Ja, Nelis was echt een oude knar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
17 dacht ik (zal morgen zn paspoort eens pakken)
En het was meer dat hij er gewoon echt bejaard uit zagVraag maar aan Cat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Foto's in een spoiler want niet iedereen wil een dode kat zien:Wat een lieve foto's. Nu zit ik helemaal te janken van ontroering op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Dat dus....quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor later vandaag Tombo.![]()
Dan moet je echt afscheid nemen van gekke ouwe Nelis.
Tombo jij bent toch een sterke vrouw dat je dat kunt, want dat lijkt me niet gemakkelijk, veel sterktequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:
Dank jullie wel allemaal
Hij ligt![]()
![]()
Ik kon niet meer wachten op mn stiefvader, het is te warm vind ik en ik kreeg het op mn heupenDus ik heb net zelf rustig hem begraven in de tuin
Mijn lieve lieffie
[ afbeelding ]
Er ligt een pad tussen, dus ik neem aan van welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk is het 'mooi' gegaan en heb je er een goed gevoel bij.![]()
Ligt hij goed ver weg van Draakje?
Och wat een vreselijk lieve foto is datquote:
Dank je welquote:Op zondag 3 april 2011 17:44 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
gecondoleerd!
ik volg dit topic al een tijdje (zonder account)
en ik vond het echt leuk om te lezen hoe t met de katten ging!
heb zelf ook 1 kat (kut moet ik nu eten geven)
maar t is echt rot voor je!
mooi plekje in de tuin gegeven?:)
quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel
En ook voor iedereen hierboven
Hij ligt nu mooi in de tuin idd, ik ga er nog een plantje op planten, dan is het af
toen ik mijn dwerghamster ging begraven, had ik m bij MIJN frambozenplant begraven:)quote:Op zondag 3 april 2011 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dank je wel
En ook voor iedereen hierboven
Hij ligt nu mooi in de tuin idd, ik ga er nog een plantje op planten, dan is het af
Sjefke mist hem heel erg!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Sheriam het volgende:
Ach, ik had een paar dagen niet op 't forum gekeken, zie dit nu pas. Goeie, ouwe Nelis!![]()
![]()
![]()
Heel veel sterkte, Tombolafan, hij heeft in ieder geval nog een hele mooie oude dag gehad bij je, en hij ligt er heel mooi bij!![]()
Mist Sjefke 'm ook?
sjeffie krijgt een broertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sjefke mist hem heel erg!
Ik denk dat ze toch meer met elkaar deden overdag dan ik dacht, want hij EIST echt aandacht nu zodra ik thuis benDe hele tijd kroelen enzo
(Mede) daarom...
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |