Alleen als je m zelf komt brengenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja heur, van mij krijgt ie een zakje BabyCanin![]()
Kittenkattenbak hebben we hier nooit gehad, want wat is er nu leuker om door een grooooote kattenbak te paraderen
Tombo, ik weet niet of je wel eens iets bij zooplus.nl bestelt maar daar zijn nu heel veel kittenspullen in de aanbieding tot 50% korting.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Ah, ok, eerst maar gewoon eten (even Ing aan dr belofte houden) en dan langzaam om naar CB
En met eten moet ik idd maar even kijkenmisschien moeder of zusje tussen de middag laten langsgaan voor een extra bakje
Ik heb niet veel kittenspul nodig volgens mij (heb wel gekeken nav van je post toen en heel veel willen bestellen maar dat was een beetje overbodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Tombo, ik weet niet of je wel eens iets bij zooplus.nl bestelt maar daar zijn nu heel veel kittenspullen in de aanbieding tot 50% korting.
Ik mag m nog niet eens meenemen van Catquote:
Hij moet nog veel leren en groeien van zijn mamsquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag m nog niet eens meenemen van Cat
Ik ga kittens tellen voor de dames weggaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag m nog niet eens meenemen van Cat
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is waar, gelukkig zie ik hem vanaf nu elke weekquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren en groeien van zijn mams
En hij is het wachten waard
Ik leg wel een rat tussen de katjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga kittens tellen voor de dames weggaan.
Alsof ik het verschil niet zie tussen ratjes en katjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik leg wel een rat tussen de katjes
Jij bent ook flieft op Juliet-interesseert-me-niet.quote:
En Ing wil Libbyquote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent ook flieft op Juliet-interesseert-me-niet.
Hij voelt zich thuis bij je.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:45 schreef tombolafan het volgende:
Het is wel een luilak, hij slaapt al bijna een uur bij me!
Dat kan hij.quote:
Vast!quote:
Vooral als je gebaksschoteltjes op de grond gooit, dan blaast ie naar jequote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
En Sawyer vindt mij eiks leuker, maar ja...ik zit al vol
Lompe Ingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vooral als je gebaksschoteltjes op de grond gooit, dan blaast ie naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |