net loop je achter den feiten aan en kan je t wel blijven uitstellen!quote:Op zondag 5 september 2010 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aight!!quote:
wallahquote:
Fokking engquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 01:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
kkfurryquote:
waarom worden zulke dingen gemaakt?quote:
mwah nu het zo lang uitgesteld is ben ik best benieuwd en ga ik dit waarschijnlijk kopen dus best een goede marketingstruc voor de mannen met geduldquote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja als je het ieder jaar uitstelt omdat er al cracks voor te vinden zijn op t net loop je achter den feiten aan en kan je t wel blijven uitstellen!
Het blijft altijd de vraag waar Penisbaard zijn plaatjes vandaan haaltquote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en die zwartwit dieren:')
ze lijkt een beetje op de dochter van Patricia Paayquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3DRealms heeft het telkens verkloot, nu gaat Gearbox ervoorquote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mwah nu het zo lang uitgesteld is ben ik best benieuwd en ga ik dit waarschijnlijk kopen dus best een goede marketingstruc voor de mannen met geduld
Doe niet man teken van zwakte als je dat doet gewoon doorzetten je bent een zelfstandige vrouw goed hoe je jayden opvoed gr wim gielingaquote:Op zondag 5 september 2010 00:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat, is toch toevALLIG MAN VAN IK DENK IK GA SLAPEN BIJ DAT NUMMER EN DAN GA IK SLAPEN EN DAN KOMT IE OOK NOG MAN ONGELOFELIJK NOU SLAap lekker xxx
Weet ik niet.quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en die zwartwit dieren:')
Google :3quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het blijft altijd de vraag waar Penisbaard zijn plaatjes vandaan haalt
nu zou ik haar gewoon hard doenquote:
YEAH, eindelijk iemand met verstand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Heb je dat lelijke wijf wel eens goed bekeken dan?quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op de dochter van Patricia Paay
Nee, omdat kkplaatjes :Squote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand Penisbaard al een standbeeld gegeven? Zo ja, wie, wat, waaar? Zo nee, WAAROM NIET?!
quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op de dochter van Patricia Paay
Hmm, lijkt op Christina Curry.quote:
Muse is gewoon the beste op het momentquote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef Lexis het volgende:
[..]
YEAH, eindelijk iemand met verstand.
Een van de beste nummers van Muse.
Deze gaat hier nu keihard over de speakers!
dat is wat ik zeiquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef trolololo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ze heeft nog steeds geen tieten he. D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef trolololo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
is ze net overreden door lijn 4 ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
PLUG IN BABY!quote:Op zondag 5 september 2010 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Muse is gewoon the beste op het moment
Staat NU op!quote:Op zondag 5 september 2010 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Bijna goedquote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die middelste zo hard raken.
oke traag internet mobiel je weet tog grquote:
Ehhhm verzin iets WAAROM WEL?????quote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand Penisbaard al een standbeeld gegeven? Zo ja, wie, wat, waaar? Zo nee, WAAROM NIET?!
ik begrijp!quote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
oke traag internet mobiel je weet tog gr
after mequote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
HGTquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst bij HGT en toen kon ik mijn eten niet binnen houden
ik ga ff voor deze nuquote:Op zondag 5 september 2010 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Noorse teven, die rechter is køulø spang.quote:Op zondag 5 september 2010 01:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof je ze allemaal tegelijk kuntquote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
after me
Ik hou niet zo van restjes
quote:
kksemmeltje :squote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef Penisbaard het volgende:
ONZ'ers die zich bemoeien met mijn Voe maken mij kwaad.
[ afbeelding ]
En haar papa heeft internet na 01:00 afgeslotenquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij is de mobiel van Flippiee leeg.
Samsung
blijf gewoon joh slapen is zo 2009quote:Op zondag 5 september 2010 01:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dus een beetje rustig aan aub
wat ik dacht, broederquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Noorse teven, die rechter is køulø spang.
2009 was anders wel beter dan 2008.quote:Op zondag 5 september 2010 01:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
blijf gewoon joh slapen is zo 2009
nee, ik weet waar ze isquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef Graseter het volgende:
Volgens mij is de mobiel van Flippiee leeg.
Samsung
quote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef Henkie94 het volgende:
Valt t niemand op dat een aantal titels van Muse dubbelzinnig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |