abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86053353

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor liefde van alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze eindbaas is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit. Heeft symptomen van OMFG, ROFL, BBQ en LOLZ. Heeft een drumstel en maakt ongelooflijk slechte woordspelingen en grappen. BADUM TSSSS!
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 1% gewijzigd door Nebo op 04-09-2010 09:27:49 ]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_86053359
En poit blijft vermist, het is onderhand wel tijd voor een grote zoektocht zou ik zeggen. ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86053366
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86053380
nebo doet lapo snipen :(

:D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86053418
quote:
Tja sta je dan. :D
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_86053669
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
nebo doet lapo snipen :(

Ik zeg BAN

[ Bericht 32% gewijzigd door Gamer_V op 04-09-2010 10:11:00 ]
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_86053674
Het zijn allemaal potten :')
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zaterdag 4 september 2010 @ 09:58:00 #8
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_86053720
Vanmiddag wordpress installeren *O*
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:00:34 #9
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86053757
Vanmiddag niksen en RDR spelen. :)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:15:42 #10
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86053964
Vanmiddag werken *O*
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:16:29 #11
187674 Sigmund666
pi_86053975
Dit weekend een soort van vrij.
pi_86054084
Vandaag aan mijn scriptie werken...

Ik kreeg gister de dikke vinger van mijn lichaam, heb geloof ik 20 uur geslapen :')
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_86055838
quote:
humor, en ik zou haar doen :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_86056113
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

humor, en ik zou haar doen :P
Mannen zouden ook bijna iedereen doen :') Het is dat het evolutionair te verklaren is :*
pi_86056990
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:58 schreef errrbek het volgende:
Vanmiddag wordpress installeren *O*
zo gedaan :P

vanmiddag efteling :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:22:48 #16
312694 errrbek
pi_86058468
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

zo gedaan :P

vanmiddag efteling :(
ware het niet dat de webserver me bijzonder hard tegenwerkt en ik nu bezig ben internal server errors weg te werken :r
pi_86058948
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vanmiddag nu werken *O*
Goedemiddag SC #404
pi_86059021
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Reintji het volgende:

[..]

Goedemiddag SC #404
Mooie tijd om te posten :D

Ik snap niets meer van de nummering :P En werk ze natuurlijk!
pi_86059127
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:39 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mooie tijd om te posten :D

Ik snap niets meer van de nummering :P En werk ze natuurlijk!
Dank!

[GAM SC #402] Betalen voor toegang (#402)

[GAM SC #230] Omdat #230 en lapo snipen kut is :r (#403)

[GAM SC #∞] Sauerkraut with boiled goose! (#404)

Even kijken wat er nu weer op de eerste hulp te doen is. Die X-ray van die TR-505 nog gezien? Nostalgie!
pi_86059483
  zaterdag 4 september 2010 @ 13:56:11 #21
312694 errrbek
pi_86059605
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef errrbek het volgende:

[..]

[GAM SC #230] Omdat #230 en lapo snipen kut is :r kwam sowieso nog voor dit topic ;)
Verkeerde topic gekopieerd, heb dit topic gekopieerd ipv die, dus alsnog 452 :P

En misschien heb ik nog wel andere topics gemist, maar ik ga toch maar scriptie schrijven ipv SOGgen en al die lijsten doorlopen ;)
pi_86061075
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mannen zouden ook bijna iedereen doen :') Het is dat het evolutionair te verklaren is :*
inderdaad bijna, ik heb het niet op dikke vrouwen of zwarte vrouwen.
latina's en aziaten wel O+
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 4 september 2010 @ 15:08:21 #24
312694 errrbek
pi_86061323
Als ik ergens niet op val zijn het wel aziaten :N Doe mij maar vrouwen met een mooit figuur :Y
pi_86061508
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:08 schreef errrbek het volgende:
Als ik ergens niet op val zijn het wel aziaten :N Doe mij maar vrouwen met een mooit figuur :Y
Maar wat is mooi? Daar is volgens mij ook niet echt 1 richtlijn voor...
pi_86061530
Vanmiddag en vanavond gamen, vannacht naar de klote met Nebo *O*
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_86062060
Zo weer eens heerlijk tetten in mijn nek gehad, en ook deed ze gelijk mijn haar kort wieken :)
pi_86062093
:W
pi_86062129
w/
pi_86062231
Eens m'n PS3 hacken, kijken of het lukt :P
pi_86062681
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:15 schreef Frankii het volgende:
Veel plezier boys!

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef badboynova het volgende:
Zo weer eens heerlijk tetten in mijn nek gehad, en ook deed ze gelijk mijn haar kort wieken :)
O daarom is de kapper zo duur voor mannen :P
pi_86063094
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vanmiddag werken *O*
Ik ben net klaar met werken :O
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86063111
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:00 schreef GameBabe het volgende:

O daarom is de kapper zo duur voor mannen :P
Ik weet nog dat ik lang haar had en tegelijk met vriendin naar kapper ging. Zij had zelfde soort haar, wilde praktisch hetzelfde, maar was het dubbele kwijt :')
pi_86063647
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:43 schreef lkb9000 het volgende:
Eens m'n PS3 hacken, kijken of het lukt :P
Heb je dat USB ding binnen?!
  zaterdag 4 september 2010 @ 16:42:47 #35
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86063682
IN EEN WERELD WAAR WORDT GESTREDEN OM DE KLANT
VINDEN STEEDS MEER MENSEN HUN WEG NAAR
ACTION

http://werken.action.nl/index.aspx?ChapterID=27&ContentID=132

:') :') !

Stel je zoekt een baan, een leuke baan bij jou in de buurt
dan kan je natuurlijk afwachten
OF JE ZOEKT DE ACTIE OP

Raap me op :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_86063865
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:42 schreef Gamer_V het volgende:
ACTION

OF JE ZOEKT DE ACTIE OP

Sjonnie en Anita doen de promotie :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:00:07 #37
187674 Sigmund666
pi_86064095
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

De software circuleert inmiddels ook op internet, nu nog zonder de mogelijkheid om het ding illegale shit te laten draaien :)
pi_86064164
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:15 schreef Frankii het volgende:
Ga jij lekker naar de klote, ga ik met de vrouwtjes bezig!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:07:18 #39
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_86064272
Ik verwacht sappige verhalen over jullie overwinningen anders zal ik ernstig teleurgesteld zijn.
  zaterdag 4 september 2010 @ 17:10:18 #40
187674 Sigmund666
pi_86064348
quote:
ACTION

OF JE ZOEKT DE ACTIE OP

_O- _O- _O- Het enige dat ik hierbij mis is de bak popcorn, een donkere kamer en Don LaFontaine die de boel inspreekt met zijn bekende ' IN A WORLD....'

pi_86064395
quote:
ACTION

OF JE ZOEKT DE ACTIE OP

"Tsja je pakt een karretje, en gaat daar de hele dag mee rondrijden. En als je klaar bent, doe je het gewoon weer opnieuw.

Ik vind het afwisselend!"

:')!
pi_86064440
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ga jij lekker naar de klote, ga ik met de vrouwtjes bezig!
Ik ga voor allebei :7
pi_86064531
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Het enige dat ik hierbij mis is de bak popcorn, een donkere kamer en Don LaFontaine die de boel inspreekt met zijn bekende ' IN A WORLD....'

zaterdag 4 september 2010 @ 17:21:18 #44
187674 Sigmund666
pi_86064639
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:11 schreef Frankii het volgende:

[..]

"Tsja je pakt een karretje, en gaat daar de hele dag mee rondrijden. En als je klaar bent, doe je het gewoon weer opnieuw.

Ik vind het afwisselend!"

:')!
Lach maar! Tot die ene tragische dag komt dat karretje 3403, bijgenaamd Oude Tom, overlijd. Dan is de spanning om te snijden en stoppen alle wagentjes met werken! :(
pi_86064685
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het kan met m'n N900, hij is nu Killzone2 aan het backuppen op de interne HDD :P
Doe het vooral om het kan, ben niet van plan om hard te gaan piratereren :P
pi_86064771
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:23 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Het kan met m'n N900, hij is nu Killzone2 aan het backuppen op de interne HDD :P
Doe het vooral om het kan, ben niet van plan om hard te gaan piratereren :P
Waarom heb je dan voor 3 PetaBytes aan sata 2,5" schijven gekocht :+
pi_86064821
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:26 schreef badboynova het volgende:

[..]

Waarom heb je dan voor 3 PetaBytes aan sata 2,5" schijven gekocht :+
Porno :7
pi_86065454
Wat een kut drukte hier :(
pi_86066167
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:07 schreef Gamer_V het volgende:
Ik verwacht sappige verhalen over jullie overwinningen anders zal ik ernstig teleurgesteld zijn.
QFT, en minimaal 10 vrouwen per stuk natuurlijk :Y

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 17:28 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Porno :7
Porno, wie wat waar wanneer :9~

En nu even serieus boodschappen doen, koken en verder aan de scriptie
pi_86066737
tvpgy
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86067632
Loop ik naar de auto, zie ik dit

Maar nergens een brief je te vinden :( :( :( :(
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:09:32 #52
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86067714
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ben net klaar met werken :O
Ik nu ook, ik ben gaar. Best druk gehad vanmiddag. Nu snel douchen en door naar Hengelo :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_86067757
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:06 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat is echt rot :( heb je bij mensen in de buurt aangebeld om te vragen of ze wat gezien hebben?
pi_86067855
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat is echt rot :( heb je bij mensen in de buurt aangebeld om te vragen of ze wat gezien hebben?
Yup, maar het is waarschijnlijk vannacht gebeurd dus niemand heeft wat gehoord of gezien.

Ben zelf ook bij een paar auto's wezen kijken op schade maar niks gevonden, zal het van de week nog een paar keer doen.
pi_86068509
http://sigaarsnor.blogspot.com/

Geniaal dat upside down

Die gehandicapte gast als dierenarts en dan vraagt die als die een hond moet onderzoeken is het een hond of een kat _O-
pi_86068514
ohh en sorry BBN
pi_86068656
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:37 schreef AQuila360 het volgende:
ohh en sorry BBN
o|O bad AQ o|O
pi_86068735
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:42 schreef badboynova het volgende:

[..]

o|O bad AQ o|O
oO< !!
pi_86068861
Maar BBN als je in het echt net zo rijd als in Forza 3 dan denk ik dat je die schade zelf hebt gemaakt :@
pi_86068919
Telefoon kwijt in die kut bootjes bij de efteling :/. Alles stil gezet :D
pi_86068953
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar BBN als je in het echt net zo rijd als in Forza 3 dan denk ik dat je die schade zelf hebt gemaakt :@
In real life bind ik eerst stoot kussens vast aan de auto voor ik ga rijden :+
pi_86068983
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
_O-
pi_86068988
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef badboynova het volgende:

[..]

In real life bind ik eerst stoot kussens vast aan de auto voor ik ga rijden :+
_O-
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:32:45 #64
312694 errrbek
pi_86069818
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat ik gewoon herken dat het een Twingo is ;(
pi_86069960
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:32 schreef errrbek het volgende:

[..]

Dat ik gewoon herken dat het een Twingo is ;(
Wat is een Twingo?
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:41:05 #66
312694 errrbek
pi_86070055
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:38 schreef badboynova het volgende:

[..]

Wat is een Twingo?
Renault Twingo? :P
pi_86070139
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:41 schreef errrbek het volgende:

[..]

Renault Twingo? :P
[ afbeelding ]
maar mijn toet toet is geen twingo :6
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:46:51 #68
187674 Sigmund666
pi_86070239
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Als het een iPhone is kunnen we dit opzetten:

pi_86070374
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Briefje is niet genoeg :D als iemand je auto beschadigt zonder dat jij erbij bent moet hij de politie laten komen anders is het een misdrijf :o
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:51:09 #70
312694 errrbek
pi_86070380
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

maar mijn toet toet is geen twingo :6
wat is het dan? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86070487
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:51 schreef errrbek het volgende:

[..]

wat is het dan? :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Nissan NX 100.
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:57:06 #72
312694 errrbek
pi_86070520
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:55 schreef badboynova het volgende:

[..]

Het is een Nissan NX 100.
oh prima bak ^O^
pi_86070538
Oh, ik wil FOX even normaals vervloeken voor het cancellen van FireFly :r
pi_86070550
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:57 schreef errrbek het volgende:

[..]

oh prima bak ^O^
:Y

Zal hem jammer genoeg wel weg moeten doen als de kleine er is.
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:08:34 #75
187674 Sigmund666
pi_86070841
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:58 schreef badboynova het volgende:

[..]

BBN met een stationwagon _O-
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:10:27 #76
312694 errrbek
pi_86070904
quote:

[..]

skoda fabia combi is ook spotgoedkoop trouwens
pi_86070986
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

BBN met een stationwagon _O-

ik zeg doen ^O^
pi_86071013
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:46 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Als het een iPhone is kunnen we dit opzetten:

Idd een iPhone 4G :D
pi_86071053
quote:

[..]

Hoe ver is ze nu eigenlijk?!
pi_86071071
De Aqmobiel
pi_86071160
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoe ver is ze nu eigenlijk?!
Woensdag weten we meer na de echo, zelf denk ze dat ze rond de 10 weken is.
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:19:45 #82
312694 errrbek
pi_86071356
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:19 schreef errrbek het volgende:
weblog gestopt? :')

ik kreeg inderdaad al een waarschuwing van Google laatst
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:25:54 #84
187674 Sigmund666
pi_86071378
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:14 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Idd een iPhone 4G :D
Die ben je kwijt kerel :P
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:26:26 #85
312694 errrbek
pi_86071392
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik kreeg inderdaad al een waarschuwing van Google laatst
ik heb inmiddels een adblocker geinstalleerd :D
pi_86072011
goed nieuws.

Iemand heeft gezien wie tegen mijn auto heeft gezeten, en heeft het kenteken genoteerd.
pi_86072101
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef badboynova het volgende:
goed nieuws.

Iemand heeft gezien wie tegen mijn auto heeft gezeten, en heeft het kenteken genoteerd.
Fijn!
pi_86072214
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:47 schreef badboynova het volgende:
goed nieuws.

hartstikke mooi ^O^ gewoon politie erbij betrekken mits nodig, hij is tenslotte strafbaar :P
pi_86072606
Ik moet ook nog voor een auto..wou eerst de proeftijd doorkomen maar die loopt deze week af.

Weet alleen nog niet of ik een toffe haal of een goedkoper krakbak :S
pi_86072684
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet ook nog voor een auto..wou eerst de proeftijd doorkomen maar die loopt deze week af.

Weet alleen nog niet of ik een toffe haal of een goedkoper krakbak :S
Tussenmaat werkt ook ;) Zoek gewoon een leuke occassion voor 1500-2000 euro. Heb je prima autootje dat echt nog wel even meegaat.
pi_86072864
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tussenmaat werkt ook ;) Zoek gewoon een leuke occassion voor 1500-2000 euro. Heb je prima autootje dat echt nog wel even meegaat.
Die 1500- 2000 noem ik de krakbak categorie :P
pi_86072928
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die 1500- 2000 noem ik de krakbak categorie :P
Hmmm, mijn 205 rijdt anders geweldig :D Heb er nu 4.000 mee gereden en echt een zonnetje :Y

Maar goed, ik ben dan ook geen rijke stinkerd die een Bentley kan overwegen ;(
pi_86073049
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:18 schreef badboynova het volgende:

[..]

Woensdag weten we meer na de echo, zelf denk ze dat ze rond de 10 weken is.
Was toch al veer eerder bekend?

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:25 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Die ben je kwijt kerel :P
Waarom denk je dat er :D staat?
pi_86073282
Spanky! ben je op de museumnacht? zie mn flickr...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_86073402
Koei, ben je nu via een forum iemand aan het vragen je flickr te checken voor het geval hij ergens is? Kun je niet beter zeg maar, bellen/smsen?
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:33:53 #96
312694 errrbek
pi_86073550
:') koei
pi_86073624
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:29 schreef Morthill het volgende:
Koei, ben je nu via een forum iemand aan het vragen je flickr te checken voor het geval hij ergens is? Kun je niet beter zeg maar, bellen/smsen?
Ik noem de mengeling van digitale communicatiemiddelen voortaan ook maar faxen :D Anders moet je zeggen, we bellen/smsen/mailen/facebooken/forummen :')
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:40:45 #98
312694 errrbek
pi_86073734
vergeet twitteren/hyven/pmmen/msnnen/pingen niet :P
pi_86073744
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hmmm, mijn 205 rijdt anders geweldig :D Heb er nu 4.000 mee gereden en echt een zonnetje :Y

Maar goed, ik ben dan ook geen rijke stinkerd die een Bentley kan overwegen ;(
Het zal wel zo iets worden denk ik ja :9

Had ooit een tof 206je toen ik begon met werken maar daarna weer 3 jaar school gegaan en die wagen verkocht en dat is toch zonde daarom nu denk ik een goedkopere en dan zien we wel.
  zaterdag 4 september 2010 @ 22:41:19 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_86073758
Hoeveel Chapters heeft Mafia 2? Weet iemand dat zo?
pi_86073831
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 22:40 schreef errrbek het volgende:
vergeet twitteren/hyven/pmmen/msnnen/pingen niet :P
Daarom, samengevat gewoon faxen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')