Dekkers & van Rossemquote:
quote:
Thijs altijd met die kop alsof hij net een liter pis heeft opgedronken.quote:
Met een draaiende CDA-er ben ik ook dik tevredenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef pberends het volgende:
Ik zeg: Nodig die SGP-voorman ook weer uit! Of iemand van de GristenUnie.
Bouman ookquote:Vanavond in Knevel en Van den Brink
Mathijs Bouman over Griekenland dat Europa in een financiėle crisis dreigt te storten, Philip Freriks over Dominique Strauss-Kahn en Johan Derksen over het afgelopen voetbalseizoen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Bouman ook. Ben benieuwd wat Derksen van de Griekse situatie vindt.
Lachequote:Johan Derksen is maandagavond te gast in de eerste aflevering van het zes- de seizoen Knevel & Van den Brink. De voetbalanalist van RTL 7 komt langs om terug te blikken op de ontknoping van de Eredivisie. Dat heeft de EO maandag laten weten. Naast Johan Derksen, schuift ook Philip Freriks aan bij Andries Knevel en Tijs van den Brink. Hij komt vertellen over de in opspraak geraakte IMF-topman Dominique Strauss-Kahn. Knevel & Van den Brink begint om 22.55 uur op Nederland 1.
Ik vertrouw er op dat Johan z'n oneliners al klaar heeft staanquote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vast ook een mening over die IMF-topman, als ervaringsdeskundige van het 'hoeren en snoeren'.
Notoire schuinsmarcheerders, over het paard getilde vedette die denkt dat hij Mr. Bigstar isquote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft vast ook een mening over die IMF-topman, als ervaringsdeskundige van het 'hoeren en snoeren'.
Hij zou iets moeten vragen in de trant van waarom die vrouw zijn penis er niet heeft afgebeten.quote:
Erg goede spreker jaquote:Op maandag 16 mei 2011 23:11 schreef Omnifacer het volgende:
Philip FreriksHoor hem graag spreken altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |