Fatsoenlijke mensen horen niet te scheiden, denk je niet ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:59 schreef BrandX het volgende:
hij kan toch nog steeds een aardige nette jongen zijn? Waarom zou hij dat niet zijn omdat hij gaat scheiden
Sterker nog: als hij geen brave nette jongen zou zijn, zou hij vuile was over zijn soon to be ex op straat gooien lijkt mij
Jaren '50 mentaliteit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
Fatsoenlijke mensen horen niet te scheiden, denk je niet ?
Wat is dat nu voor onzinquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
hierop past maar een reactie:quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
Dat spreek je af voor je het jawoord geeft ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzinWat als de liefde over is, of andere problemen. Moet je dan tot je dood in een liefdeloos huwelijk vastzitten?
Als er een voetballer niet verwaand is, is het cocu welquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:50 schreef Brerius het volgende:
Ik dach "Yes een Topic van MichieIos. Dat wordt weer spanned!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg je zo'n kut topic over een of ander verwaand NL voetballertje die gaat scheiden![]()
![]()
Gelukkig gaat de oppas met de inboedel mee.quote:Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen.
Misschien doet Karin het wel met de oppasquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de oppas met de inboedel mee.
Ben ik ook benieuwd ja. En wat Olga en BrandX zei het heeft niks mee te maken of je een fatsoenlijke man bent zoals Phillip en Karin een fatsoenlijke vrouw ..scheiden kan je (helaas) altijd.Ongeacht hoe je ook bent..Wel jammer natuurlijk dat ze uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:17 schreef Meaghan het volgende:
Is die oppas niet toevallig een man?
LOLquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
Cocu betekent in het Frans : 'Bedrogen echtgenoot'
Op zich wel, ware het niet dat ik de man altijd al leuk heb gevonden en stiekum wel even 'yes!' dachtquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd ja. En wat Olga en BrandX zei het heeft niks mee te maken of je een fatsoenlijke man bent zoals Phillip en Karin een fatsoenlijke vrouw ..scheiden kan je (helaas) altijd.Ongeacht hoe je ook bent..Wel jammer natuurlijk dat ze uit elkaar gaan.
Serieus..hoe erg kan je jezelf voor lul zetten met zo'n onnozele opmerkingquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:00 schreef MichieIos het volgende:
[..]
Volgens mij zijn van het WK-74 elftal alleen de broertjes van der Kerkhof en Johan Cruijff nog bij hun eerste vrouw.quote:Op maandag 13 september 2010 12:48 schreef Chooselife het volgende:
Ik heb het gevoel dat zo'n 50% van de beroepsvoetballers na hun afgesloten carrière een slecht huwelijk krijgen.
Aldus de Telegraafquote:Echtgenote Cocu heeft nieuwe vriend
AMSTERDAM - Het is niet zo dat voetballers altijd de schuld zijn in een scheiding. Phillip Cocu, assistent-bondscoach van het Nederlands elftal, heeft moeten toezien dat zijn vrouw Karin viel voor een andere man.
Een aantal dagen nadat het paar hun scheiding bevestigde, is dat naar buiten gekomen. „Wat voor Phillip de deur dichtdeed, was dat Karin en Jan, zoals de betrokken 38-jarige man heet, vorige week in het openbaar liepen te knuffelen op de kermis”, vertelt een kennis van het echtpaar. „De relatie tussen die twee duurt al een jaar. Maar nu werd geen moeite meer gedaan om het te verhullen. Ik denk dat de koek tussen Phillip en Karin echt op was.”
Heel Giesbeek waar Karin met drie kinderen Raoul van 12, Delano van 10 en Senna van 3 achterblijft, praat over de liefdesaffaire en de voetbalscheiding die daaruit voortvloeit. „Jan is leraar en geeft les in onder meer metaalbewerking. Hij vormt een heel leuk stel met Karin. En de liefde is hem gegund. Hij heeft al een paar relaties achter de rug en zelfs al een keer samengewoond. Dit keer is de vonk echt overgeslagen. Karin verwacht met hem wellicht een rustiger leven dan ze met Cocu had.”
Karin en Jan hebben elkaar in de kleine gemeenschap van Giesbeek beter leren kennen. Geen van beiden wenst op de situatie in te gaan. De legendarische middenvelder Cocu heeft intussen elders een huis gekocht en er is een begin gemaakt met de afwikkeling van de scheiding. Phillip is vier jaar met Karin getrouwd geweest. In 2006 gaf het paar elkaar het jawoord in het Italiaanse Ravello. Toevalligheid: tijdens het WK in Frankrijk werd de naam van Cocu anders gespeld omdat zijn achternaam in het Frans een scheldwoord is voor een man die wordt bedrogen door zijn vrouw.
Las ik ook in de telegraaf.. Raar hoor dat ze Jan zijn nieuwe relatie gunnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:37 schreef DarkElf het volgende:
ach wat fijn: mensen gunnen die Jan een fijne relatie
homewrecker.
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef Morendo het volgende:
Welke Jan? Toch niet deze:
[ afbeelding ]
Nee maar wel zielig. Met z'n grote trouwe blauwe ogen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:49 schreef Waaghals het volgende:
Cocu is ineens legendarisch geworden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |