Maak even je gegevens aan oom Siggy bekend, en ik maak het geld ergens maandag wel overquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Openings Post?
Siggie, wou je ME1 nog?
Dat was Snuitje. Dat weet iedereen! Henny Huisman, de herinneringen. Als kleine 4/5 jarige Siggy op de bank s avonds voor het slapen gaan (heel uitzonderlijk zo lang op mogen blijven!!!) Mini playbackshow kijken, met Bulletje, en Jacques D'ancona!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:51 schreef badboynova het volgende:
OPwaar ben je, ik had het hek toch goed dicht gedaan.
[ afbeelding ]
Na 66 min was het al 6-0 voor sparta, en na 90 min 12-1quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zap net te laat. Maar goed, top gear kijk ik wel een andere keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koei, hoe staat het gadget technisch?
voorlopig niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN ga je die USB stick voor de PS3 halen?
Beavis and butthead, dat waren echte bazenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Ren and Stimpy!
Bazenserie. Beste serie ooit! (omdat het zo allemaal nergens op sloeg)
enigste antwoord van Sony is dat ze USB support eruit knallenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
voorlopig niet.
1 mijn ps3 werkt nog niet.
2 ik wacht op het tegen antwoord van sony.
Hoe wil je USB support eruit halen man?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
enigste antwoord van Sony is dat ze USB support eruit knallen, ik zelf weet het ook niet, gebruik nu de ps3 al nooit
Als ze dat doen, dan kunnen ze beter stoppen met heel de ps serie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
enigste antwoord van Sony is dat ze USB support eruit knallen, ik zelf weet het ook niet, gebruik nu de ps3 al nooit
Data en stroom/aansturing kunnen ze scheiden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoe wil je USB support eruit halen man?
De controller wordt via USB opgeladen, allerlei accesoires werken via USB, allerlei shit wordt via USB aangesloten (of er is een optie voor)
Dat dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
Data en stroom/aansturing kunnen ze scheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |