Naast onze banen, onze uitkeringen en gevangeniscellen, ook nog eens de tijd willen.quote:
He Sigme, hier alles goed, nieuwe baan enz (niet meer in de ictquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
He Chewie! Lang niet gezien.
Hoe is het met je?
PVV is al 6 jaar bezig met het mislukken.quote:Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef Monolith het volgende:
Ik heb blijkbaar het mislukken van VVD / CDA / PVV gemist.
Projectie.quote:Op zondag 5 september 2010 18:12 schreef Montov het volgende:
[..]
PVV is al 6 jaar bezig met het mislukken.
Ach, als het maar geen CAPSLOCKLEPRA is valt het allemaal wel mee.quote:Op maandag 6 september 2010 18:02 schreef Monolith het volgende:
Er lijkt hier een besmettelijke vorm van typtyfus te heersen.
Heb je wel je behoefte gedaan?quote:Op maandag 6 september 2010 17:54 schreef Sjaakz het volgende:
Ik zat zojuist even - niet noodgedwongen - op de WC. Zomaar om ergens te zitten dus eigenlijk. Zo kwam ik erachter dat een WC in zulke gevallen eigenlijk helemaal niet zo prettig zit. Je kunt beter gewoon een stoel nemen.
Beetje trage reactie, de POLSC gaat zo langzaam dat ik had gemist dat de vorige dicht was..quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
He Sigme, hier alles goed, nieuwe baan enz (niet meer in de ict![]()
)
En hoe is het met jou?
Nee, maar daarvoor was ik er ook niet gaan zitten, noch overviel mij die behoefte toen ik er eenmaal zat. Overigens is het wat dat betreft maar een luxeleventje wat wij in Nederland leiden, met ons bruine brood en onze meergranenontbijtjes. Toch wel een teken van vergevorderde beschaving waar we gepast dankbaar voor mogen zijn.quote:Op maandag 6 september 2010 18:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je wel je behoefte gedaan?
In Den Helder staan dan ook geen files.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar is Verdonk, die had dat toch moeiteloos opgelost?
Ik ook.quote:Op zondag 5 september 2010 17:46 schreef Monolith het volgende:
Ik heb blijkbaar het mislukken van VVD / CDA / PVV gemist.
Heb je al geraden wiens kloon ik ben?quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:24 schreef Montov het volgende:
Ik ben de laatste tijd boekenwurm aan het lezen.
Sowieso een vermoeiende titel, maar als het van de Elsevier, Alien-bloed is er niets bij vergeleken, komt prijsloos-ironisch.quote:Kunnen twintigers iets minder zeuren?
Tien alinea's generatiedenken verder:quote:Ik geloof niet zo in generatiedenken, dat vind ik beperkend, simplistisch en ook erg ouderwets.
quote:Al geloof ik niet in generatiedenken, er is toch iets wat eerdere generaties verbindt, en dat is hun ongelooflijke hekel aan gejammer en gezeur. Laten we maar niet stilstaan bij het zure feit dat eerdere generaties, die zich het nodige hebben ontzegd en veel hebben opgebouwd, kennelijk nazaten hebben voortgebracht die met afgunst naar anderen kijken en zich graag wentelen in zelfbeklag.
Daarbij vind ik het nogal lachwekkend om te beweren dat eerdere generaties een hekel hebben aan gejammer en gezeur.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef Monidique het volgende:
Tien alinea's generatiedenken verder:
[..]
Werk nu bij een bedrijf die machines voor de chip industrie maakt, dus erg ver van de ict ben ik ook nog niet af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje trage reactie, de POLSC gaat zo langzaam dat ik had gemist dat de vorige dicht was..
Wat doe je nu dan?
Ik zit nog naar volle tevredenheid in de ICT, momenteel lekker dichtbij, deeltijdbaantje op freelancebasis, ideaal. Meeste tijd & aandacht (& geld) heb ik immers nodig voor de veestapel & moestuin.
Dat is niet zo heel moeilijk, gezien je dogmatische standpunten over allochtonen en bepaalde volkeren in het bijzonderen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Heb je al geraden wiens kloon ik ben?
Dat is mij ook al eens overkomen...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:56 schreef Chewie het volgende:
Linkse kutgemeente (en kut dief)![]()
Gister op mijn werk tas met daarin paspoort gestolen, gaat het me al 2 vrije dagen kosten om een nieuwe aan te vragen en op te halen, blijkt dat er aan het vermissen van een paspoort ook nog eens kosten zijn verbonden a 35E.
Dan kan ik een kloon van half fok zijn.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel moeilijk, gezien je dogmatische standpunten over allochtonen en bepaalde volkeren in het bijzonderen.
Half fok komt niet in de POL-SC.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:35 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dan kan ik een kloon van half fok zijn.
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Half fok komt niet in de POL-SC.
Ik ook normaal niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Half fok komt niet in de POL-SC.
En je moet ook nog even langs de politie om aangifte te doen van de vermissing. Overigens heeft dat er geen zak mee te maken of een gemeente links is of niet. Je moet je 2 keer persoonlijk melden voor een paspoort waar dan ook...quote:Op woensdag 8 september 2010 09:56 schreef Chewie het volgende:
Linkse kutgemeente (en kut dief)![]()
Gister op mijn werk tas met daarin paspoort gestolen, gaat het me al 2 vrije dagen kosten om een nieuwe aan te vragen en op te halen, blijkt dat er aan het vermissen van een paspoort ook nog eens kosten zijn verbonden a 35E.
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).quote:Op woensdag 8 september 2010 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En je moet ook nog even langs de politie om aangifte te doen van de vermissing. Overigens heeft dat er geen zak mee te maken of een gemeente links is of niet. Je moet je 2 keer persoonlijk melden voor een paspoort waar dan ook...
Met een beetje mazzel is er wel een avondopenstelling.
Gelukkig maar dat je de zooi terug hebtquote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).
Maar heb alles weer terug, had een mailtje toen ik terugkwam van lunchpauze van een collega die mijn laptop tas even geleend had, de eikel (ken hem niet eens).
Iedereen die ik niet ken is een eikel.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
He ik was pissed vanmorgen (en gisteravond).
Maar heb alles weer terug, had een mailtje toen ik terugkwam van lunchpauze van een collega die mijn laptop tas even geleend had, de eikel (ken hem niet eens).
Op advies van een oudere en wat mondainere vriend beluister ik al enige tijd celloconcerten.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg, het is tijd voor wat muziek en een boek.
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Op advies van een oudere en wat mondainere vriend beluister ik al enige tijd celloconcerten.
Precies, dat is de juiste instellingquote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Iedereen die ik niet ken is een eikel.
Wie nie ken leze, ken ook nie schijve.quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil graag schrijver worden, maar iets belet dat.
Gebrek aan een gezonde arbeidsethos?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef TitusPullo het volgende:
Ik wil graag schrijver worden, maar iets belet dat.
Volgens wijlen Witte Kip is dat juist een wezenlijke voorwaarde.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gebrek aan een gezonde arbeidsethos?
Uw insinuaties laten mij dolerende.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:15 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Volgens wijlen Witte Kip is dat juist een wezenlijke voorwaarde.
Dat heeft mij nog nooit ergens van weerhouden.quote:
Hmpf, zuurpruimquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:07 schreef sigme het volgende:
Snakken met een drijvende flat vol volk. Hmm.
Ik wens je niettemin een goede vaart.
Ach, dat insneeuwen doen we iedere winter, da's niet spannendquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef sigme het volgende:
Ik zou kiezen voor insneeuwen in Wales.
Waarheen vaart de reis en hoe lang doet het daarover?
Je kan ook in een vriezer slapen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef sigme het volgende:
Ik zou kiezen voor insneeuwen in Wales.
Mijn buren houden een partij voor de vrijheid. Slapeloosheid gegarandeerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:02 schreef Picchia het volgende:
Dus, nu hebben onze buren ook een partij voor de vrijheid.
Uiteraard, echter prefereer ik het om het binnenshuis behaagelijk warm te houden. De methodiek varieert van CV tot open haardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |