nooit dwaas, nooitquote:
nope, een goede baggeraar, arriveert nooit te laat en hij is ook nooit te vroegquote:
ik wou net zeggen, hoe kun je dat nu missenquote:
Wehehequote:Op zondag 5 september 2010 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, hoe kun je dat nu missen
Heiniken?quote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
Van welk merk is dat bier? Heiniken toch zker?
hij is een ponyquote:
zielige haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja rappe derrière, het magquote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag dit weer ja? of heb ik te lang onder een steen gelegen?
Dit mag blijkbaar.. De modjes moeten wat te doen hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 00:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mag dit weer ja? of heb ik te lang onder een steen gelegen?
GODVERTERING IK HEB VANDAAG TRAININGquote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
GODVERDEKUT MORGEN MOET IK WEER NAAR SCHOOL
-edit-quote:Op zondag 5 september 2010 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Als je daar van hout moet je nog puber zijn of kansloos.
kkharde diss mattiequote:
quote:
doe dat eens dan snelle achterstequote:Op zondag 5 september 2010 00:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh ja ik moest weer eens een nieuw account maken
DIE KOPTELEFOON WIL IKquote:Op zondag 5 september 2010 00:01 schreef PeZu het volgende:
muziek![]()
[ http://www.jakesjokes.com/gallery/albums/pics_april_08_2006/normal_sexy_huge_boobs_earphones.jpg&t=1]afbeelding ]
een gemma om het goed te makenquote:
Je bent een schat!quote:Op zondag 5 september 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
een gemma om het goed te maken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |