Natúúrlijk!!quote:Er is al 39 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, hij gaat tegenover Draakje liggen (met een pad ertussen want Draakje hield niet van te nauw contactquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit hier met een brok in mijn keel.![]()
![]()
Wat beschrijf je het mooi en wat een prachtige foto's. Niks engs aan. Juist lief, zo lekker opgekruld met de roosjes erbij.En Sjefke die afscheid neemt. Wat heeft hij een prachtige ouwe dag bij je gehad.
![]()
Het doet me denken aan hoe ik Siets begroef, ook een doos maar ipv roosjes een tv-gids.
Krijgt hij een plekje in je tuin?
Dag Nelis, prachtige ouwe schreeuwerige sukkelige lieve kater!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
hij was op, en volgens mij was hij gelukkig
Nee, volgens mij Sjefke, die hing in mn nek mee te skypenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft het zo goed bij jou gehad en ik krijg gewoon weer natte ogen bij de gedachte dat hij vannacht met jou om zich heen is gaan slapen.
Tombo![]()
Rust zacht lieve mooie Nelis![]()
Tombo, was het nou Nelis die ik toen op de achtergrond heb horen miauwen?
Ik helemaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Die foto's, wat mooi!en nu zit ik dus zowat te janken hè
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |