raad het citaat wie is deze kindergenieter .. M mag niet meedoenquote:Kan jij genieten van een spelend kind in een totalitair regime? Ik niet! Ik kan wel genieten van een spelend kind in een rechtvaardig regime! Als de opoffering daarvoor een atoombom is dan is dat maar zo!
Ze hebben mij verplicht je te vervangenquote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Maar serieuzer, hoe staat het er hier voor>
En dan vooral Mwana.
en waar is mijn usericoon heen![]()
Dit enkelvoud bevreemdt mij.quote:
Nee, uw co-auteur is mijn Muze.quote:Op maandag 27 september 2010 11:58 schreef Reya het volgende:
Voorwaar, jullie hebben beide een liaison met de betreffende mejuffrouw gehad?
quote:Many Egyptians know that President Hosni Mubarak had a cameo in an old black and white Egyptian film in 1950s but most Egyptians ignore the fact that President Mubarak was captured as a POW in a war. Contrary to what you may think he was not captured as a POW in our wars 1956 and 1967 , President Mubarak was captured in the Sand war between Morocco and Algeria in 1963.
During that war Egypt was supporting Algeria against Morocco politically and militarily , it is not clear up till now the participation of Mubarak and whether he was transferring weapons or he was leading a squad of Egyptian and Algerian pilots , probably the later story is the correct one as it is supported by the Moroccans themselves. Lieutenant Hosni Mubarak and his group were captured in Moroccan Aïn Chouatèr area .
As soon as notorious general Mohamed Oufkir knew about the capture of Egyptian and Algerian pilots , he ordered their immediate transfer to Marrakech for interrogation otherwise he would cut off the head of his officers! God only knows what those young men had seen on the hand of that man. In the same year King Hassan exchanged our POWs in president Nasser’s presence at the African summit in Bamako.
This story found its way again after long time of neglect in 2009 when Moroccan newspaper Al Alam published an interview with the man who captured a man who became the president of the powerful Arab country in the world. In 2009 Moroccan Pilot Saleh Hashad spoke about the incident breifly on Al Jazeera channel.
Uw lot is een hartgrondige doleantie waard.quote:Op maandag 27 september 2010 11:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, uw co-auteur is mijn Muze.
Ander Marokkaans nieuws:quote:
De Marokkaans nationale league is dope!quote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Ander Marokkaans nieuws:
http://www.nusport.nl/vid(...)-alsnog-in-doel.html
http://www.nusport.nl/opm(...)lfhaat-van-veld.html
Blunderkeeper.
Word.quote:
Is het nu niet leuk dan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Word.
Zodra er betere multiplayer is (Pitboss, pbem, asynchrone turns), moeten we eens samenspelen. De komende tijd vermaak ik mij nog wel met single player.
quote:
Ik hoor mindere geluiden, voornamelijk over het ontbreken van animaties, het tegelijkertijd spelen van een turn (als je snel speelt kan je dat makkelijk uitbuiten), en het niet handmatig kunnen opslaan van een spel.quote:
Dat speelt zich af in mijn bed. Voor elke dag van de week een.quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg, weet iemand in welk land dit zich afspeelt?
Dat is alvast iets, maar nu moet ik nog ontdekken in welk dhimmiland dat bed staat.quote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat speelt zich af in mijn bed.
Dat lijkt me een toffe gebeurtenis. Ga je dan ook de hele tijd in je onderbroek en een stof bril over het festivalterrein lopen?quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Alvast vrij geregeld. Volgend jaar naar Burning Man.
Dat lijkt mij ook, ultiem fikkie stoken. Echt geweldig hoeveel geld die hippies daar 'verspillen'. Enkele tientallen miljoenen is het organisatiebudget.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat lijkt me een toffe gebeurtenis. Ga je dan ook de hele tijd in je onderbroek en een stof bril over het festivalterrein lopen?
Dat moet je toch weten te waarderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef Picchia het volgende:
Je wil niet weten waar die handen en ellebogen de afgelopen tijd zijn geweest.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-11439033quote:US President Barack Obama has ordered the imposition of sanctions on eight senior Iranian officials for "sustained and severe violations of human rights".
(...)
"As the president noted in his recent address to the United Nations General Assembly, human rights are a matter of moral and pragmatic necessity for the United States," the White House said in a statement.
Het zal vooral veel kansloze onzin opleverenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgen komen onze nieuwe rechtse überfuhrers toch met hun naziplannen waar iedereen spontaan antifa van gaat worden, toch?
Nou ja, boerkaverbod ben ik op tegen, de Kamers verkleinen vind ik onzinnig en is volgens mij meer symboolpolitiek. HRA wordt weer doorgeschoven naar de volgende generatie. Dat is wat ik gehoord heb tot nu toe. En dat is allemaal knudde. Wat je zou verwachten van een PVV-VVD-CDA-kabinet dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Picchia het volgende:
Ik neem aan dat ook hier iedereen tevreden is over de plannen? Misschien iets meer nadruk op onderwijs.
Het is één groot vodje symboolpolitiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, boerkaverbod ben ik op tegen, de Kamers verkleinen vind ik onzinnig en is volgens mij meer symboolpolitiek. HRA wordt weer doorgeschoven naar de volgende generatie. Dat is wat ik gehoord heb tot nu toe. En dat is allemaal knudde. Wat je zou verwachten van een PVV-VVD-CDA-kabinet dus.
Het onderwijs wordt al nog wat meer kapot gemaakt, dus laat het kabinet alsjeblieft niet nog meer nadruk op het onderwijs leggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Picchia het volgende:
Ik neem aan dat ook hier iedereen tevreden is over de plannen? Misschien iets meer nadruk op onderwijs.
Precies. Kerntaken! Zoals boerkaverbod en huizenbezit stimuleren. Dit is niet iets waar dit kabinet natuurlijk mee komt, dit is altijd zo, en ik word er een beetje droevig van. Kerntaken van een provincie "slechts" ruimte, economie en natuur? Ahha, dus... zeg maar alles behalve justitie?quote:Rijk, provincies, gemeenten en waterschappen beperken zich tot hun kerntaken. De
kerntaken van provincies liggen op de gebieden ruimte, economie en natuur.
En niet zo'n beetje ookquote:Op donderdag 30 september 2010 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is één groot vodje symboolpolitiek.
O, in beginsel! Fantastisch.quote:De overheid betaalt facturen binnen dertig dagen. Op termijnoverschrijding volgen in
beginsel boetes.
Maar wel een schoolvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar daarin zal het waarschijnlijk geen unicum of eerste zijn.
Veel plezier daar! Maar we zien het, de VVD levert voor het eerst een premier en men slaat direct op de vlucht.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:47 schreef Chewie het volgende:
Zo deze hardwerkende Nederlander gaat binnenkort naar Taiwan
Wel leuk om te zien in welke bochten de rechtse users zich kronkelen om dit een geweldig akkoord te noemen.quote:
Ach ja ze moeten toch iets om het verbond met extreem-rechts te rechtvaardigenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien in welke bochten de rechtse users zich kronkelen om dit een geweldig akkoord te noemen.
Je zou toch verwachten dat ze meer aan brood en spelen zouden doenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:16 schreef ethiraseth het volgende:
Hmpf, btw op concertkaartjes gaat van 6 naar 19%.
Kut! Ben ik nu ook linkse elite?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:27 schreef du_ke het volgende:
Maar blijkbaar zijn concertgangers lid van de linkse elite die aangepakt moeten worden
Heet je Henk of Ingrid?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kut! Ben ik nu ook linkse elite?
Henk & Ingrid zijn juist toch de PVV-stemmers, of heb ik dat nou elke keer verkeerd begrepen?quote:
Ga het eerst wel 6/7 weken van een afstandje bekijken daarna weer even terug om te kijken of het land nog bestaatquote:Op donderdag 30 september 2010 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Maar we zien het, de VVD levert voor het eerst een premier en men slaat direct op de vlucht.
klopt dus alleen als je Henk of Ingrid heet behoor je niet tot de linkse elite.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Henk & Ingrid zijn juist toch de PVV-stemmers, of heb ik dat nou elke keer verkeerd begrepen?
Dan is de Sint weer in het land. Dit jaar enkel met blanke Pieten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga het eerst wel 6/7 weken van een afstandje bekijken daarna weer even terug om te kijken of het land nog bestaat
Optimistquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is de Sint weer in het land. Dit jaar enkel met blanke Pieten.
Als de zwarte Pieten gewoon netjes hun plaats kennen mogen ze wel bij Sint in dienst blijven hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is de Sint weer in het land. Dit jaar enkel met blanke Pieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |