Werk nu bij een bedrijf die machines voor de chip industrie maakt, dus erg ver van de ict ben ik ook nog niet af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje trage reactie, de POLSC gaat zo langzaam dat ik had gemist dat de vorige dicht was..
Wat doe je nu dan?
Ik zit nog naar volle tevredenheid in de ICT, momenteel lekker dichtbij, deeltijdbaantje op freelancebasis, ideaal. Meeste tijd & aandacht (& geld) heb ik immers nodig voor de veestapel & moestuin.
Dat is niet zo heel moeilijk, gezien je dogmatische standpunten over allochtonen en bepaalde volkeren in het bijzonderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Heb je al geraden wiens kloon ik ben?
Dat is mij ook al eens overkomen...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:56 schreef Chewie het volgende:
Linkse kutgemeente (en kut dief)![]()
Gister op mijn werk tas met daarin paspoort gestolen, gaat het me al 2 vrije dagen kosten om een nieuwe aan te vragen en op te halen, blijkt dat er aan het vermissen van een paspoort ook nog eens kosten zijn verbonden a 35E.
Dan kan ik een kloon van half fok zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk, gezien je dogmatische standpunten over allochtonen en bepaalde volkeren in het bijzonderen.
Half fok komt niet in de POL-SC.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:35 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dan kan ik een kloon van half fok zijn.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Half fok komt niet in de POL-SC.
Ik ook normaal niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Half fok komt niet in de POL-SC.
En je moet ook nog even langs de politie om aangifte te doen van de vermissing. Overigens heeft dat er geen zak mee te maken of een gemeente links is of niet. Je moet je 2 keer persoonlijk melden voor een paspoort waar dan ook...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:56 schreef Chewie het volgende:
Linkse kutgemeente (en kut dief)![]()
Gister op mijn werk tas met daarin paspoort gestolen, gaat het me al 2 vrije dagen kosten om een nieuwe aan te vragen en op te halen, blijkt dat er aan het vermissen van een paspoort ook nog eens kosten zijn verbonden a 35E.
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En je moet ook nog even langs de politie om aangifte te doen van de vermissing. Overigens heeft dat er geen zak mee te maken of een gemeente links is of niet. Je moet je 2 keer persoonlijk melden voor een paspoort waar dan ook...
Met een beetje mazzel is er wel een avondopenstelling.
Gelukkig maar dat je de zooi terug hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).
Maar heb alles weer terug, had een mailtje toen ik terugkwam van lunchpauze van een collega die mijn laptop tas even geleend had, de eikel (ken hem niet eens).
Iedereen die ik niet ken is een eikel.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).
Maar heb alles weer terug, had een mailtje toen ik terugkwam van lunchpauze van een collega die mijn laptop tas even geleend had, de eikel (ken hem niet eens).
Op advies van een oudere en wat mondainere vriend beluister ik al enige tijd celloconcerten.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg, het is tijd voor wat muziek en een boek.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op advies van een oudere en wat mondainere vriend beluister ik al enige tijd celloconcerten.
Precies, dat is de juiste instellingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Iedereen die ik niet ken is een eikel.
Wie nie ken leze, ken ook nie schijve.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil graag schrijver worden, maar iets belet dat.
Gebrek aan een gezonde arbeidsethos?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil graag schrijver worden, maar iets belet dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |