quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Jij bent echt ziek in je hoofd
Hoofd, snap je hem!quote:
Al gedaan.quote:
Ik wel, heb ik dat al verteld?quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart is een held en ik heb geen geld
Fuuu ik ga ander werk zoekenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wel, heb ik dat al verteld?
Dat is fijn en ik heb koppijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bart is een held en ik heb geen geld
Net als mijn vader, maar dat valt buiten het kader.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is fijn en ik heb koppijn.
Hij is een geval apart, ook al klinkt dat wat hard.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Net als mijn vader, maar dat valt buiten het kader.
Praat niet zo over mijn pa, anders doe ik je ma.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij is een geval apart, ook al klinkt dat wat hard.
JODEL!quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Niveautje hoor.
Ik ga even mijn leven leven.
Van dat spul voor op ramen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fucking vervelend ,mijn plakplastic paste niet. En nee dat kwam niet omdat ik er niet mee om kon gaan, want de rest zit allemaal wel perfect. Alleen één stukje niet.
Maaruh, het paste niet of past het niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kannnnn. Ik heb het op mijn deur. Kan ook op kastjes enzo.
Het past niet. Maargoed ik plak daar wel een kaartje overheen ofzo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maaruh, het paste niet of past het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |