Gezellig! Beetje bekvechten via MSN (of via wat het ook was).quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef picardmike het volgende:
Andersom toch? Hij wil háár ontvangenquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij bedoelt dat ie je wil nuecken.
Hoiquote:
Laat me raden, hij ziet er niet uit als Orlando Bloom?quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hier krijg ik nou echt braakneigingen van
Nee meer als jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat me raden, hij ziet er niet uit als Orlando Bloom?
Nee mijn spelling is meestal goed, op een typefoutje naquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee meer als jou
(ik moest googlen om te zien wie orlando bloom is)
Stuur jij ook zulke berichten naar vrouwen dan?
Het was niet zijn spelling die mijn braakneigingen bezorgdequote:Op dinsdag 7 september 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee mijn spelling is meestal goed, op een typefoutje na
Je houdt niet van daten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het was niet zijn spelling die mijn braakneigingen bezorgde
Wat is je grap, Godshand?quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je houdt niet van daten?
Wat doe je dan in dit topic?![]()
Wat een eisenpakket zegquote:Wat ik zoek :
Een man die friet kan bakken
Een man die mij kan helpen steken op te zetten waar ik ze laat vallen, een man die onder het genot van een glas sinas en met Bzn op de achtergrond een spijker in de muur kan slaan , al met al een ideale man die mij aan het lachen maakt !
Hoiquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:29 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heet mezelf welkom in dit/deze topic.
Een flauwequote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan moet je er een beetje zout bijdoen
ik voel mij net een haringquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed idee
* LilDutchPrincesspakt het hele kruidenassortiment uit de keuken en gooit die over Godshand heen
Hehe
Zo ruik je ook een beetjequote:
Ga je in winterslaap?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
Kan iemand me wakker maken als er een keer een goede grap wordt gemaakt?
Ah, een nieuw doelwit voor mijn OKcupid verkooppraatje. Wat wil je weten? Ben je al lid van een datingsite, of overweeg je dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Even de laatste pagina gelezen maar ik zie geen ervaringen nog?
OKCupid? klinkt kansloosquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ah, een nieuw doelwit voor mijn OKcupid verkooppraatje. Wat wil je weten? Ben je al lid van een datingsite, of overweeg je dat?
Silenus, ik zou er niet op wachten.
Arnax houdt zich ook angstvallig stil trouwens, die zou afgelopen zaterdag zijn tweede date hebben.
Misschien wil picardmike nog wat ervaringen delen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OKCupid? klinkt kansloos
Maar nee, ik had gewoon vermaak nodig en zocht ervaringen.
Zelf ben ik te schijterig.
In het geval van 2nuts is de kans sterk aanwezig dat zijn foto er door Silenus uit wordt gepikt en hier geplaatst wordt als rariteiten attractie natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Te schijterig? Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je je inschrijft?
Ok ik wacht af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien wil picardmike nog wat ervaringen delen.
Ik zou je nu graag willen overtuigen met mijn OKcupid succesverhalen, maar ik heb uiteindelijk nooit gedate via OKcupid(heb iemand gehosseld op Fok
). Maar de site is leuk, écht.
Te schijterig? Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je je inschrijft?
Ik zie mezelf niet als rariteit. Foto's plaatsen beetje sneu. Dan verberg jezelf waarschijnlijk wat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef macondo het volgende:
[..]
In het geval van 2nuts is de kans sterk aanwezig dat zijn foto er door Silenus uit wordt gepikt en hier geplaatst wordt als rariteiten attractie natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik verlies een hoop streetcredits als iemand in mijn omgeving erachter komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |