Iedereen op Fok deed dat geloof ik ook, maar het blijft hilarischquote:Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
Ik moet toch echt de kant van Roos kiezen in dit geval
Hier moet ik je deels gelijk in geven. Op Take me Out zie je dat bijvoorbeeld ook. Als je daar zegt dat je op tennis zit klikken 8 vrouwen weg: die niet van tennis of van sport houden. Als je zegt dat je op tennis,voetbal en judo zit klikken 20 vrouwen weg: 8 die niet van tennis of sport houden, 10 die niet van voetbal houden en 2 die niet van judo houden.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vreemd eigelijk als ik om mij heen kijk zie ik juist het tegenovergestelde. Als je juist toegeeft dat je fouten maakt kom je beter over. Op datingsites mag je idd niet veel fout doen.
En zit je op je verjaardag in Take Me Out wordt je door iedereen weggedruktquote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hier moet ik je deels gelijk in geven. Op Take me Out zie je dat bijvoorbeeld ook. Als je daar zegt dat je op tennis zit klikken 8 vrouwen weg: die niet van tennis of van sport houden. Als je zegt dat je op tennis,voetbal en judo zit klikken 20 vrouwen weg: 8 die niet van tennis of sport houden, 10 die niet van voetbal houden en 2 die niet van judo houden.
De taktiek is dan ook om helemaal niets te zeggen en alleen maar je wasbordje te laten zien. Dan klikt er maar 1 weg: die ene die liever een kantoorbuikje ziet
Hoe nietszeggender je bent en hoe knapper je er uit ziet, hoe groter de kans op succes. Op Take me out dan
Aan de andere kant ben je wel een malloot als je op de eerste date al over eventuele tekortkomingen begint. Dat wordt allemaal afgevinkt op hun interne checklistje. En dan moet het weer gecompenseerd worden met andere dingen zoals er lekker uitzien, een dik inkomen of gewoon vlot en leuk overkomen...
Ik ben dan een man, maar ik vind dit ook wel een kansloze aktie. Het haalt bijna het niveau van onze PicardMquote:Op woensdag 8 september 2010 17:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze gaf me haar nummer, toen deed ik net of ik één of andere Norbert was waar ze zogenaamd mee had gezoend in de kroeg. Bij wijze van hilarische grap, die ze dus niet kon waarderen.
Net als chatroulette maar nu moet je eerst 10 minuten met iemand cammen voordat de rukkende man zichtbaar wordtquote:Op woensdag 8 september 2010 20:44 schreef Turbomuis het volgende:
Schijnt iets nieuws te zijn, van de verzinners van Paiq; http://www.blurrypeople.com/.
Zelfde idee als Paiq, maar dan via de webcam.
Iemand ervaringen mee? Want kan me niet voorstellen dat dat gaat werken...
Niet alleen de vrouwen hoor, ik ben nogal een flapuit en zeg als iets me niet bevalt of als ik iets niet leuk vindt (geen zin om iemand te "pleasen"), dat valt meestal niet zo in goede aarde bij de mannen.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zo zijn de vrouwen van tegenwoordig ... doe een klein dingetje "fout" en je wordt resoluut van het lijstje geschrapt!
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef GForceT1 het volgende:
Net voor het eerst met een 'onbekende' gebeld na wat mail contact.
Erg spannend en je merkt toch dat het wat geforceerd is in het begin, maar toch was het erg leuk!
Zondag hebben we date, hoop dat het net zo gezellig is!
Zo erg is het toch niet om iets te doen wat een ander wel leuk vindt, maar jij minder? Het enthousiasme van een ander kan juist heel aanstekelijk werkenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen de vrouwen hoor, ik ben nogal een flapuit en zeg als iets me niet bevalt of als ik iets niet leuk vindt (geen zin om iemand te "pleasen"), dat valt meestal niet zo in goede aarde bij de mannen.
Ik ga bijvoorbeeld niet zeggen "goh leuk wandelen in de natuur", als ik daar geen bal aan vind, maar hij vind het wel leuk. Tja, dat vindt men dan niet leuk, vandaar alle mislukte dates waarschijnlijk
Oh dat chatroulette heb ik gezien bij de wereld draait door, wat was dat erg!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Net als chatroulette maar nu moet je eerst 10 minuten met iemand cammen voordat de rukkende man zichtbaar wordt
Die kan ik me ook nog herinneren ja!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dat chatroulette heb ik gezien bij de wereld draait door, wat was dat erg!
Ik niet. vertel eens.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh dat chatroulette heb ik gezien bij de wereld draait door, wat was dat erg!
quote:
quote:
Haha geweldig!quote:
quote:
Een andere benaming voor Cougarquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Natalie78 het volgende:
Missed Instant Message(s)
Sep. 8, 2010 – 9:08pm
*24 jarige uit Istanbul*: hello mature woman
*24 jarige uit Istanbul*: how are you ?
Mature?![]()
Gaat goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef Civilian het volgende:
Aan mij de eer!
Zaterdag de 2e date met Natalie![]()
Apartquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Natalie78 het volgende:
Mature?![]()
Jeweetwel... met hangtieten en rimpelsquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef Natalie78 het volgende:
Mature?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |