Ja want dan sta ik op Appelpop, dus ik eis goed weerquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef Ole het volgende:
Zouden we morgen écht mooi weer krijgen?
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja want dan sta ik op Appelpop, dus ik eis goed weer
dank je, komt goed. Staan best wat leuke dingen. K's Choice eindelijk weerquote:
en Re-Vamp. hoewel dat niet jouw ding zal zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank je, komt goed. Staan best wat leuke dingen. K's Choice eindelijk weer
Floor Jansenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en Re-Vamp. hoewel dat niet jouw ding zal zijn
quote:
Ja. Om eerlijk te zijn, ken ik ze zelf (nog) niet. Weet alleen dat Floor de zangeres isquote:
Heb er ook nog niet zo heel veel van gehoord hoor. After Forever had ik al eens live gezienquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Om eerlijk te zijn, ken ik ze zelf (nog) niet. Weet alleen dat Floor de zangeres is
quote:
gelukkigquote:
Elmond op waarde geklopt kwam in een houdgreep terecht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Dex Elmond in de finale WK judo.
van Emden verloor de halve finale op een onterechte jury-beslissing, in mijn ogen, tegen de Japanse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |