quote:Op maandag 13 september 2010 15:35 schreef Ole het volgende:
Tong, ik was zaterdag in een kroeg waar Palma achter de bar stond. Ze is in het echt nog erger dan op tv
Herstel, hij staat nu vierde van de wereldquote:Op maandag 13 september 2010 15:15 schreef rubbereend het volgende:
oi
knap staatlje programmeren weer....... de docu over dat zaalvoetbalteam van Hugo Borst geljik met VI
[..]
Dat is hij alhij staat nu 5e in het pro tour klassement
echt niet? Dat is nog steeds één van de mooiste sportmomenten voor mij.quote:Op maandag 13 september 2010 17:39 schreef appelsientje het volgende:
ook netjes gedaan.. kan me dit niet eens meer herinneren
http://www.dumpert.nl/mediabase/21056/f2bd0039/hoogzomer.html
schijnt naar omstandigheden weer beter te gaan, maar dat is de geruchtenmolenquote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef borisz het volgende:
Hartaanval Evander Sno tijdens Jong Vitesse- Jong Ajax....![]()
Ik heb gisteren van Jan Mulder gehoord dat hij naar de thaise massage moet nuquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
schijnt naar omstandigheden weer beter te gaan, maar dat is de geruchtenmolen
En ik vond de aanblik op weg naar huis war ik Van Basten met krukken fietsend tegen kwam in het Vondelpark triest
Ze is in het echt nog een erger pleureswijf dan in DGK. En van achter de bar staan snapt ze ook al niks. Wel betalen maar geen bier krijgenquote:
oja dat was het, ik vroeg me al af waar ik Palma ook alweer van kendequote:Op maandag 13 september 2010 21:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is in het echt nog een erger pleureswijf dan in DGK. En van achter de bar staan snapt ze ook al niks. Wel betalen maar geen bier krijgen
Ik bedenk me net dat ik volgens mij in australië/ nieuw Zeeland zat, dus zal het wel gemist hebben...quote:Op maandag 13 september 2010 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt niet? Dat is nog steeds één van de mooiste sportmomenten voor mij.
Dat is een slecht excuusquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik volgens mij in australië/ nieuw Zeeland zat, dus zal het wel gemist hebben...
Ik moest het ook eerst aan mijn vriendin vragen. Ze was toen bruinharig, en nu blond.quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja dat was het, ik vroeg me al af waar ik Palma ook alweer van kende
nog steedsquote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef rubbereend het volgende:
Wat een heks was dat destijds zeg
quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef borisz het volgende:
WTA tournooi in Quebec City. Misa Kraai pakt welgeteld twee games
Voor de grote toernooien komt ze iedere keer niet eens door de Q heen. Ik denk ga dan Challengers of ITF 100k toernooien spelen en dan punten pakken om geen kwalificatieduels te moeten spelen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe kan het toch mis gaan met een carrière zeg
De route die Haase heel bewust kiest bij de mannen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de grote toernooien komt ze iedere keer niet eens door de Q heen. Ik denk ga dan Challengers of ITF 100k toernooien spelen en dan punten pakken om geen kwalificatieduels te moeten spelen.
Weer even denken wie erin zatenquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef rubbereend het volgende:
wat een show was dat zeg, De Gouden Kooi, wat is er eigenlijk van iedereen geworden?
Jaap Amesz Brian Kubatz Angelique, Stephan, Eveline, Nena, Nathanael, Ilona, Bart, Sylvia, Nicolaas (2e keer), Eric, Natasia, Dennis, Nadia, Lieke, Claire, Huub, Amandaquote:
Ja. Wedstrijduren maakt ze nu nauwelijks.quote:Op maandag 13 september 2010 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De route die Haase heel bewust kiest bij de mannen.
Daar houdt ze haar conditie mee op pijl lijkt mequote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Wedstrijduren maakt ze nu nauwelijks.
En wat ze allemaal met dr trainer doet geen idee. Vooral dingen die wij niet willen weten..
Genoeg grappen daarover gemaakt alquote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar houdt ze haar conditie mee op pijl lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |