Persoonlijk Ontwikkelings Planquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef Graseter het volgende:
Ik moet een POP schrijven voor mijn stage.
Wut?
quote:
quote:
Oja verdammt, die had ik nog niet eens doorquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
lepel
Roodharigedag in Breda.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Die is niet moeilijk, The Expendables
Inceptionquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, dilemma. Vanavond naar de bios, maar welke film?We twijfelen tussen Inception en Salt..
Heuj, daar kon je niet uit kiezen he.. Niet moeilijker maken met 3 keuzesquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Die is niet moeilijk, The Expendables
Maar die is wel supervetquote:Op zondag 5 september 2010 11:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj, daar kon je niet uit kiezen he.. Niet moeilijker maken met 3 keuzes
Die van Titanic!quote:
Ja getver... Vreselijke kerel vind ik t. Maar de film lijkt me wel goed.quote:
Ik geloof dat ik gewoon maar 3 keer moet gaan..quote:
Ja echt onwijs naar. Maarja, het moet maar dan hequote:Op zondag 5 september 2010 11:12 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goh wel erg vervelend als je drie keer naar de film moet
Captain?quote:
Of vaker langskomenquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef GodsSon het volgende:
Goede morgen!
Ik ben er ook weer voor een minuut of 5 (mis het topic in mijn AT, daardoor na 1 topic gelijk weer afwezig geweest).
Moet toch eens aangepast worden, opvolgende topics automatisch in de AT
Dat idee had ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
genoeg op tv.. maar naar mijn idee niks leuks
Inception! Salt is een flinterdun verhaal terwijl Inception echt een topverhaal heeft. Schijnt hetquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, dilemma. Vanavond naar de bios, maar welke film?We twijfelen tussen Inception en Salt..
Inceptionquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Bloempje. het volgende:
Goed bezigquote:
Is het tegenwoordig helemaal hip op jezelf de Koninklijke te noemenquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 15:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig helemaal hip op jezelf de Koninklijke te noemen
Ik snap je niet...quote:Op zondag 5 september 2010 15:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig helemaal hip op jezelf de Koninklijke te noemen
Koninklijk is Real in het Spaansquote:
Plaza Real!quote:Op zondag 5 september 2010 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Koninklijk is Real in het Spaans
8 uur stiptquote:Op zondag 5 september 2010 20:21 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff morgen gaat het dan toch echt beginnen.. die stage..
Zo maar even opzoeken hoelaat ik op moet
Syb van der Ploeg die The Show must go on doetquote:Op zondag 5 september 2010 21:55 schreef Bravebart het volgende:
Frans Bauer die Knockin' on Heaven's Door doet, fucking geniaal
Oh, na Fransje-ik-ben-zo-gewooooon-gebleeeeeeven-Bauer ben ik snel weer weggezaptquote:Op zondag 5 september 2010 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Syb van der Ploeg die The Show must go on doet![]()
Heb je echt wat gemist...quote:Op zondag 5 september 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, na Fransje-ik-ben-zo-gewooooon-gebleeeeeeven-Bauer ben ik snel weer weggezapt
Ik zal het morgen terugkijken!quote:
Spanneeeeeend! Nette kleren aan, haartjes netjes in de scheiding, lekker geurtje op enquote:
Haartjes strak. M'n haartjes moeten altijd strak zitten vind ik zelf. Ja toch.quote:Op zondag 5 september 2010 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Spanneeeeeend! Nette kleren aan, haartjes netjes in de scheiding, lekker geurtje op en-en!
What's in a name!quote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haartjes strak. M'n haartjes moeten altijd strak zitten vind ik zelf. Ja toch.
Nicequote:Op maandag 6 september 2010 00:37 schreef Bloempje. het volgende:
Het is inception geworden, hij was echt supertof!
Nu slapen
Die gasten zijn echt een verrijking van de Nederlandse taalquote:Op zondag 5 september 2010 22:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haartjes strak. M'n haartjes moeten altijd strak zitten vind ik zelf. Ja toch.
De geit is gemoooooolken!quote:Op maandag 6 september 2010 12:07 schreef PieterBas het volgende:
Codetaal uitkramen tijdens het testen van het luchtalarm... (de overigens bovenop ons pand staat)
De kaas is gesmolten.. ik herhaal.. de kaas is gesmolten
Maar die grap heb ik ondertussen te vaak gemaakt op kantoorquote:
Op je eerste stagedag al op FOK! zitten.. Luie stagiairquote:Op maandag 6 september 2010 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, hoi vanaf m'n eigen stage-pc
Dan kan ik naar huis.quote:Op maandag 6 september 2010 12:48 schreef Etcetera het volgende:
En dan
Ik moet met m'n scriptie bezig maar ik heb niet bijster veel zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |