Fatsoenlijke mensen horen niet te scheiden, denk je niet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:59 schreef BrandX het volgende:
hij kan toch nog steeds een aardige nette jongen zijn? Waarom zou hij dat niet zijn omdat hij gaat scheiden
Sterker nog: als hij geen brave nette jongen zou zijn, zou hij vuile was over zijn soon to be ex op straat gooien lijkt mij
Jaren '50 mentaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen horen niet te scheiden, denk je niet ?
Wat is dat nu voor onzinquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
hierop past maar een reactie:quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
Dat spreek je af voor je het jawoord geeft ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzinWat als de liefde over is, of andere problemen. Moet je dan tot je dood in een liefdeloos huwelijk vastzitten?
Als er een voetballer niet verwaand is, is het cocu welquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef Brerius het volgende:
Ik dach "Yes een Topic van MichieIos. Dat wordt weer spanned!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je zo'n kut topic over een of ander verwaand NL voetballertje die gaat scheiden![]()
![]()
Gelukkig gaat de oppas met de inboedel mee.quote:Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen.
Misschien doet Karin het wel met de oppasquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de oppas met de inboedel mee.
Ben ik ook benieuwd ja. En wat Olga en BrandX zei het heeft niks mee te maken of je een fatsoenlijke man bent zoals Phillip en Karin een fatsoenlijke vrouw ..scheiden kan je (helaas) altijd.Ongeacht hoe je ook bent..Wel jammer natuurlijk dat ze uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:17 schreef Meaghan het volgende:
Is die oppas niet toevallig een man?
LOLquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
Cocu betekent in het Frans : 'Bedrogen echtgenoot'
Op zich wel, ware het niet dat ik de man altijd al leuk heb gevonden en stiekum wel even 'yes!' dachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd ja. En wat Olga en BrandX zei het heeft niks mee te maken of je een fatsoenlijke man bent zoals Phillip en Karin een fatsoenlijke vrouw ..scheiden kan je (helaas) altijd.Ongeacht hoe je ook bent..Wel jammer natuurlijk dat ze uit elkaar gaan.
Serieus..hoe erg kan je jezelf voor lul zetten met zo'n onnozele opmerkingquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |