mwah nu het zo lang uitgesteld is ben ik best benieuwd en ga ik dit waarschijnlijk kopen dus best een goede marketingstruc voor de mannen met geduldquote:Op zondag 5 september 2010 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja als je het ieder jaar uitstelt omdat er al cracks voor te vinden zijn op t net loop je achter den feiten aan en kan je t wel blijven uitstellen!
Het blijft altijd de vraag waar Penisbaard zijn plaatjes vandaan haaltquote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en die zwartwit dieren:')
ze lijkt een beetje op de dochter van Patricia Paayquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3DRealms heeft het telkens verkloot, nu gaat Gearbox ervoorquote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mwah nu het zo lang uitgesteld is ben ik best benieuwd en ga ik dit waarschijnlijk kopen dus best een goede marketingstruc voor de mannen met geduld
Doe niet man teken van zwakte als je dat doet gewoon doorzetten je bent een zelfstandige vrouw goed hoe je jayden opvoed gr wim gielingaquote:Op zondag 5 september 2010 00:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat, is toch toevALLIG MAN VAN IK DENK IK GA SLAPEN BIJ DAT NUMMER EN DAN GA IK SLAPEN EN DAN KOMT IE OOK NOG MAN ONGELOFELIJK NOU SLAap lekker xxx
Weet ik niet.quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en die zwartwit dieren:')
Google :3quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het blijft altijd de vraag waar Penisbaard zijn plaatjes vandaan haalt
nu zou ik haar gewoon hard doenquote:
YEAH, eindelijk iemand met verstand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Heb je dat lelijke wijf wel eens goed bekeken dan?quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ze lijkt een beetje op de dochter van Patricia Paay
Nee, omdat kkplaatjes :Squote:Op zondag 5 september 2010 01:06 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand Penisbaard al een standbeeld gegeven? Zo ja, wie, wat, waaar? Zo nee, WAAROM NIET?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |