Persoonlijk Ontwikkelings Planquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:57 schreef Graseter het volgende:
Ik moet een POP schrijven voor mijn stage.
Wut?
quote:
quote:
Oja verdammt, die had ik nog niet eens doorquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
lepel
Roodharigedag in Breda.
quote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Die is niet moeilijk, The Expendables
Inceptionquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, dilemma. Vanavond naar de bios, maar welke film?We twijfelen tussen Inception en Salt..
Heuj, daar kon je niet uit kiezen he.. Niet moeilijker maken met 3 keuzesquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Die is niet moeilijk, The Expendables
Maar die is wel supervetquote:Op zondag 5 september 2010 11:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj, daar kon je niet uit kiezen he.. Niet moeilijker maken met 3 keuzes
Die van Titanic!quote:
Ja getver... Vreselijke kerel vind ik t. Maar de film lijkt me wel goed.quote:
Ik geloof dat ik gewoon maar 3 keer moet gaan..quote:
Ja echt onwijs naar. Maarja, het moet maar dan hequote:Op zondag 5 september 2010 11:12 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goh wel erg vervelend als je drie keer naar de film moet
Captain?quote:
Of vaker langskomenquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef GodsSon het volgende:
Goede morgen!
Ik ben er ook weer voor een minuut of 5 (mis het topic in mijn AT, daardoor na 1 topic gelijk weer afwezig geweest).
Moet toch eens aangepast worden, opvolgende topics automatisch in de AT
Dat idee had ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef VulpesVulpes het volgende:
genoeg op tv.. maar naar mijn idee niks leuks
Inception! Salt is een flinterdun verhaal terwijl Inception echt een topverhaal heeft. Schijnt hetquote:Op zondag 5 september 2010 11:06 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, dilemma. Vanavond naar de bios, maar welke film?We twijfelen tussen Inception en Salt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |