even carspotten en je weet hetquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen kutleven hoor, verre van dat.
wat een willie wartaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die mixdingen op YouTube zijn echt superfijn. Als ik zin heb in een band, gewoon die mix aanzetten en dan krijg je allemaal dat soort muziek, maar heel veel dat ik niet ken en dat is zooo fijn als achtergrondmuziek.
Idd, helemaal los bij magnetische man.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe die liep rond op Lowlands. Oké niet echt, maar hij leek erop.
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
Ja wie nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.![]()
Voor bloody beetrootsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben daar niet eens geweest volgens mij. Wanneer was die?
Kiek em stoan!quote:
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wel stom dat benga zo ego is
True, truequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappies
Ik was toen ergens anders, geen idee waar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Voor bloody beetroots
Idd, anders had je al dit moois gemistquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar goed dat ik ben thuisgebleven
Ik luister dancehallquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders had je al dit moois gemist
quote:
Whehe die gast heb ik echt 1000 keer zien lopen.quote:
Wie speelt Sookie? Jean?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sookie speelt in X-men. Supervet.
Heb je hem een boks gegeven?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe die gast heb ik echt 1000 keer zien lopen.
Van dancehall krijg je toch allemaal rare ziektes?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het 2e nummer van mijn rijtje
Oh, Rogue.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Euh. Als mensen haar aanraken gaan die er aan.
Je houdt me niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van dancehall krijg je toch allemaal rare ziektes?
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je houdt me niet tegen
Najaaaaaquote:
Je had erbij moeten zijn!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er was wel een heel grappig moment dat iemand zei "Willie Wartaal!" en dat iedereen keihard moest lachen maar ik weet niet meer wanneer dat was.Het aws heel grappig in ieder geval. En nu ga ik slapen want ik voel me weer vrij goed.
Ja verdomme, je hebt echt te brute feestjes op Tempelhof. Je hebt vlak na Melt! ook een of andere festival daar met een brute hoeveelheid artiesten. Aja, Berlin Festival dus. Ik dacht dat het veel eerder was. Anyway, het is vet, wat ik er van hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe Bart
http://partyflock.nl/party/185509:Fly_BerMuDa.html
Vetttt
Is een prikkiequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja verdomme, je hebt echt te brute feestjes op Tempelhof. Je hebt vlak na Melt! ook een of andere festival daar met een brute hoeveelheid artiesten. Aja, Berlin Festival dus. Ik dacht dat het veel eerder was. Anyway, het is vet, wat ik er van hoorEn niet duur. Alleen die reis erheen
Weet je dat nu pas :p was groot nieuwsquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
WTF, zanger van Ou Est Le Swimming Pool heeft zelfmoord gepleegd lees ik net.
En mijn wastafel stinkt zo erg, niet grappig meer. En nu pleite.
ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:10 schreef MaartenVanRossem het volgende:
ZIJN ER NOG HOEREN IN DE TENT?
Een prikkie?quote:
100 euro per persoon, en je vergeet dat je kortingsabbo hebt op ns-hispeed binnen nederland (toch?)quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een prikkie?Ik vind 150 euro geen prikkie
Ligt eraan of je echte schipper bentquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:12 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
heeej snoezepoes. alles kits achter de rits?
Oja. Kom ik uit op 124 euro retour. Vind ik te duur voor een feestje van 15 uurquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
100 euro per persoon, en je vergeet dat je kortingsabbo hebt op ns-hispeed binnen nederland (toch?)
Schipper in hart en nieren, foxyquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ligt eraan of je echte schipper bent
Ja maar ik kan er een weekje berlijn van maken ivm maartenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja. Kom ik uit op 124 euro retour. Vind ik te duur voor een feestje van 15 uur
Als je niks beters te doen hebt inderdaad welquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er een weekje berlijn van maken ivm maarten
Jawel joh, lekker doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Godvredomme ik wil nog chillen, maar smoken is nu geen goed idee denk ik
Ik ging net chillen met vrienden, en een daarvan kan echt geen autorijdenquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Godvredomme ik wil nog chillen, maar smoken is nu geen goed idee denk ik
Omg hahaha wat kutquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:22 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Ik ging net chillen met vrienden, en een daarvan kan echt geen autorijdenGodse snel doorschakelen en ineens remmen
![]()
gevolg was dat ik godse bad ging en moest kotsen
Het leukste vermaak is leedvermaak hequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omg hahaha wat kut![]()
Om je beter te voelen, ik heb wss iemand een achillespees blessure gegeven toen ik met een albert heijn kar over zn enkel reed.
Ik heb de hele avond al last van een vreetbuiquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga denk ik maar eens iets eten.
Wat heb je allemaal al gegeten en ga je naar de sportschool?quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:29 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Ik heb de hele avond al last van een vreetbui
Bord vol aardappelschijfjes en 2 kabeljauwfilets, quarterpounder, zes kipnuggets, zeeuws spek, een paar flilnke plakken worst en een zak naturel chips.quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gegeten en ga je naar de sportschool?
dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:31 schreef MaartenVanRossem het volgende:
[..]
Bord vol aardappelschijfjes en 2 kabeljauwfilets, quarterpounder, zes kipnuggets, zeeuws spek, een paar flilnke plakken worst en een zak naturel chips.
Nee, maar ik heb wel een gruwelijk sexy lichaam
Nah, het is toch echt zo. Hoe het komt, ik heb geen idee. Ik hoor gewoon een tientonner te zijnquote:
Kutspulquote:
Goedgoedquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe was het met bartus gisteren?
Hmm lasagna, die ene keer dat ik zelf lasagna ging maken was wel leuk, maar door de ronde schaal een hele puzzelquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GoedgoedKeilekkere lasagna gemaakt
Ja dat werkt lastig met rechthoekige bladenquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hmm lasagna, die ene keer dat ik zelf lasagna ging maken was wel leuk, maar door de ronde schaal een hele puzzel
lolwatquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat werkt lastig met rechthoekige bladenHad je lasagnette moeten maken
Lasagnette zijn geen bladen maar een soort farfallequote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar mijn pa vond het de lekkerste lasagna ooit
Lekkerquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga volgende week denk ik nog een keer zelf (de vorige keer had ik hulp) lasagna maken.
Aan lasagna kan je niet veel verpestenquote:
Kaas vergetenquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aan lasagna kan je niet veel verpesten
Maakt toch niet zoveel uitquote:
Ja goed planquote:Op zaterdag 4 september 2010 02:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ga even naar mn bed verhuizen
waar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 03:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik kijk naar een verzameling autisten.
Wil ik ook weer een keer doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Bwaah, eindelijk weer goed geslapen
Alleen zondag is nog beterquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:14 schreef tubacloud het volgende:
Niks beters dan zaterdagmorgen in je bed te liggen, na lekker lang te hebben geslapen
Lekker stagesollicitatiebrieven schrijven, werk zoeken, SWOT-analye maken en iets met DOR-model.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nu heb je nog wel een mooie dag voor de boeg.
Goh echtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart ik ben te bèta voor dit
Bouwkunde.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kanker wat moet ik doen met m'n leven
Wat wil je doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Kanker wat moet ik doen met m'n leven
Jou laten bannen.quote:
Altijdquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel of het 7 minuten fietsen waard is
Ik heb Sam Enough en Only Seven Left geluisterd en daar is echt geen fuck aanquote:
Mja, ik hoop dat hij me nu eens kan overtuigenquote:
Nee duh. Het nichtje van tessa is heel erg fan van only seven left en zij is 15 ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb Sam Enough en Only Seven Left geluisterd en daar is echt geen fuck aan
Maarja, als ze bier verkopen
Oké hij is niet de beste DJ maar heujjj het is gratis (toch?).quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik hoop dat hij me nu eens kan overtuigen
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee duh. Het nichtje van tessa is heel erg fan van only seven left en zij is 15 ofzo.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké hij is niet de beste DJ maar heujjj het is gratis (toch?).
Shlomi Aber.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bartieboy, wat moet ik gaan luisteren?
quote:
Veel te geniaal.quote:
Joachim. Verder ken ik niemandquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://partyflock.nl/part(...)_from_Eindhoven.html
Zit daar wat leuks tussen?
Ojaquote:
dingesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaStond gister ook op dinges.
Muziekstijlenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joachim. Verder ken ik niemand
quote:
Och ja. En anders gewoon flink bier tanken, dan vermaak je je na een uur ook prima.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muziekstijlen
electro, minimal, techno
Zou toch wat moeten zijn.En het is gratis.
Nou even iemand vinden die meegaat.
Z gaat ook!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wss gaat maarten vragen of ik vanavond meega naar dubstep in het kasteel in alphen
Been there done that!quote:
Ein freund meinerquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie is Maarten?????????????????
Oh ik wist niet dat je hem tegenwoordig Maarten noemtquote:
ha-ha-ha-haquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je hem tegenwoordig Maarten noemt
quote:
En Zirkus in Arnhemquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:14 schreef -SG- het volgende:
Noor, vanavond is in de Effenaar ook een electro feest
Nahhhhhhquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och ja. En anders gewoon flink bier tanken, dan vermaak je je na een uur ook prima.
Oja daar wilde ik heen! Maar ik heb geen vrienden hier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:14 schreef -SG- het volgende:
Noor, vanavond is in de Effenaar ook een electro feest
Gewoon gaan, en in je eentje helemaal los gaan. Dan ontmoet je vanzelf wel leuke mensenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja daar wilde ik heen! Maar ik heb geen vrienden hier.
Oh, ik wel altijdquote:
Mja dat doe ik wel een keer als ik enigszins 'gesetteld' ben, dan maakt het niet uit zegmaar. Ben op het moment meer voor op safe spelen denk ik zo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gewoon gaan, en in je eentje helemaal los gaan. Dan ontmoet je vanzelf wel leuke mensen.
Vrienden van mij gaan er ook naar toe. Ik weet niet of ik ga, niet echt mijn ding.
Ja maar jij hebt op het moment helemaal niks aan om safe te spelen. In principe heb je niks te verliezen nu.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja dat doe ik wel een keer als ik enigszins 'gesetteld' ben, dan maakt het niet uit zegmaar. Ben op het moment meer voor op safe spelen denk ik zo.
Da's ook weer zo. Maar als ik nu een kutavond krijg word ik echt enorm depressief en wil ik terug naar Zutphen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt op het moment helemaal niks aan om safe te spelen. In principe heb je niks te verliezen nu.
Ja dat kan ik ook wel begrijpen..quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Maar als ik nu een kutavond krijg word ik echt enorm depressief en wil ik terug naar Zutphen.
Terug naar Zutphen willen, dan moet het wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Maar als ik nu een kutavond krijg word ik echt enorm depressief en wil ik terug naar Zutphen.
NEE daar mocht ik niet bij van mijn mams.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook wel begrijpen..
Zit je bij een studentenvereniging?
Balen, want dat is ook de ideale manier om nieuwe mensen te leren kennen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEE daar mocht ik niet bij van mijn mams.Superkut want ik ken daar al allemaal hele leuke mensen.
Ja ik haat mijn ouders daar ook heel erg voor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Balen, want dat is ook de ideale manier om nieuwe mensen te leren kennen natuurlijk.
Wees maar blij, anders had je je komende deadlines helemaal niet gehaald. Als je het nu al zo druk hebt moet je echt blij zijn dat je niet bij een studentenvereniging zit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NEE daar mocht ik niet bij van mijn mams.Superkut want ik ken daar al allemaal hele leuke mensen.
Ik zou gewoon gegaan zijn. Dit weekend was de ontgroeningquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik haat mijn ouders daar ook heel erg voor.
Mja een sociaal leven is ook wat waard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees maar blij, anders had je je komende deadlines helemaal niet gehaald. Als je het nu al zo druk hebt moet je echt blij zijn dat je niet bij een studentenvereniging zit.
I know maargoed. Ik ga volgend jaar wel als ik het dan nog wil.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gegaan zijn. Dit weekend was de ontgroening
Een ontgroening in het weekendquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gegaan zijn. Dit weekend was de ontgroening
Mja als je denkt dat je anders geen vrienden vindt moet je er inderdaad maar bij gaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja een sociaal leven is ook wat waard
Doordeweeks hebben ze gewoon collegequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een ontgroening in het weekend
Ja so? Gelijk na college of anders skip je maar wat collegesquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doordeweeks hebben ze gewoon college.
Nouja dat niet zozeer maar het is gewoon stommmmm omdat ik daar dus al best wel wat mensen ken. Die ik nu zegmaar nooit zie. Nu gaat het langer durenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja als je denkt dat je anders geen vrienden vindt moet je er inderdaad maar bij gaan
Weeeeeeet ik veel, ik studeer niet in Eindhoven.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja so? Gelijk na college of anders skip je maar wat colleges
Eindhoven is een stuk liever wat dat betreft geloof ik. Jullie KMT duurt zeker ook maar een week?
Die mensen kan je niet 'los' zien?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja dat niet zozeer maar het is gewoon stommmmm omdat ik daar dus al best wel wat mensen ken. Die ik nu zegmaar nooit zie. Nu gaat het langer durenen da's irritant.
Ohquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weeeeeeet ik veel, ik studeer niet in Eindhoven.
Kennis Makings Tijd.quote:
EN DAN KAN JE VRIENDINNETJES WORDEN MET NOORquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Als ik bouwkunde ga doen, ga ik wel naar eindhoven hoor bart.
In Delft is de opleiding veel te "mooi".
J zou kunnen als ik het nummer zou hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die mensen kan je niet 'los' zien?
IS DAT NIET WONDERSCHOON <3quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
EN DAN KAN JE VRIENDINNETJES WORDEN MET NOOR
In Delft is het zweveriger.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
IS DAT NIET WONDERSCHOON <3
Ik eindhoven hebben ze veel jongensquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.
Geen idee, ik ken alleen WO BK in Delft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En er waren problemen met mijn mobiel (zie topic in lollands forum) anders had ik wel je nummer aan bart gevraagd hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We hebben geen trio gedaan op Lowlands.
De gast die op Lowlands per ongeluk in mijn tent belandde speelt 31 oktober in de Effenaar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik eindhoven hebben ze veel jongens
Ik heb het over WOquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken alleen WO BK in Delft.
Teringquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
J zou kunnen als ik het nummer zou hebben.maar zitten allemaal in een ander jaar/andere studie enzo. En SSRE is ook van Fontys, niet alleen TU/e.
Hahaha oja je had er zo'n mooie foto op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En er waren problemen met mijn mobiel (zie topic in lollands forum) anders had ik wel je nummer aan bart gevraagd hoor
Je hebt toch havo gedaan?quote:
Joah, zou moeten lukkenquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk jij dat ik mijn bachelor bouwkunde op het hbo zou gaan halen?
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, zou moeten lukkenMaar hoe wil je dan op het WO belanden, na je P gehaald te hebben waar je nu zit?
Euhquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wonderbaaaarlijk hoe snel je afvalt als je niets eet.
Ja ik heb steeds geen zin om te koken enzo. Dus dan eet ik bijna niets. En ik heb nu al nauwelijks buikje meer.quote:
Uuh ja. Kan je dan niet beter je BSc afmaken op het HBO en dan je WO master doen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.![]()
Wie kookt er dan ook kipquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:03 schreef -SG- het volgende:
Ja wtf, ons mam is kip aan het koken, vraagt ze aan mij of ik er op wil letten, voordat ik kon reageren was ze al boven. Ik was die kip vergeten, wordt ze boos op mij.
Kies Bouwkunde!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Februari instromen in willekeurige hbo-technische studie en na m'n P meteen verhuizen naar een andere studie. Maar misschien dat ik wel voor civiele techniek, technische aardwetenschappen, biologie ga kiezen of duits.![]()
Nee. Want hbo is gewoon niet leuk denk ik.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja. Kan je dan niet beter je BSc afmaken op het HBO en dan je WO master doen?
ze is helemaal koekoeriekoe geworden doro die wijn jajajajajaquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:08 schreef -SG- het volgende:
Ook al zoiets, ons mam koopt eenbroek voor mij, zonder dat ik er om gevraagd heb. Ik vind die broek niet mooi en dan moet ik maartijd gaan vrij maken om die broek te ruilen.
Ja allemaal leuk en aardig maar ik heb ook nog een leven. Wordt ze boos als ik niet meteen kan.
Hij ia geniaal deze week!quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die ligt bij mijn ouders mannnn.
Ik moet de keuken zo gaan schoonmaken.Geen zinnnn
True, op het HBO kak je in. Maar bedenk wel of je het echt leuk vindt of dat je het doet om 4e generatie te zijnquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Eerst P halen en daarna naar WO gaan is misschien minder makkelijk, maar dit gaat ook om de stimulering van mijn grijze massa.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jij bent echt ziek in je hoofd
Hoofd, snap je hem!quote:
Al gedaan.quote:
Ik wel, heb ik dat al verteld?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart is een held en ik heb geen geld
Fuuu ik ga ander werk zoekenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel, heb ik dat al verteld?
Dat is fijn en ik heb koppijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart is een held en ik heb geen geld
Net als mijn vader, maar dat valt buiten het kader.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is fijn en ik heb koppijn.
Hij is een geval apart, ook al klinkt dat wat hard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Net als mijn vader, maar dat valt buiten het kader.
Praat niet zo over mijn pa, anders doe ik je ma.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij is een geval apart, ook al klinkt dat wat hard.
JODEL!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Niveautje hoor.
Ik ga even mijn leven leven.
Van dat spul voor op ramen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fucking vervelend ,mijn plakplastic paste niet. En nee dat kwam niet omdat ik er niet mee om kon gaan, want de rest zit allemaal wel perfect. Alleen één stukje niet.
Maaruh, het paste niet of past het niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kannnnn. Ik heb het op mijn deur. Kan ook op kastjes enzo.
Het past niet. Maargoed ik plak daar wel een kaartje overheen ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maaruh, het paste niet of past het niet?
Idd, lekker knippen/plakken als een echte bouwkoquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het past niet. Maargoed ik plak daar wel een kaartje overheen ofzo.
Mja het is echt keihard werken, nu al. Doe het nog niet, maar als ik dat twee weken volhoud loop ik 1000 hoofdstukken en projecten achter volgens mij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:31 schreef Bravebart het volgende:
Mja er zal wel aardig wat af gaan vallen
Of naar het HBO gaan, daar is BK/WTB ook nogal berucht om
Deksel op de neus is de beste manier van lerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja het is echt keihard werken, nu al. Doe het nog niet, maar als ik dat twee weken volhoud loop ik 1000 hoofdstukken en projecten achter volgens mij.
Eh wat?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deksel op de neus is de beste manier van leren
Dat je ff het deksel op de neus moet krijgen en dan doe je het nooit meerquote:
Tist?quote:
quote:
Ja klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat het geheugen van sommige mensen slecht is
Klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat het geheugen van sommige mensen slecht is
Met wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |