Ik weet nieteens wat het is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:19 schreef TheKC het volgende:
Kijken er eigenlijk nog meer mensen hier Jersey Shore?
Is ook meer voor jongere mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wat het is.
Ja.quote:
Watquote:
Zal ik je mijn steunzolen doneren?quote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgende week ben ik er niet bij
Nee dank uquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zal ik je mijn steunzolen doneren?
IBG faalt wel vakerquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Zojuist een brief gekregen
Je hebt studiefinanciering aangevraagd voor een middelbare beroepsopleiding.
Ik heb dat helemaal niet aangevraagd
Schoolquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik moest afgelopen week alweer naar school
Hoezo moet je het terugbetalen danquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om een maand studiefinanciering terug te betalen dankzij IBgroep/School
Anders krijg je een boetequote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoezo moet je het terugbetalen dan
En die boete betaal je met het geld wat je onterecht gekregen hebt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Anders krijg je een boeteDUO logica
Nee, dat komt bovenop dat bedrag natuurlijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
En die boete betaal je met het geld wat je onterecht gekregen hebt?
DUO doet iets verkeerd en jij moet er voor opdraaienquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat komt bovenop dat bedrag natuurlijk
DUO logicaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef TheKC het volgende:
[..]
DUO doet iets verkeerd en jij moet er voor opdraaienwat een graaiers zijn het ook.
Er is natuurlijk ook zoiets als redelijkheid en billijkheid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar wat doen ze als je de boete niet betaald?Krijg je dan een deurwaarder voor de deur?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou ik heb even mijn studieovereenkomst doorgelezen en ik stond ingeschreven tot 31-07-2010 bij mij school
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet wat die brief doet..
De wachttijd voor de verbinding is verstreken![]()
quote:
Nee, wel via de websitequote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekend
DUO is sowieso slecht bereikbaarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Duo is toch helemaal niet bereikbaar in het weekend
Ja, iedereen wil ineens op die websitequote:
Ik heb serieus nog maar 1 of 2x ingelogd op die sitequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, iedereen wil ineens op die website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |