Gezellig! Beetje bekvechten via MSN (of via wat het ook was).quote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef picardmike het volgende:
Andersom toch? Hij wil háár ontvangenquote:Op maandag 6 september 2010 21:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij bedoelt dat ie je wil nuecken.
Hoiquote:
Laat me raden, hij ziet er niet uit als Orlando Bloom?quote:Op maandag 6 september 2010 20:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hier krijg ik nou echt braakneigingen van
Nee meer als jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat me raden, hij ziet er niet uit als Orlando Bloom?
Nee mijn spelling is meestal goed, op een typefoutje naquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee meer als jou
(ik moest googlen om te zien wie orlando bloom is)
Stuur jij ook zulke berichten naar vrouwen dan?
Het was niet zijn spelling die mijn braakneigingen bezorgdequote:Op dinsdag 7 september 2010 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee mijn spelling is meestal goed, op een typefoutje na
Je houdt niet van daten?quote:Op dinsdag 7 september 2010 01:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het was niet zijn spelling die mijn braakneigingen bezorgde
Wat is je grap, Godshand?quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je houdt niet van daten?
Wat doe je dan in dit topic?![]()
Wat een eisenpakket zegquote:Wat ik zoek :
Een man die friet kan bakken
Een man die mij kan helpen steken op te zetten waar ik ze laat vallen, een man die onder het genot van een glas sinas en met Bzn op de achtergrond een spijker in de muur kan slaan , al met al een ideale man die mij aan het lachen maakt !
Hoiquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:29 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heet mezelf welkom in dit/deze topic.
Een flauwequote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 september 2010 12:36 schreef palawan het volgende:
[..]
Dan moet je er een beetje zout bijdoen
ik voel mij net een haringquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed idee
* LilDutchPrincesspakt het hele kruidenassortiment uit de keuken en gooit die over Godshand heen
Hehe
Zo ruik je ook een beetjequote:
Ga je in winterslaap?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:17 schreef Silenus het volgende:
Kan iemand me wakker maken als er een keer een goede grap wordt gemaakt?
Ah, een nieuw doelwit voor mijn OKcupid verkooppraatje. Wat wil je weten? Ben je al lid van een datingsite, of overweeg je dat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Even de laatste pagina gelezen maar ik zie geen ervaringen nog?
OKCupid? klinkt kansloosquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ah, een nieuw doelwit voor mijn OKcupid verkooppraatje. Wat wil je weten? Ben je al lid van een datingsite, of overweeg je dat?
Silenus, ik zou er niet op wachten.
Arnax houdt zich ook angstvallig stil trouwens, die zou afgelopen zaterdag zijn tweede date hebben.
Misschien wil picardmike nog wat ervaringen delen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OKCupid? klinkt kansloos
Maar nee, ik had gewoon vermaak nodig en zocht ervaringen.
Zelf ben ik te schijterig.
In het geval van 2nuts is de kans sterk aanwezig dat zijn foto er door Silenus uit wordt gepikt en hier geplaatst wordt als rariteiten attractie natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Te schijterig? Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je je inschrijft?
Ok ik wacht af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:48 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien wil picardmike nog wat ervaringen delen.
Ik zou je nu graag willen overtuigen met mijn OKcupid succesverhalen, maar ik heb uiteindelijk nooit gedate via OKcupid(heb iemand gehosseld op Fok
). Maar de site is leuk, écht.
Te schijterig? Wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren als je je inschrijft?
Ik zie mezelf niet als rariteit. Foto's plaatsen beetje sneu. Dan verberg jezelf waarschijnlijk wat.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:56 schreef macondo het volgende:
[..]
In het geval van 2nuts is de kans sterk aanwezig dat zijn foto er door Silenus uit wordt gepikt en hier geplaatst wordt als rariteiten attractie natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ik verlies een hoop streetcredits als iemand in mijn omgeving erachter komt.
Zeker weten, Silenus doet het namelijk. En die gaat ook naar massale Fok bijeenkomsten. Dus het komt voor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Hosselen op Fok!zijn er echt mensen die dat serieus doen? ouwehoeren ok, maar serieus afspreken
Nee dohquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Trek jij je daar serieus wat van aan?
Ja, maar dan kies je ook wel iemand uit hequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeker weten, Silenus doet het namelijk. En die gaat ook naar massale Fok bijeenkomsten. Dus het komt voor.
Hai.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kies je ook wel iemand uit he
oh?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zo ruik je ook een beetje..
Doe ik ook eens een poging...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Loop je me nou te hosselen via Fok?! Dat kan écht niet
Je hebt geen idee van de hosselacties die hier plaatsvinden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Hosselen op Fok!zijn er echt mensen die dat serieus doen? ouwehoeren ok, maar serieus afspreken
Ik verlies een hoop streetcredits als iemand in mijn omgeving erachter komt.
We zouden een lijstje moeten maken van de mensen die elkaar hebben gehosseld via dit topicquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt geen idee van de hosselacties die hier plaatsvinden?
Hoe zouden je dope homies ontdekken dat je op zo'n site staat? Tenzij ze er zelf op staan (en zoeken naar een man), maar in dat geval hebben zij meer 'streetcredits' te verliezen dan jij denk ik zo.
Ik heb maar één fokster 'gehosseld, uiteindelijk wel meer maar daarbij kwam ik later pas achter dat ze ook op fok zaten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Zeker weten, Silenus doet het namelijk. En die gaat ook naar massale Fok bijeenkomsten. Dus het komt voor.
Alleen voor een cappucino? Oftewel, zij / jij viel tegen in het echt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb trouwens 1x wat afgesproken met een Fok!ster maar alleen voor een cappucino
Ik heb tosti's gegeten met APquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Godshand het volgende:
Lola we willen details over je fok date!
Toucheeeeeequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Denk es aan mijn streetcredits man... kom op... loezer
Nee ik ging meer van mezelf uit. Beetje ouwehoeren maar niks serieus zeg maar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt geen idee van de hosselacties die hier plaatsvinden?
Hoe zouden je dope homies ontdekken dat je op zo'n site staat? Tenzij ze er zelf op staan (en zoeken naar een man), maar in dat geval hebben zij meer 'streetcredits' te verliezen dan jij denk ik zo.
En ikquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen, behalve jij?
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen, behalve jij?
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Ben jij wel romantisch dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Romantiek is echt 0 komma 0 hier.
Jouw hosselkwaliteiten komen veel meer tot hun recht op msn.quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jouw hosselkwaliteiten komen veel meer tot hun recht op msn.
Ik ben ook geen msn-hosselaar. Ik ben helemaal geen digi-hosselaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jouw hosselkwaliteiten komen veel meer tot hun recht op msn.
Dat beeld had ik er zelf ook wel van. En deels is het inderdaad een bepaald slag volk, maar er zitten echt wel leuke, interessante mensen tussen. Je kunt altijd eens inschrijven, zelfs eerst zonder foto. Gewoon om te kijken wat voor meiden je tegenkomt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb er nog nooit echt bij nagedacht via een datingsite te hosselen. Lijkt me toch een bepaald slag volk ofso ik weet niet. Niks negatiefs maar niets voor mij.
Gewoon mijn idee erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |