Ik weet nieteens wat het is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:19 schreef TheKC het volgende:
Kijken er eigenlijk nog meer mensen hier Jersey Shore?
Is ook meer voor jongere mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat het is.
Ja.quote:
Watquote:
Zal ik je mijn steunzolen doneren?quote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgende week ben ik er niet bij
Nee dank uquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal ik je mijn steunzolen doneren?
IBG faalt wel vakerquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Zojuist een brief gekregen
Je hebt studiefinanciering aangevraagd voor een middelbare beroepsopleiding.
Ik heb dat helemaal niet aangevraagd
Schoolquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen week alweer naar school
Hoezo moet je het terugbetalen danquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een maand studiefinanciering terug te betalen dankzij IBgroep/School
Anders krijg je een boetequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoezo moet je het terugbetalen dan
En die boete betaal je met het geld wat je onterecht gekregen hebt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Anders krijg je een boeteDUO logica
Nee, dat komt bovenop dat bedrag natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En die boete betaal je met het geld wat je onterecht gekregen hebt?
DUO doet iets verkeerd en jij moet er voor opdraaienquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat komt bovenop dat bedrag natuurlijk
DUO logicaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
DUO doet iets verkeerd en jij moet er voor opdraaienwat een graaiers zijn het ook.
Er is natuurlijk ook zoiets als redelijkheid en billijkheid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wat doen ze als je de boete niet betaald?Krijg je dan een deurwaarder voor de deur?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou ik heb even mijn studieovereenkomst doorgelezen en ik stond ingeschreven tot 31-07-2010 bij mij school
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet wat die brief doet..
De wachttijd voor de verbinding is verstreken![]()
quote:
Nee, wel via de websitequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekend
DUO is sowieso slecht bereikbaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekend
Ja, iedereen wil ineens op die websitequote:
Ik heb serieus nog maar 1 of 2x ingelogd op die sitequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, iedereen wil ineens op die website
Jij mag niks zeggen.quote:
quote:
Ik vergat afgelopen week een paar keer bijna uit te checken omdat ik 2 maand niet meer met de bus was geweestquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Irritatie100 het volgende:
DUO is inderdaad best een faalorganisatie
M'n neefje was in februari dit jaar gestopt met studeren, maar had wel een studentenchipkaart in dat eerste half jaar ontvangen (regio Rotterdam, dus moet wel). Nu is hij in september weer begonnen, dus hij DUO gebeld, zeggen ze: ja, je moet opnieuw een chipkaart aanvragen, want het DUO-logo moet erop staan en bij jou staat er nog een IBG-logo op
Mwoah, ik woon in regio Rotterdam, dus ik moet al jarenlang verplicht uitcheckenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik vergat afgelopen week een paar keer bijna uit te checken omdat ik 2 maand niet meer met de bus was geweest
Pas geleden hier ook een paar keer gezien, leuk systeem hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Maraca het volgende:
Gisteren deed dat stomme ding het niet in de bus.. dat is ook best een faal
Hier moet je die kaart er soms een paar keer voor houden voordat hij werkt. Het werkt ook alleen wanneer die niet in de portemonnee zitquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:18 schreef Maraca het volgende:
Gisteren deed dat stomme ding het niet in de bus.. dat is ook best een faal
Jaquote:
Mja ik heb dinsdag en woensdag ook nog vrij, maar dat maakt het niet minder dat ik die andere drie dagen wel moetquote:Op zondag 5 september 2010 10:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de kans is best groot dat ik volgende week maar 1 dag naar school hoefDus een kleine ffuuu
Awhquote:Op zondag 5 september 2010 10:48 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mja ik heb dinsdag en woensdag ook nog vrij, maar dat maakt het niet minder dat ik die andere drie dagen wel moet
quote:Op zondag 5 september 2010 10:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
AwhMaar nu heb je een leuke opleiding, dus dat scheelt
Vast welquote:Op zondag 5 september 2010 10:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]Ik hoop dat ik nog kan studeren na een half jaar niet gestudeerd te hebben
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Maraca
Stephan1237
TheKC
Salatrel
Hyundai
Karina