Ik heb een maand geleden m'n hyves-profiel offline gehaald.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Analfabeten, geestelijk gehandicapten en baby's en Silenus.
Wel een hele verkeerde vrouw danquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:08 schreef Charles.Darwin het volgende:
Genoeg baby's met een Hyves ... met dank aan de trotse ouders
Een kennis van mij heeft een Hyves voor z'n hond. En een website. En het is de hond die het geschreven heeft, althans, zo lijkt het. Was vroeger een leuke jongen maar de verkeerde vrouw tegen het lijf gelopen, zo kan het ook verkeren, mensen.
Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb geen Hyves, raar gedoe![]()
Snap ook echt niet waarom mensen zo graag hun hele privé leven online gooien.
En owee als je niet genoeg Hyves vriendjes hebt
Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:38 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je tegenwoordig goed kunt scoren met je "privé-leven" (voorbeelden: Big Brother, andere realitiy programma's, Paris Hilton, etc) snap ik best dat mensen zichzelf bekend willen maken op Internet. Maar sommige mensen gaan daarin heel ver, echt alles staat er op. De meesten (in mijn beleving) proberen toch nog een soort schijn-privacy hoog te houden.
Google is je vriend en je vijand! © Charles.Darwin
vermoeiend die kerels met pmsquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:56 schreef kieskleurig het volgende:
En om weer ontopic te gaan, ik heb nu iemand die gewoon niet weet wat nee betekent.
Ik heb 2x netjes maar duidelijk geantwoord dat ik geen contact met hem wil. Krijg ik allemaal smeekbedes![]()
Die ga ik maar blokkeren.
Ik bedoel inderdaad dat het grensverlagend werkt. Omdat het normaal lijkt om jezelf op z'n foutst bloot te geven. Niet mijn ding, in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 september 2010 19:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bedoel je dat mensen op Hyves denken een soort internetfaam voor zichzelf te kunnen vergaren door zoveel prijs te geven? Hoe meer je prijs geeft hoe meer vriendjes? Of bedoel je dat mensen hun grenzen verlagen, omdat ze zulke dingen ook zien in bijvoorbeeld de programma's die je noemt?
Wat dan ook wel weer iets aangeeft over de samenleving en welke kant we opgaan, maar goed dat is een andere discussie
Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop?quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vermoeiend die kerels met pms
Dat lijkt mij ook wel even erg ongemakkelijk jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:57 schreef Turbomuis het volgende:
Het is raar om mensen op een datingsite tegen te komen die je kent, van je werk ofzo. Maar wat ik laatst had is ook heel raar. Ik kwam iemand tegen die me via e-matching een bericht had gestuurd, en die ik vriendelijk maar resoluut af heb gewezen.
Ik geloof dat we allebei heel erg deden of we elkaar niet zagen
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.quote:Op maandag 6 september 2010 10:37 schreef Maanvis het volgende:
OkCupid wil nu dat ik 25 vragen beantwoord zodat mijn profiel in % omhoog gaat.
Maar tering zeg wat een vragen, hoevaak twitter je, ben je republikein of democraat, hoevaak gebruik je facebook en dan ook nog moeten aangeven of je die vraag relevant vindt of niet. Tuurlijk is dat niet relevant!!!
En dan ook nog daarover klagen:
[..]
Leuk dat Yoda ook een profiel heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef Maanvis het volgende:
Iemand mag me dit profiel uitleggen:
[..]
Hailooo kleurig kiesje!quote:
Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:57 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Lijkt me wel relevant. Ik zou wel willen weten of iemand Twittert en op Facebook rondhangt. Dan kan ik die wegstrepen.
Hé, ik sta nog niet op die lijst!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen, behalve jij?
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
LinkedIn!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Sociale netwerken zijn hebben ook positieve kanten. Het is een laagdrempelige manier voor mensen om zich te uiten, om het beste van zichzelf te laten zien. Het is een mooie manier om je talenten (mocht je die bezitten) aan een groot publiek kenbaar te maken, soms met prettige verrassingen tot gevolg! Of om in contact te blijven met vrienden en kennissen die je wegens omstandigheden minder vaak ziet dan vroeger. Zomaar wat voorbeelden.
Natuurlijk zit het vol hersenloos gespuis, maar dat is op straat ook zo. Iemand uitsluiten puur omdat hij/zij iets doet met Facebook of Twitter is nogal kortzichtig.
Tevens zijn het natuurlijke doorontwikkelingen van een forum zoals FOK!. Waar jij ook op zit, dus ik ga er vanuit dat je deze vorm van communicatie niet afkeurt?
Nee het is knap kalmquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:45 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
Pm jij nog wat kerels tegenwoordig of is het rustig daar 100km verderop?
Ach ja, die lijst is verre van kompleet. Ik sta er ook niet op overigens en dat wil ik graag zo houden.quote:
Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:33 schreef kieskleurig het volgende:
Die Southpark aflevering heeft me er bang voor gemaakt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik ook geen bal van, foto's van je hele familie, vrienden, huis, van alles maar online gooien, raar gedoe. Ik heb ook geen Hyves, Facebook of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |