even carspotten en je weet hetquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb geen kutleven hoor, verre van dat.
wat een willie wartaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die mixdingen op YouTube zijn echt superfijn. Als ik zin heb in een band, gewoon die mix aanzetten en dan krijg je allemaal dat soort muziek, maar heel veel dat ik niet ken en dat is zooo fijn als achtergrondmuziek.
Idd, helemaal los bij magnetische man.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe die liep rond op Lowlands. Oké niet echt, maar hij leek erop.
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, helemaal los bij magnetische man.
Ja wie nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ging ik HELEMAAL uit m'n plaat.![]()
Voor bloody beetrootsquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben daar niet eens geweest volgens mij. Wanneer was die?
Kiek em stoan!quote:
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappiesquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wel stom dat benga zo ego is
True, truequote:Op zaterdag 4 september 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh, hij is de neger tussen 2 Engelse wappies
Ik was toen ergens anders, geen idee waar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Voor bloody beetroots
Idd, anders had je al dit moois gemistquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar goed dat ik ben thuisgebleven
Ik luister dancehallquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders had je al dit moois gemist
quote:
Whehe die gast heb ik echt 1000 keer zien lopen.quote:
Wie speelt Sookie? Jean?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sookie speelt in X-men. Supervet.
Heb je hem een boks gegeven?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe die gast heb ik echt 1000 keer zien lopen.
Van dancehall krijg je toch allemaal rare ziektes?quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het 2e nummer van mijn rijtje
Oh, Rogue.quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Euh. Als mensen haar aanraken gaan die er aan.
Je houdt me niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Van dancehall krijg je toch allemaal rare ziektes?
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Je houdt me niet tegen
Najaaaaaquote:
Je had erbij moeten zijn!quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er was wel een heel grappig moment dat iemand zei "Willie Wartaal!" en dat iedereen keihard moest lachen maar ik weet niet meer wanneer dat was.Het aws heel grappig in ieder geval. En nu ga ik slapen want ik voel me weer vrij goed.
Ja verdomme, je hebt echt te brute feestjes op Tempelhof. Je hebt vlak na Melt! ook een of andere festival daar met een brute hoeveelheid artiesten. Aja, Berlin Festival dus. Ik dacht dat het veel eerder was. Anyway, het is vet, wat ik er van hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe Bart
http://partyflock.nl/party/185509:Fly_BerMuDa.html
Vetttt
Is een prikkiequote:Op zaterdag 4 september 2010 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja verdomme, je hebt echt te brute feestjes op Tempelhof. Je hebt vlak na Melt! ook een of andere festival daar met een brute hoeveelheid artiesten. Aja, Berlin Festival dus. Ik dacht dat het veel eerder was. Anyway, het is vet, wat ik er van hoorEn niet duur. Alleen die reis erheen
Weet je dat nu pas :p was groot nieuwsquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
WTF, zanger van Ou Est Le Swimming Pool heeft zelfmoord gepleegd lees ik net.
En mijn wastafel stinkt zo erg, niet grappig meer. En nu pleite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |